Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävää hävettää suunnilleen kaikki mitä teen, koska en tee "niinkuin muut"

Vierailija
08.06.2017 |

Olen 16-vuotias ja poikaystävä 17, vaikka kuulostaakin seuraavan tekstin perusteella suunnilleen 6-vuotiaalta.

Eli noloa on, että omistan näppäinpuhelimen kun en vaan tee älypuhelimella mitään, hoidan mahdolliset nettihommat kotikoneella (joka sekin on nolo, kun on pöytäkone eikä läppäri)

Noloa on myös se, että käyn kirjastossa ja esim. juna- ja bussimatkoilla luen usein kirjaa. "mikset sä lue ruudulta kuten muut" ja on tarjoutunut jopa ostamaan minulle älypuhelimen. En voi millään ottaa niin kallista lahjaa vastaan jota en edes halua.

Noloa on se, jos tilaan hesessä hampurilaisen, ranskalaiset tai aterian. Minun pitäisi tilata salaatti tai korkeintaan nugetit, koska kavereidenkin tyttöystävät tekevät niin.

Noloa on se, etten seuraa salkkareita koska sitten kun olemme kaveriporukassa niin en osaa yhtään osallistua keskusteluun kun en tiedä sarjan kuvioista mitään.

Noloa on se, etten käytä hameita tai korkokenkiä muuten kuin juhlissa.

En tiedä enää kauanko jaksan, kun saan olla koko ajan varpaillani, että mikähän nyt seuraavaksi minussa hävettää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taas tämä sama.

Vierailija
2/11 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nolo lähinnä sen takia että seurustelet ääliön kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi ei ole valmis seurustelusuhteeseen.

Vierailija
4/11 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa etsiä vertaistasi seuraa ;)

Vierailija
5/11 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Vierailija
6/11 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat paljon fiksummalta, älä ikinä muuta itseäsi toisen vuoksi äläkä pelkää erottua massasta.

Ja jätä se epävarma pikkupoika kun hän ei kerta ymmärrä että kaikki nuo puolet tekee susta juuri mahtavan.

Vierailija
7/11 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuulostat järkevältä nuorelta naiselta, jatka samaan malliin! :D on hyvä lukea kirjoja, ja ei kai kaikki sitä älypuhelintakaan tartte. Salaatit on hyviä, mutta kyllä ulkona ollessa pitää se hamppariateria tms ottaa, nugetit on pahoja. Poikaystäväsi sen sijaan on ääliö, mikä harhaluulo sekin on, että naisten pitää aina salaatteja syödä.. syökööt itse pupunruokaa ulkona jos tahtoo.

Vierailija
8/11 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä ei ole mikään pakollinen asuste, joka jokaisella tytöllä on oltava.

Tiedtätkö miksi koirat nuolevat pallejaan?

Vierailija
9/11 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa aikaasi urpon kanssa. Tulet huomaamaan, että on olemassa ihmisiä jotka tykkää susta just noiden asioiden takia, ei niistä huolimatta.

Vierailija
10/11 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä sille mistä ne nugetit valmistetaan. Hyi ällötys. Tubesta löytyy. En tosin muista millä hakusanalla. Voi mieli muuttua niiden suhteen että tekeekö mieli vielä niitä vetää. Veikkaanpa että lapsellinen poikaystäväsi oksentaa ennen kun prosessi on lautaselle asti päätynyt.

Hienoa että olet oma itsesi ja et huku älylaitezombiemassaan :)

Vierailija
11/11 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi on epävarma itsestään ja huonon itsetunnon takia ei kestä sitä että erotut jollakin tapaa ( todellisuudessa et edes erotu, hänen oma pieni mielensä vain määrittelee tiukat normit). Onneksi olet nuori ja sinulla on kaikki mahdollisuudet löytää itsellesi sopiva poikaystävä, joka on ylpeä sinusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi