Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen valtiolla töissä ja palkkani on 4500+ €/kk. Miksi Riikka haluaa tehdä minusta työttömän?

Vierailija
25.04.2025 |

Mitä järkeä siinä olisi? Kuka työni silloin tekisi? Ei sitä pysty kukaan muu tekemään.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Riikan avustaja vai miksi Riikka sinun työsuhteestasi päättää ?

Vierailija
2/37 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa olisi, jos suojatyöpaikkasi lakkautettaisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä on valtiolla liikaa verrattuna tuottavaan yksityssektoriin yksityinen sektori arvostaisi erityisosaamistasi jos sillä olisi  sille tarvetta

Vierailija
4/37 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet olisi verohallinnossa töissä? Siellä oli vastikään sellainen työpaikka haussa kuin "asiakasymmärryksen asiantuntija". Palkka n. 4500/kk. Juu ihan välttämätöntä on tällainen "työ" yhteiskunnalle..tirsk. 

Vierailija
5/37 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eihän esimerkiksi poliisi, armeija ja yliopistot tuota mitään. Ihan turhia ovat.

Vierailija
6/37 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettet olisi verohallinnossa töissä? Siellä oli vastikään sellainen työpaikka haussa kuin "asiakasymmärryksen asiantuntija". Palkka n. 4500/kk. Juu ihan välttämätöntä on tällainen "työ" yhteiskunnalle..tirsk. 

Juu näitä turhia paikkoja on valtiolla  leikitettäville vaikka kuinka paljon. Pitäähän kavereille ja suvulle järjestää. 

Vierailija
7/37 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi tulla huuto ja poru, jos saisin potkut. Sitä se asiantuntijuus on: välttämätöntä.

AP

Vierailija
8/37 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitä on valtiolla liikaa verrattuna tuottavaan yksityssektoriin yksityinen sektori arvostaisi erityisosaamistasi jos sillä olisi  sille tarvetta

Voi kuule, niin paljon yksityinen sektori toimii julkisen sektorin tilausten varassa, että en yhtään tunne syyllisyyttä. Ilman julkista sektoria ei olisi sinunkaan työpaikkaa.

AP

Vierailija
9/37 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautausmaat ovat täynnä korvaamattomia virkamiehiä, joiden osaamista ei voitu ylittää.

Vierailija
10/37 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun palkkani on 15 000 euroa. Olen töissä hyvinvointialueella.

Vierailija
11/37 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ehkä  Purralla jotain henkilökohtaista juuri sinua vastaan?

Vierailija
12/37 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kestävyyden johtaja.

Vierailija
13/37 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Te kunnalla tai valtiolla työskentelevät syötte kansan pöydässä, kuten Riikkakin.

Yksityiset yritykset tuo meille niitä verotuloja ja hyvinvointia.

Miksi silti Suomi on aina kohdellut yksityisyrittäjä monella tavalla kaltoin? 

Vierailija
14/37 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen opetusalalla ja hallituksen päätöksien takia työni ovat vähentyneet paljon.

Maksan vähemmän veroja, ostan vähemmän ja kohta varmaan kilometritehtaalla. Ilmeisesti se, että teen vähemmän töitä on se mihin hallitus tähätääkin.

Vierailija
15/37 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näennäisiä säästöjä muutenkin. Vai kenelle muka tulee säästöjä siitä, kun lääkäri tekee itse omien sanelujensa purut ja muut sihteerihommat? Kaveri just naureskeli asiaa, että toki hän voi ne itsekin tehdä, mutta tuntipalkka on sit vaan kolminkertainen verrattuna siihen aiempaan sihteeriin, joka ne teki..

Vierailija
16/37 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haittaa olisi, jos suojatyöpaikkasi lakkautettaisiin?

Sitten ap ei voisi mennä töihin.

Vierailija
17/37 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu näitä turhia paikkoja on valtiolla  leikitettäville vaikka kuinka paljon. Pitäähän kavereille ja suvulle järjestää. 

Kaikki turhat rikkaruohot, seinä töhertelijät, ja torkkupeittoelätit ulos! 

Vierailija
18/37 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi tulla huuto ja poru, jos saisin potkut. Sitä se asiantuntijuus on: välttämätöntä.

AP

Sulla on jono takanasi. 

Vierailija
19/37 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Riikka näin sanonut?

Vierailija
20/37 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole nykyään pahoinvointialue ylenanto. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan