Mies, yli 250 seksikumppania, vastaa kysymyksiin.
Kommentit (118)
Milloinka heräsit tuosta kosteasta unesta.
Rupesin itsekin miettimään asiaa. Kukaan ihan normaalilla tunne-elämällä varustettu ihminen ei toimi noin. Kyse on jostain itsetunto- ja/tai äitisuhdeongelmasta. Tyhjyydestä, jota naistenkaatamisella paikataan.
Ja tuollainen tahti vaatii oikeasti resursseja ja paneutumista. Tai silkkaa kieroilua. Saa yksinäistä yksinhuoltajaa ja muuta reppanaa haaviinsa?
Ei se vaadi kuin kovat panohalut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile paras yhdenillanjuttu. Missä tapasitte, kumpi aloitti juttelun, mihin päädyitte ja miten seksi meni. Ja miksi se oli juuri paras/hyvä kerta?
Hyviä juttuja on paljon. Mieleen on jäänyt esim. Ravintola Königin jono joskus talvipakkasella. Heitin edessä olevalle jonkun fraasin siitä kuinka voisi tehdä jotain muutakin kun palella pimeässä talviyössä, nainen vastasi että niin olisi. Minä siihen että tehdäänkö, asun kävelymatkan päässä (asuin silloin aivan keskustassa). Lähdimme ja vietimme upean viikonlopun pienessä keskustakaksiossani.
Toinen kysymys: nuolitko yhden illan jutuissa naista?
Harvoin. Suuseksissä paikkojen pitää olla puhtaita.
Oliko siis useimmilla likainen römpsä???
Tuskin sä täällä enää olet, mutta muutama kysymys.
Voi olla että nää on jo kysytty, mut en jaksanut lukea kaikkia läpi.
1. Pidätkö sä jotain kirjaa että tiedät montako oot nusaissu? Tukkimiehen kirjanpitoa?
2. Käykö vain naiset vai ootko tuplannut saumat ja miehetkin menee siinä samalla?
3. Miten sä saat enää mitään kicksejä? Tai siis, saatko sä kicksit siitä että seksiseura on uutta, vai onko se vaan puuduttavaa jyystämistä koska pitää päästä purkautumaan?
4. Onko sulla ollut vakihoitoja?
5. Vähän vielä tota kolmosta sivuten; onko jotain mitä et oo vielä kokeillut seksin saralla?
Vierailija kirjoitti:
Rupesin itsekin miettimään asiaa. Kukaan ihan normaalilla tunne-elämällä varustettu ihminen ei toimi noin. Kyse on jostain itsetunto- ja/tai äitisuhdeongelmasta. Tyhjyydestä, jota naistenkaatamisella paikataan.
Ja tuollainen tahti vaatii oikeasti resursseja ja paneutumista. Tai silkkaa kieroilua. Saa yksinäistä yksinhuoltajaa ja muuta reppanaa haaviinsa?
Höpsistä. Oma mieheni sai nuorena ja komeana yhden sinkku puolenvuoden aikana 50 naista ihan vaan diskoista. Hän ei ole koskaan edes tehnyt aloitetta kellekään, naiset aina iskeneet häntä. Oli silloin miesmalli. Toinen tuttu miesmalli oli jo 22-vuotiaana maannut 100 naista.
Hi
I am a rock band member with a long tongue and around 5000 sex partners. Mainly young women.
And it has been tough.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä. Oma mieheni sai nuorena ja komeana yhden sinkku puolenvuoden aikana 50 naista ihan vaan diskoista. Hän ei ole koskaan edes tehnyt aloitetta kellekään, naiset aina iskeneet häntä. Oli silloin miesmalli. Toinen tuttu miesmalli oli jo 22-vuotiaana maannut 100 naista.
Ei jestas....ja ylpeänä tästä kerrot meille kaikille? Olette tosiaan taivaassa toisillenne tehdyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jestas....ja ylpeänä tästä kerrot meille kaikille? Olette tosiaan taivaassa toisillenne tehdyt.
Vähän ihmettelen sitä, että joku pitää seksikästä ja naisten suosimaa miestä huonona. Mutta eihän siinä mitään, hyvä vaan, että jokaisella on omat preferenssinsä.
Olitko rehellinen naisille siitä että kyseessä pelkkä pano, vai annoitko niiden ymmärtää että oot kiinnostunu pidemmästä suhteesta ja että etsit vaimomateriaalia ja sitte feidasit seuraavana aamuna?
kuulostipa kauheen katkeralta toi mun kysymys
hei, "gigolo" (gigolo nimitys on kohteliaisuus :) kokemus on todella hyvä juttu, tosin sitä voi olla vähäisemmäkin kumppaneiden määrällä myös.
Oli kiva kuulla rehellisiä mielipiteitäsi, juuri rehellisyyttä hain (niin hyvässä kuin pahassa), ja kokeneen miehen mielipiteitä. Kuulostanko trollilta, harmi, sillä olen aidosti se kuka kerroin olevani ja esitin minua henkilökohtaisesti kiinnostavia kysymyksiä.
Yksi asia jäi vielä mietityttämään, jos joku, kuka tahansa voisi siihen vastata: Sekoitanko käsitteet squirttaus ja ejakulaatio, onko ne eri asioita. Kysyn koska ei minulla ainakaan ole koskaan ollut virtsan karkailua, joten ei voi sellaisesta olla kysymys? Minulla on orgasmissa tai sen jälkeen: p*llunestettä valahtaa p*llusta, tuosuu pillulle, ei pissalle. Ehkä tää on ejakulaatio, eikä mikään squirttaus? Kertokaahan joku paremmin tietävä? Haluan olla varma ettei ole virtsankarkailua. Mutta haisisihan pikkarit sitten kuselle jos olisi virtsankarkailua, joten en usko. Ja minulla jos kenellä on hyvä hajuaisti.
Itse pidän seksikkäästä äänestä miehellä, ja oudosta ja kaksimielisestä huumorista(!). Matalahko ääni on parempi kuin kimeä. En pidä kovin suorasta toiminnasta, aluksi. Haluan kuitenkin että mies on aktiivisempi osapuoli, ei välttämättä siksi että olisin kovin ujo, vaan siksi että se on mielestäni seksikästä. Vanhempi, kokenut mies päälläni sängyssä, kun olen selälläni, ja se ihokontakti on hyvä, kuten aloittaja(?) totesi tässä ketjussa. Iho kontaktin takia suostun olemaan kokonaan alasti, vaikka minulla ei kaikkein sirointa luustoa olekaan. Eikä valoja tarvitse sammuttaa. Olen myös äänekäs(aidosti) kiva jos se on hyvä asia myös. En yleensä pidä jostain syystä jos miehellä liian pieni nenä...kädet mieluiten miehekkäät, keskikokoiset. Harmaa tukka tietenkin. Pitkä mies sytyttää, mutta tykkään kaikenpituisistakin. Ukkomieskin tavallaan sytyttää, ei ole vaaraa että joutuisin suhteeseen. Tosin sen 65+ miehen kanssa voisin alkaakin? Ihailen kai juuri hänen periaatteiden takia sitä miestä ja seksisuhde kai rikkoisi periaatteet....
Olen ollut samoilla linjoilla siinä että kannattaa olla miehen kanssa jolla samat mieltymykset kuin itsellä, vain siten seksi/ suhde on paras mahdollinen pidemmän päälle :) Vaistoni sanoo että ihailemallani miehellä olisi samat mieltymykset kuin minulla.
Minua on ennenkin luulta trolliksi, kun kerran kerroin että nykyinen gyneni puuskutti tarkastukseni jälkeen, niin sitä ei uskottu. Tokalla kerralla gyneni ei enää reagoinut mitenkään. Viehättääkö pillu vain ekalla kerralla? eihän siihen toki mitään seksiä liittynyt, ja gynykäynti on aivan eri asia kuin seksi todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Olitko rehellinen naisille siitä että kyseessä pelkkä pano, vai annoitko niiden ymmärtää että oot kiinnostunu pidemmästä suhteesta ja että etsit vaimomateriaalia ja sitte feidasit seuraavana aamuna?
En ole ap, mutta aiemmin tänne osallistunut. Yritän tässä saada ap:n puolesta hieman selvennystä, että ei tuollaisiin lukuihin päästäkseen tarvitse todellakaan olla sika tai huijari. Kyllä mä olen ainakin ultrarehellinen ja todella monesti sinne sänkyyn on päädytty sen toisen osapuolen aloitteesta, vaikka itse olen koittanut jarrutella.
Ehkä se että puhun niin suoraan, onkin monelle semmoinen sytyttävä tekijä kaiken maailman kiertelijöiden joukossa? Pakko joku itseltäkin piiloon jäänyt mekanismi on olla, koska en ole mitenkään erityisen komea tai hyväkroppainen. Mukava ja suora kylläkin + pidän ihmisistä oikeasti. Ja saadun palautteen perusteella (nykyään) hyvä myös petihommissa.
Eikka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile paras yhdenillanjuttu. Missä tapasitte, kumpi aloitti juttelun, mihin päädyitte ja miten seksi meni. Ja miksi se oli juuri paras/hyvä kerta?
Hyviä juttuja on paljon. Mieleen on jäänyt esim. Ravintola Königin jono joskus talvipakkasella. Heitin edessä olevalle jonkun fraasin siitä kuinka voisi tehdä jotain muutakin kun palella pimeässä talviyössä, nainen vastasi että niin olisi. Minä siihen että tehdäänkö, asun kävelymatkan päässä (asuin silloin aivan keskustassa). Lähdimme ja vietimme upean viikonlopun pienessä keskustakaksiossani.
Toinen kysymys: nuolitko yhden illan jutuissa naista?
Harvoin. Suuseksissä paikkojen pitää olla puhtaita.
Oliko siis useimmilla likainen römpsä???
Kosten baari-illan jälkeen on ihan normaalia, ettei römpsä ole suihkunraikas. Jos sattui niin että mentiin esim. suihkuun yhdessä tai tyttö suoritti alapesun niin sitten oli eri asia. Näin kuitenkin tapahtui harvoin
AP
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sä täällä enää olet, mutta muutama kysymys.
Voi olla että nää on jo kysytty, mut en jaksanut lukea kaikkia läpi.
1. Pidätkö sä jotain kirjaa että tiedät montako oot nusaissu? Tukkimiehen kirjanpitoa?
En pitänyt varsinaisesti kirjaa.Kerrn kokeilin laittaa kaikki ylös j atapauksia kertyi yli kaksisataa, 172 muistin nimeltä, tämän jälkeen oli vieläuseita kymmeniä tapauksia lisää.
2. Käykö vain naiset vai ootko tuplannut saumat ja miehetkin menee siinä samalla?
Vain naisia
3. Miten sä saat enää mitään kicksejä? Tai siis, saatko sä kicksit siitä että seksiseura on uutta, vai onko se vaan puuduttavaa jyystämistä koska pitää päästä purkautumaan?
En siis harrasta irtosuhteita enää. Saan kicksejä nykyisen kumppanin kanssa oikein hyvin ja toivon viettäväni loppuelämäni hänen kanssaan.
4. Onko sulla ollut vakihoitoja?
On toki.
5. Vähän vielä tota kolmosta sivuten; onko jotain mitä et oo vielä kokeillut seksin saralla?
Kahdenvälisessä seksissä olen kokeillut jotakuinkin kaikkea mikä kiinnostaa (esi. paissa-kakkajutut ei kiinnosta). Kimppakivassa riittää tutkittavaa loppuelämäksi :) .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miesmallituttuni ovat siirtyneet homosuhteisiin vain siksi että ovat kyllästyneet naisten helppouteen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Olin rehellinen jos asia tuli esille. Käytännössä useinkaan asiasta ei puhuttu ja ongelma tuli siitä että naiset alkoivat helposti elätellä toiveita suhteesta vaikka itse ei mitään siihen viittaavaa sanonutkaan.
Toisaalta ei minulla ollut mitään pitkää ja vakavaa suhdetta vastaankaan jos sellainen kohdalle sattui. Muutaman kerran sattui.
Lueskelin noita aiempia naisten kysymyksiä ja omat mielipiteet joistain toistuneista kysymyksistä:
Ääntelystä: kaikki mikä tulee luonnostaan on minusta kivaa. On se sitten raskas hengitys, huokailu tai uikutus tai suoranainen huuto. Sen sijaan itsellä särähtää aika usein noi kiroilun säestämät rumat puheet semmoisena opeteltuina fraaseina korvaan.
AA-kupin tisseistä: Itsekin varmaan olen enemmän tissimiehiä, mutta esimerkiksi urheilijoilla on ollut hyvin pieniä rintoja, eivätkä ne todellakaan ole mikään turn-off! Tosi moni vaan itse vähättelee niitä ja peittelee käsillään. Siitä en pidä.
Suikkarista: Kyllä nykyään 20-40v naisissa on poikkeustapaus, jos on haluton suuseksiin. Ja itseni yllätti aivan täydellisesti, että kuinka moni ottaa ihan loppuun asti, eli nielee, tai on halukas sitä kokeilemaan. Se kun ei pitkässä liitossani tullut kuuloonkaan. Nämä kokemukset siis muutaman viime vuoden ajalta - AP:llä otanta on isommalta aikajanalta, että varmaan tulee eroja siinä.
Olikohan tuolla vielä muita juttuja, mitkä kiinnosti naisia?
Mun oma luku on muuten kanssa kahden- ja kolmensadan välillä. Ja olen siis nelikymppinen nainen. Ei se järvi soutamalla kulu, ja jos seksistä nauttii niin mikäs siinä. AP:sta poiketen mulla ei tosin ikinä ole ollut mitään sukupuolitautia, olen aika tarkka noissa asioissa. :)