Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, yli 250 seksikumppania, vastaa kysymyksiin.

Ei pakollinen
07.06.2017 |

Antakaa palaa. Koetan vastata jokaiseen.

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Kummasta pidät enemmän; siitä kun nainen ääntelee vai on täysin hiljaa?

2. Oletko pannut aa-kupin omaavaa naista/Seisooko sulla edes jos nainen on lauta?

3. Onko ne läskit oikeasti tiukempia kuin hoikat?

UP! HALUAN EHDOTTOMASTI VASTAUKSET KYSYMYKSIINI!

Vierailija
82/118 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. Oletko pannut aa-kupin omaavaa naista/Seisooko sulla edes jos nainen on lauta?

Vai haluat sinä ehdottomasti vastaukset? Aina ei saa sitä mitä haluaa.

Minäkin haluan ehdottomasti hyvän seksisuhteen nyt heti. Antakaa se minulle nyt heti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako muut vastata myös? Ei se mitään, vastaan silti.

Vierailija kirjoitti:

1. Pidän enemmän ääntelystä ja myös muunlaisesta palautteesta.

2. Jos aa-kupilla viitataan sellaiseen (lähes) rinnattomaan, niin en ole pannut sellaista. Jotenkin ei vaan tunnu omalta jutulta. Olen jossain määrin tissimies, eli pidän suurehkoista rinnoista.

3. Eivät ole.

Vierailija
84/118 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai haluat sinä ehdottomasti vastaukset? Aina ei saa sitä mitä haluaa.

Minäkin haluan ehdottomasti hyvän seksisuhteen nyt heti. Antakaa se minulle nyt heti!

lol

Vierailija
85/118 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. Jos aa-kupilla viitataan sellaiseen (lähes) rinnattomaan, niin en ole pannut sellaista. Jotenkin ei vaan tunnu omalta jutulta. Olen jossain määrin tissimies, eli pidän suurehkoista rinnoista.

3. Eivät ole.

Olet siis kuin 99.9 % miehistä; valitset naisen vain isojen tissien perusteella.

Vierailija
86/118 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3. Eivät ole.

Olet siis kuin 99.9 % miehistä; valitset naisen vain isojen tissien perusteella.

Heh, en toki valitse pelkästään tissien perusteella. Mutta jos valittavana olisi sama henkilö pienillä tisseillä ja suurehkoilla tisseillä, niin ilman muuta päätyisin jälkimmäiseen.

Kuulutko sinä niihin 99,9% naisista, jotka valitsevat miehen pituuden perusteella? :)

Vierailija
87/118 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3. Eivät ole.

Heh, en toki valitse pelkästään tissien perusteella. Mutta jos valittavana olisi sama henkilö pienillä tisseillä ja suurehkoilla tisseillä, niin ilman muuta päätyisin jälkimmäiseen.

Kuulutko sinä niihin 99,9% naisista, jotka valitsevat miehen pituuden perusteella? :)

En ole koskaan valinnut miestä pituuden perusteella. Tämän hetkinen fuckbuddyni on 170 cm. Itse olen 165 cm.

Vierailija
88/118 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää settiä, itsellä toki +500 naista kaadettuna. En tosin jaksa kysymyksiin vastailla, yksinkertaisesti pidän vaan naisista.

Vierailija
89/118 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että heteromiehellä voi olla edes koko elämänsä aikana 250 seksikumppania (en tosin lukenut aloitusta pidemmälle, joten en tiedä, oletko hetero). Naisilla kyllä voisi.

Heteromiehistä ehkä todella harvoilla erittäin menestyvillä ja suosituilla erikoistapauksilla, esimerkiksi poptähdillä tai näyttelijöillä voisi teoriassa olla. Luutavasti näiden miesten tulisi vielä olla lisäksi ulospäinsuuntautuneita luonteeltaan eivätkä yksin viihtyviä, jotta 250 seksikumppania olisi edes potentiaalisesti mahdollinen luku.

Vierailija
90/118 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Ääntelystä, mutta ei mistään huutamisesta. Joissain tilanteissa voi olla hauskaakin kun yrittää pysyä hiljaa esim. paljastumisvaaran vuoksi.

2. Olen. Itse olen enemmän perseihmisiä, pyöreä ja kiinteä peppu on erittäin seksikäs. Rintojen puolesta melkein kaikki käyvät. Ehkä pidän jopa enemmän pienistä sillä isot alkavat ajan myötä riippua ja se on kyllä mulle jonkinlainen turn-off.

3. Eivät ole.

AP

Vierailija
91/118 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että heteromiehellä voi olla edes koko elämänsä aikana 250 seksikumppania (en tosin lukenut aloitusta pidemmälle, joten en tiedä, oletko hetero). Naisilla kyllä voisi.

Heteromiehistä ehkä todella harvoilla erittäin menestyvillä ja suosituilla erikoistapauksilla, esimerkiksi poptähdillä tai näyttelijöillä voisi teoriassa olla. Luutavasti näiden miesten tulisi vielä olla lisäksi ulospäinsuuntautuneita luonteeltaan eivätkä yksin viihtyviä, jotta 250 seksikumppania olisi edes potentiaalisesti mahdollinen luku.

Tunnen useamman miehen, jolla on ollut satoja naisia, mutta en yhtään naista, jolla niin paljon miehiä. Miehillehän tuo on todella helppoa, jos on komea ja itsevarma ja taitava iskemään, sillä sellaisia miehiä on häviävän vähän. Sen sijaan seksikkäitä naisia on enemmän. Nuo supermiehet ovat ihan omaa luokkaansa flirttailussa ja iskemisessä.

Vierailija
92/118 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit itse pitää tota ehkä jonain saavutuksena ja ehkä pidät itseäsi adoniksena..  mutta mä EN IKINÄ huolis tommosta ukkoo. Hyi helvata! Toi on todella oksettavaa. Sähän voit kantaa vaikka mitä tauteja

Vierailija
93/118 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ollut 150 naista ja on ollut jopa vuosia etten ole saanut keneltäkään seksiä. Jos joka viikonloppu on kaksi pv baarissa ja saa kerran kuussa, niin kymmenessä vuodessa kertyy 120 sattumaa. Ja silti elät ihan vitunmoisessa puutteessa elämäsi eli kyllä hyvä parisuhdeseksi on se juttu mikä on parempaa kuin kapakoissa kyttäily ja ne sattumat, hyvät ja huonot.

Ikinä ei itsellä ole mitään tautia ollut vaikka en kortsuista välitä ollenkaan. Harvoja näistä muistelen, mutta muutama ihana pienipilluinen jopa hyvältä maistuva mansikkapillu on vastaan koitunut ja kyllä oli mahtavaa heitä poratakin. Liian moni on ollut varattuja, varatut lähtevät matkaan helpoiten.

Lukuisia naisia jostain syystä jäi naimatta ja ne harmittavat miestä jälkikäteen aina eniten eli naikaa. Vielä tulee muisteloaika.

Ja voihkiva nainen on ässä, jos ei ääntä kuulu ei meinaa itsekään saada nautintoa jostain syystä. Paras suikkari oli lihavalta, nuorelta mimmiltä. Aivan mahtava kokemus ja meinasin jättää koko tapauksen väliin, kun oli sitä massaa aikalailla. Isoista tisseistä minäkin tykkään, mutta b-kupit aivan passelit, kun aletaan painamaan. Pidän pillunkarvoista eli en ymmärrä tuota karvattomuutta.

Vierailija
94/118 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä merkkisen mopoauton sait isiltä ja äidiltä lahjaksi?

Eikö äiti löytänyt sinulle kesätöitä? 

Onko Ylilaudalla kovastikin tylsää, kun pitää tulla tärsyttämään vauvan tätejä?

Kiitos tästä, putosin tuolilta 😃

ketjun lukija

Vierailija
95/118 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko noista panoista on ollut maksuttomia?

Olen kerran kokeillut maksullista seksiä. Ei ollut minun juttuni.

Aviolittoni kyllä kävi hyvin kalliiksi :) .

Täällä toinen 50v yrittäjä jolle avioliito on ollut kallis elämäntapa.  Rahaa se vain on. 

Vierailija
96/118 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näin vähän? 

Vierailija
97/118 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo 250 naista mikään mahdottomuus ole. Itse (40v) olin ensin 15-vuotta naimisissa ja yhden naisen kanssa tiiviisti, eron jälkeen naisia on ollut kolmen vuoden aikana noin 50, osa yhden yön, osa hieman pitempään mutta uutta parisuhdetta en ole edes halunnut. Jos tuon 50 jakaa tasaisesti kolmelle vuodelle niin eihän tuo tee kuin yhden naisen per kolme viikkoa ja kuitenkin parhaimmalla viikolla olen ollut neljän eri naisen seurassa. Turvaseksi on toistaiseksi taannut taudittomuuden ja siitä yritän pitää kiinni.

Ja ennen kuin joku kysyy, naiset ovat löytyneet baareista, tanssiravintoloista (ehdottomasti helpoin paikka löytää seuraa), kirjastoista, ruokakaupoista ja lenkkipolulta. Kerran olin speed datingissä uteliaisuuttani ja hieman aikaa oli ilmoitus treffipalstalla kunnes tajusin että sieltä ei mielenkiintoisimmat naiset löydy.

Vierailija
98/118 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen useamman miehen, jolla on ollut satoja naisia, mutta en yhtään naista, jolla niin paljon miehiä. Miehillehän tuo on todella helppoa, jos on komea ja itsevarma ja taitava iskemään, sillä sellaisia miehiä on häviävän vähän. Sen sijaan seksikkäitä naisia on enemmän. Nuo supermiehet ovat ihan omaa luokkaansa flirttailussa ja iskemisessä.

Moniko nainen on valmis avoimesti myöntämään, että on maannut kahdensadan kanssa? Ei kukaan. Vain pari parasta ystävääni tietää historiani.

Vierailija
99/118 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kerran tartunnan saatuaan ihminen kantaa virusta, ja sen akuutit oireet saattavat uusiutua milloin tahansa. Sukuelinherpes saattaa tarttua henkilöstä toiseen, vaikka akuutteja oireita ei olisikaan."

Että on kannattanut nussia kaikkea mikä liikkuu ja levittää tautiaan.

Vierailija
100/118 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit itse pitää tota ehkä jonain saavutuksena ja ehkä pidät itseäsi adoniksena..  mutta mä EN IKINÄ huolis tommosta ukkoo. Hyi helvata! Toi on todella oksettavaa. Sähän voit kantaa vaikka mitä tauteja

Täysin samaa mieltä kanssasi! Sillähän ON tauteja. Herpes ei sitäpaitsi häviä eikä parane!!