Olen valtiolla töissä ja palkkani on 4500+ €/kk. Miksi Riikka haluaa tehdä minusta työttömän?
Mitä järkeä siinä olisi? Kuka työni silloin tekisi? Ei sitä pysty kukaan muu tekemään.
Kommentit (37)
Mitä haittaa olisi, jos suojatyöpaikkasi lakkautettaisiin?
Teitä on valtiolla liikaa verrattuna tuottavaan yksityssektoriin yksityinen sektori arvostaisi erityisosaamistasi jos sillä olisi sille tarvetta
Ettet olisi verohallinnossa töissä? Siellä oli vastikään sellainen työpaikka haussa kuin "asiakasymmärryksen asiantuntija". Palkka n. 4500/kk. Juu ihan välttämätöntä on tällainen "työ" yhteiskunnalle..tirsk.
Juu, eihän esimerkiksi poliisi, armeija ja yliopistot tuota mitään. Ihan turhia ovat.
Vierailija kirjoitti:
Ettet olisi verohallinnossa töissä? Siellä oli vastikään sellainen työpaikka haussa kuin "asiakasymmärryksen asiantuntija". Palkka n. 4500/kk. Juu ihan välttämätöntä on tällainen "työ" yhteiskunnalle..tirsk.
Juu näitä turhia paikkoja on valtiolla leikitettäville vaikka kuinka paljon. Pitäähän kavereille ja suvulle järjestää.
Vierailija kirjoitti:
Voisi tulla huuto ja poru, jos saisin potkut. Sitä se asiantuntijuus on: välttämätöntä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Teitä on valtiolla liikaa verrattuna tuottavaan yksityssektoriin yksityinen sektori arvostaisi erityisosaamistasi jos sillä olisi sille tarvetta
Voi kuule, niin paljon yksityinen sektori toimii julkisen sektorin tilausten varassa, että en yhtään tunne syyllisyyttä. Ilman julkista sektoria ei olisi sinunkaan työpaikkaa.
AP
Hautausmaat ovat täynnä korvaamattomia virkamiehiä, joiden osaamista ei voitu ylittää.
Minun palkkani on 15 000 euroa. Olen töissä hyvinvointialueella.
Onko ehkä Purralla jotain henkilökohtaista juuri sinua vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen kestävyyden johtaja.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Te kunnalla tai valtiolla työskentelevät syötte kansan pöydässä, kuten Riikkakin.
Yksityiset yritykset tuo meille niitä verotuloja ja hyvinvointia.
Miksi silti Suomi on aina kohdellut yksityisyrittäjä monella tavalla kaltoin?
Itse olen opetusalalla ja hallituksen päätöksien takia työni ovat vähentyneet paljon.
Maksan vähemmän veroja, ostan vähemmän ja kohta varmaan kilometritehtaalla. Ilmeisesti se, että teen vähemmän töitä on se mihin hallitus tähätääkin.
Näennäisiä säästöjä muutenkin. Vai kenelle muka tulee säästöjä siitä, kun lääkäri tekee itse omien sanelujensa purut ja muut sihteerihommat? Kaveri just naureskeli asiaa, että toki hän voi ne itsekin tehdä, mutta tuntipalkka on sit vaan kolminkertainen verrattuna siihen aiempaan sihteeriin, joka ne teki..
Vierailija kirjoitti:
Mitä haittaa olisi, jos suojatyöpaikkasi lakkautettaisiin?
Sitten ap ei voisi mennä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu näitä turhia paikkoja on valtiolla leikitettäville vaikka kuinka paljon. Pitäähän kavereille ja suvulle järjestää.
Kaikki turhat rikkaruohot, seinä töhertelijät, ja torkkupeittoelätit ulos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi tulla huuto ja poru, jos saisin potkut. Sitä se asiantuntijuus on: välttämätöntä.
AP
Sulla on jono takanasi.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole nykyään pahoinvointialue ylenanto.
Oletko Riikan avustaja vai miksi Riikka sinun työsuhteestasi päättää ?