Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, se oli sitten jo neljäs isukkimies, joka valehteli aluksi olevansa lapseton. Mikä miehiä oikein vaivaa?

ei_kiitos_isukeille
08.06.2017 |

Olen itse lapseton ja tahdon ehkä joskus lapsia sellaisen miehen kanssa, jolle minun lapseni on myös ensimmäinen oma lapsi. Minusta ei olisi mihinkään uusioperhekuvioon tai äitipuoleksi. Siinä tulisi vaan itku ja viha kaikille, joten etsin lapsetonta miestä. Vaan mitenkäs on käynyt? Tapasin eilen taas yhden miehen, jonka kanssa on tapailtu useampi kuukausi. Hän oli jo neljäs mies, joka on lopulta tunnustanut hänellä olevankin lapsi tai lapsia. "En mä miellä mulla silleen olevan lapsia, kun ne ei asu mun luona.. Ne on mun luona vaan parin viikon välein.." ym. selittelyä.

Ehdin jo taas vähän ihastua, mutta pistin pillit pussiin ihan meidän kaikkien, jopa niiden miehen lasten takia. Ei kukaan tahdo äitipuoleksi ihmistä, joka ei sitä jobia halua. Mistä hitosta löydän _oikeasti_ lapsettomia miehiä, kun ei nettideittien "ei lapsia"-ruksiin voi enää yhtään luottaa?

Kommentit (146)

Vierailija
121/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N29 kirjoitti:

Ikä? Se on valitettavaa, mutta kyllä ne ns. parhaimmat, lapsia haluavat tai siihen helpoiten taivutettavat miehet on niitä lapsia jo tehneet jos ikää on 30+. On varmasti niitäkin helmiä jotka on odottaneet tuon iän yli , tahtovat kovasti lapsia, joissa on parisuhdepotentiaalia, eikä kukaan ole saanut niitä vielä napattua... mutta ei niitä ihan joka päivä vastaan kävele.

Sori että joudun rikkomaan pilvilinnasi mutta voin vakuuttaa, ettei tuollaisia helmiä ole tosimaailmassa. Parempi pysyä sinkkuna kuin ottaa alkoholisti tai naistenvihaaja.

Vierailija
122/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille tuollainen vauvojen ihastelu on kauhistus.

Jos mies on selvästi joku lapsenvihaaja, niin en tietenkään ihastele vauvoja hänen nenänsä edessä. Mutta suurin osa vela-miehistä haluaaa kuitenkin naisen, joka ehkä haluaa lapsia.

Jos nainen ilmoittaa suoraan, että ei halua lapsia, yllättävän moni mies kokee sen kuitenkin torjuntana. Ehkäpä miehen alkukantainen miehisyys saa siitä jonkun kolhun, kun nainen ei halua niitä lapsia juuri hänen kanssaan. 

Öö, ei. En ole lastenvihaaja ja itse asiassa teen töitäkin lasten parissa. Mutta ei se, että nainen ehkä haluaisi lapsia, ole tietenkään mikään plussa. En halua elää pelko perseessä, että nainen parin vuoden päästä muuttaakin mielensä. Eikä halua kyllä kukaan muukaan velamies, joka etsii pysyvää kumppanuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tutustuin mieheen, joka kuukauden deittailun jälkeen tunnusti, että hänellä on kolme lasta. Eikä siinäkään vielä kaikki, vaan kahden eri naisen kanssa. Syyksi tiedon pimittämiselle hän sanoi, että halusi minun ensiksi tutustuvan häneen ihmisenä, ennen kuin tuomitsen häntä menneisyytensä perusteella.

Sori, mutta kukaan mies ei ole niin erityinen ihmisenä, että lähtisin mukaan tuollaiseen yhtälöön.

Kuulostaa mun exältä.

Vierailija
124/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä tätä roolin tyrkyttämistä. Eräs tuttu mies tekee sitä. Koittaa välin saada naiset pitämään lapsestaan ja leikkimään sen kanssa, lukemaan iltasatuja ja muuta. Juu kyllä ennen kuin voi todella haaveilla yhteisestä tulevaisuudesta pitää tulla myös toimeen lapsen kanssa mutta ei se ikinä pakolla tapahdu. Säälittää vähän katsoa sitä kun välillä joku nainen on tosissaan yrittänyt mutta lähtee aina lopulta pois.

Mä ymmärrän, tavallaan. Eli nämä ovat juuri niitä "lastenhoito on akkojen hommaa" -miehiä, jotka eivät meinaa jaksaa niitä isäviikonloppujaan. Eli olisi kätevää, kun uusi naisystävä passaisi kakarat, iskä saisi rentoutua sohvalla.

Ei tämä mies ole, rakastaa ja hoitaa lastaan ja pitää kiinni omista viikoistaan ja ylikin niiden. Kuuluu niihin jotka ylpeästi kertovat sen lapsen olemassa olosta. Koittaa noilla tavoin saada lasta ja naista lähestymään.

Tutustuin mieheen kun meni yhteen vela-kaverini kanssa. Kaveria ei lapsi haitannut vaikka ei omia halua mutta alkoi ahdistua siitä ettei saanut aikaiseksi mitään yhteyttä lapseen miehen ideoista ja yrityksistä huolimatta.

Lapsi ja nainen kumpikin aika hitaasti lämpeneviä, jos olisivat saaneet tehdä sen omalla ajallaan niin olisi voinut syntyäkkin jotain.

Vierailija
125/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä luotaantyöntävämpi on mies joka hetkeäkään salaa lapsensa kuin se joka avoimesti heistä kertoo. Itse olen kertonut suunnilleen toisessa lauseessa uuden tyypin tavatessani että mulla on kaksi lasta. Mutta olenkin nainen...

Salaavat miehet ovat varmasti niitä jotka ajattelevat että vanhemmuus on enemmän naisten hommaa ja sellaisen kanssa kun lapsia tekee niin mies jatkaa menojaan ja elämäänsä entiseen malliin ja nainen saa hoitaa lapsen.

"Mutta olenkin nainen" Juuri näin naiset ei osaa tai eivät halua asettua miehen asemaan, koska nainen synnyttää lapsen ja on ihan eri tilanteessa asian suhteen kuin mies. Yrittäkää edes...No onneksi ollaan vauvapalstalla, täällä on vain näitä kiihkoilijoita.

Niin parisuhteen alussa kusettaminen on täysin ok niille, joille valheen ylläpitäminen on käytännön syistä helpompaa? Mitä hittoa?

Ja totuuden puhuminen lopettaa suhteen heti, eli kumman valitset??

Hitto, miten joku voi edes tosissaan kysyä tällaista? Täytyy olla kyllä niin perustavanlaatuisella tasolla erilainen ajatusmaailma, että tuskin edes päädyttäisiin treffeille. Onneksi.

Mutta sen sanon, että tuolla argumentillahan voi mitätöidä lähes minkä tahansa muunkin kriteerin. Ai et halua narkkaria, ex-linnakundia, HIV-potilasta, transseksuaalia, lestadiolaista, äärioikeistolaista, hippiä juppia tai vaikka maisema-arkkitehtia? No problem, aina voi valehdella, sehän on ihan oikeutettua jos ei muuten pöksyihin pääse!

Onneksi iso osa ihmisistä kuitenkin haluaa kelvata parisuhteessa omana itsenään eikä lähde tuollaiseen vedätykseen ja hyväksikäyttöön. Te kusettajat saisitte pelata ihmissuhderulettia ihan keskenänne. Teidän suhteisiinne kuulunee myös uskottomuuden hyväksyminen - jos jää kiinni, niin voi aina puolustella, että olisin mä kysynyt lupaa mutku sit sä oisit lähteny. Silloinhan saa valehdella jos toinen harmistuisi totuudesta.

Vierailija
126/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina deittaillessa oma itseni. Tiedän, että minulla on annettavaa, ja että pystyn tekemään tietynlaisen nasen hyvin onelliseksi. Deittailun tarkoituksena on vain selvittää, onko tämä sellainen nainen, joka arvostaa minun tarjoamiani ominaisuuksia ja joka voi puolestaan tehdä minut onnelliseksi. Kaikenlainen valehtelu ja salailu ainoastaan vaikeuttaa tätä prosessia.

Vierailija
127/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina deittaillessa oma itseni. Tiedän, että minulla on annettavaa, ja että pystyn tekemään tietynlaisen nasen hyvin onelliseksi. Deittailun tarkoituksena on vain selvittää, onko tämä sellainen nainen, joka arvostaa minun tarjoamiani ominaisuuksia ja joka voi puolestaan tehdä minut onnelliseksi. Kaikenlainen valehtelu ja salailu ainoastaan vaikeuttaa tätä prosessia.

Juurikin. En ole suurimman osan miehistä makuun, mutta tahdonkin löytää sellaisen, joka pitää omituisuuksistani siinä missä minä hänen. Jos sellaista miestä ei tule vastaan, olen sinkku, niin kipeästi en halua suhdetta että ottaisin jonkun, jonka kanssa en oikeasti halua parisuhdetta. 

Vierailija
128/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölynpölyä koko ketju! Toisilla on lapsia, toisilla ei. So not. Ihmisiä kaikki.

Vierailija
129/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos on vahinkolapsi jota ei ole edes ikinä nähnyt, eikä ole virallinen isä, eikä maksa elatuksia eikä ole missään tekemisissä koskaan ollutkaan. Pitääkö tämäkin ilmoittaa??

Pitää.

Tämä lapsi perii sinut kuoltuasi.

Ei peri.

Vierailija
130/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin. En ole suurimman osan miehistä makuun, mutta tahdonkin löytää sellaisen, joka pitää omituisuuksistani siinä missä minä hänen. Jos sellaista miestä ei tule vastaan, olen sinkku, niin kipeästi en halua suhdetta että ottaisin jonkun, jonka kanssa en oikeasti halua parisuhdetta. 

Jep, sama. Tiedän, että 90 % naisista ei ole kanssani millään tavalla yhteensopivia pitkään suhteeseen, joten pidän sopivan kumppanin löytymistä lähinnä mukavana lahjana elämältä. Etsin toki itselleni sopivaa kumppania, mutta samalla pidän hauskaa, niin kuin sanonta kuuluu.

Vierailija
131/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas omituinen keskusteluketju. Minulla ei ole lapsia, eikä minulla ole mitään tarvetta salata sitä. Miksi miestä pitäisi ihmisenä määritellä sen mukaan onko hänellä lapsia tai ei ole? Ei se tee kenestäkään miehestä sen huonompaa tai parempaa. Tämän ketjun aloittaja syyllistyy täsmälleen samaan rasismiin kuin Salaisen keskusteluketjun rasistipoliisit.

No eihän ap olekaan sanonut että miehet, joilla on lapsia olisivat jotenkin huonompia ihmisiä vaan ettei vaan itse halua parisuhteeseen tällaisen miehen kanssa, eikä sellaisen joka asiasta valehtelee. Ja kyllä mun mielestä se, että mies valehtelee jostain noin isosta asiasta todellakin määrittää häntä ihmisenä, ei niinkään se, että hänellä on lapsia. Jos se taas on sun mielestä syrjintää, että haluaa seurustella tietynlaisen ihmisen kanssa ja on jotain kriteerejä niin tolla logiikallahan sit kaikkien pitäis ottaa eka urpo, mikä löytyy ettei vaan syyllisty syrjintään.

Vierailija
132/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein tulee kommenteja jotka ei selvästi ole lukenut aloitusta mutta miten sinä kommentoit lukematta edes otsikkoa?

Vierailija
133/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos on vahinkolapsi jota ei ole edes ikinä nähnyt, eikä ole virallinen isä, eikä maksa elatuksia eikä ole missään tekemisissä koskaan ollutkaan. Pitääkö tämäkin ilmoittaa??

Pitää.

Tämä lapsi perii sinut kuoltuasi.

Ei peri.

Sinä et voi sitä tietää, ellei lastasi ole adoptoitu. Muussa tapauksessa lapsi voi vaatia osuuttaan kuolemasi jälkeenkin. Äiti voi tunnustaa, jos nykysuhde menee poikki ja tulee vaikka huoltajuuskinaa. Tai tuo voi selvitä lääkärissä. Pelkkä veriryhmäkin voi riittää todistamaan oletetun isän vääräksi. Silloin lapsi alkaa viimeistään kyselemään.

Vierailija
134/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät halua (vieraita) lapsia elämäänsä, joten tuo on aika tärkeä tieto.

Vierailija
135/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein tulee kommenteja jotka ei selvästi ole lukenut aloitusta mutta miten sinä kommentoit lukematta edes otsikkoa?

Ei otsikolla tässä ole merkitystä.

Vierailija
136/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei otsikolla tässä ole merkitystä.

Voi jonnekulta, käy sanomassa äidinkielen opettajallesi ettet tiedä mitä on luetunymmärtäminen niin hän tietää mitä tehdä.

Vierailija
137/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakiokeskustelu joka tulee AINA vastaan kun käy joskus baareissa tms. Pätee tilanteissa kun kohtaa mielenkiintoisen ihmisen ja haluaisi viritellä keskustelua tai ehkä jotain muutakin. N: "Ootko naimisissa?" M: "öö joo, oon mä joo kyllä silleen naimisissa, mutta on vähän silleen hankala tilanne kotona.." N: No onko sulla lapsia? M: tota on joo niitä pari, mutta ei ne niinku hirveesti enää rassaa, kun ne on jo teinejä".

No johtaako keskustelu mihinkään? Ensimmäisen kysymyksen vastaus saa jo kysyjän suupielet laskuun ja toinen vastaus johtaa pikaiseen poistumiseen paikalta. Niin että jos oikeasti haluaa jotain äksöniä elämäänsä, pitää siis valehdella. Siksi.

Vierailija
138/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakiokeskustelu joka tulee AINA vastaan kun käy joskus baareissa tms. Pätee tilanteissa kun kohtaa mielenkiintoisen ihmisen ja haluaisi viritellä keskustelua tai ehkä jotain muutakin. N: "Ootko naimisissa?" M: "öö joo, oon mä joo kyllä silleen naimisissa, mutta on vähän silleen hankala tilanne kotona.." N: No onko sulla lapsia? M: tota on joo niitä pari, mutta ei ne niinku hirveesti enää rassaa, kun ne on jo teinejä".

No johtaako keskustelu mihinkään? Ensimmäisen kysymyksen vastaus saa jo kysyjän suupielet laskuun ja toinen vastaus johtaa pikaiseen poistumiseen paikalta. Niin että jos oikeasti haluaa jotain äksöniä elämäänsä, pitää siis valehdella. Siksi.

Niin omasta mielestäsi sinulla on joku subjektiivinen oikeus tuohon toiseen ihmiseen? Hänelle ei tarvitse jättää päätäntävaltaa sen suhteen, millaisen ihmisen kanssa hän haluaa lähteä tutustumaan?

Vierailija
139/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on ongelmat teillä!!! Eikö kannattaisi hakea rehellisempää seuraa?

Vierailija
140/146 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on ongelmat teillä!!! Eikö kannattaisi hakea rehellisempää seuraa?

Sehän tässä varmaan oli se ap:n ongelmakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä