Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uusi ihastus 40-vuotiaana, muita ihastuneita?

Vierailija
08.06.2017 |

Aivan ihanan miehen tapasin tinderissä. Ollaan molemman 40+, erot käsitelty ja siksi tuntuukin niin ihanalta että kaveriksi saattaisi löytyä se toinen puolikas.. perhosia mahassa ja pilkettä silmässä on ja mies on niin jämäkän tuntuinen että rauhassa voi tätä katsella.. ihastuminen tällä iällä ja kaiken sen jälkeen tuntuu uskomattomalle, vaikka on tässä järkikin päässä.
Muita ihastuneita ja kokemuksia? Hehkutetaan onnea sillon kun sitä on.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan samalta se ihastuminen tuntuu vanhemmalla iällä kuin teininä. Mulla ihastus on tosin jo muuttunut rakkaudeksi.

Vierailija
2/7 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla tunnettu vielä pitkään.. ihastumisesta voi vasta puhua.. parasta just se uuden jutun tuoma jännitys..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime kesänä ihastunut ja paska mieshän sieltä sitten ajan kanssa paljastui.

Vierailija
4/7 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi sulle nro3. Jossain se prinssikin on. Huonoa ei kannata huolia!! Eikä tästäkään tiedä, katsoo miten juttu etenee ja löytyykö yhteinen sävel..

Ap

Vierailija
5/7 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, anna palaa vaan Frank, kaikki on vakuutettu! Itse olen kohta 50 ja mieheni kuoli pari vuotta sitten. Tarvoin aikani todella syvissä vesissä ja mustissa mielissä, kunnes tänä keväänä huomasin jälleen valon tulleen elämääni..ihan noin muutenkin kuin vain valon määrän lisääntyessä. Tapasin puolitutun miehen ja molempien elämäntilanteen salliessa olen antanut itselleni luvan taas elää! Olen kuin ollut joku teinihöpsö, aamulla ensimmäisenä ja illalla viimeisenä ajattelen häntä ja päivällä noin miljoona kertaa, ihanaa olla rakastunut..voisi jo käyttää tuota sanaa😊

Vierailija
6/7 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nro5, anna valon tulla vaan elämään! Se tässä ihmetyttää kun kaikki on niin helppoa ja halu olla hänen lähellä on sanoisinko valtava. Viestiä tulee ja lähtee pitkin päivää vaikka ei olla pitkään tunnettu. Yhteisiä asioita on ihan yllättävän paljon. Olen joutunut monta kertaa sanomaan itselleni että katso rauhassa ja luota toiseen. Omaa epävarmuuttani olisin jättämässä, mutta olen päättänyt katsoa, koska siltä tuntuu..

eli annetaan itsellekkin mahd tullla onnelliseksi.

Vierailija
7/7 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan onnellisesti suhteessa, mutta muutama vuosi sitten ihastutti ihan luonnostaan. Käänsin sen sitten oman elämän energiaksi. Viaton flirtti ja miesten katselu oli hetken aikaa maukkaampaa kuin ennen.

Luonnon järjestys, luulen. Kaikki alkaa aina alusta. N 44.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi