Mies, yli 250 seksikumppania, vastaa kysymyksiin.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
No ikä ja millä aikavälillä nuo kumppanit on hankittu?
Ikä päälle viidenkymmenen Poikuus lähti 15-vuotiaana, pääosin suhteet aikavälillä 20-40 vuotta.
Ja ootko oppinu mitään? :D
Olen oppinut että jokainen nainen on omalla tavallaan kaunis ja ihana. J aettä kun käy suihkusa, muistaa hymyillä ja osaa avata suunsa niin elämä on mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lyhit ja pisin seurustelusuhteesi?
Lyhyintä on mahdoton määritellä, mitä oikeastaan on seurustelu? Ensitapaamisesta seksiin lyhyin aika lienee jotain tunnin verran. Takana on yksi 7 vuoden mittainen avioliitto.
Minkä ikäinen olet?
50+
Onko sinulla lapsia tai haluaisitko?
Kaksi lasta
Kauanko olet ollut AV:lla?
Satunnaisesti jo jonkin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko lihavat vai laihemmat tiukempia? Synnyttäneet vai synnyttämättömät? Nuoret vai vanhat? Paljonko tiukka puristaa? Tuntuuko löysä miltään?
MInusta on olemassa jonkinlainen korrelaatio naisen yleisen koon ja vaginan koon (lähinnä pituuden) suhteen. Tapailin jonkin aikaa noin itseni mittaista (185) mallityttöä, hänen vaginansa oli niin syvä etten yltänyt sormella pohjaan.
Synnyttäneiden suhteen sanoisin että kannattaa hiukan treenata vatsanpohjan lihaksia, niin ei ole eroa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sun suosikki viikonpäivä? Itse tykkään ehkä torstaista eniten 🤔
Enne se olio perjantai. Nykyään maanantai.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vastaa mihinkään?
Sori, tuli este hetkeksi :) .
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkisen mopoauton sait isiltä ja äidiltä lahjaksi?
Minulla ei ole koskaan ollut mopoautoa. Nuorena minulla oli Solifer-merkkinen mopo jonka ostin omilla taskurahoillani.
Eikö äiti löytänyt sinulle kesätöitä?
Äitini on kuollut vuosia sitten elettyään pitkän ja hyvän elämän.
Onko Ylilaudalla kovastikin tylsää, kun pitää tulla tärsyttämään vauvan tätejä?
Ylilauta on tosiaan tylsä paikka. Olen jonkun kerran siellä käynyt, ei kiinnosta.
Aika surkea sängyssä kun ei ole saanut samaa naista toistamiseen.
Kuvaile paras yhdenillanjuttu. Missä tapasitte, kumpi aloitti juttelun, mihin päädyitte ja miten seksi meni. Ja miksi se oli juuri paras/hyvä kerta?
Toinen kysymys: nuolitko yhden illan jutuissa naista?
Vierailija kirjoitti:
Oletko suomenruotsalainen Bå?
En. Aivan supisuomalainen. Syntyisin Itä-Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lihavat vai laihemmat tiukempia? Synnyttäneet vai synnyttämättömät? Nuoret vai vanhat? Paljonko tiukka puristaa? Tuntuuko löysä miltään?
MInusta on olemassa jonkinlainen korrelaatio naisen yleisen koon ja vaginan koon (lähinnä pituuden) suhteen. Tapailin jonkin aikaa noin itseni mittaista (185) mallityttöä, hänen vaginansa oli niin syvä etten yltänyt sormella pohjaan.
Synnyttäneiden suhteen sanoisin että kannattaa hiukan treenata vatsanpohjan lihaksia, niin ei ole eroa.
Ei kai emättimen pituudella ole merkitystä nautinnon kannalta vaan tiukkuuden? Onko siis kaikki keskimäärin yhtä tiukkoja??
Vierailija kirjoitti:
Moniko noista panoista on ollut maksuttomia?
Olen kerran kokeillut maksullista seksiä. Ei ollut minun juttuni.
Aviolittoni kyllä kävi hyvin kalliiksi :) .
Millaisia enemmistö naisista on sängyssä? Mitä tekevät, jne, kuvailua! Kiinnostavaa koska olen heteronainen enkä voi saada kokemuksia kuin miehistä... olen aina miettinyt, että millaisiakohan muut ovat, varsinkin kun minulla on sun kaltainen mies (et kai ole...)
Mitä ajattelet ikäisestäsi naisesta, jolla on yhtä paljon seksikumppaneita? Voisitko kiinnostua parisuhdemielessä sellaisesta naisesta? Ovatko mielestäsi miehet ja naiset tasa-arvoisia tässä asiassa, vai koetko että jommalla kummalla sukupuolella olisi ns. suurempi oikeus moniin kumppaneihin?
Kukin tyylillään, kunhan ei muita satuta. Itse uskon siihen, että naisen laatu korvaa määrän. Kokemusta minulla on vain yhdestä, mutta hänen kanssaan tuhansia kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka suuri osa on ollut:
-naisia?
Kaikki
-laihoja?
Harva (ei yhtään anorektikkoa. Kuten ei muitakaan hengenvaarallista sairautta sairastavia.)
-normaalipainoisia?
Useimmat
-lievästi ylipainoisia?
Joitakin
-runsaasti ylipainoisia?
Olisiko yksi tai kaksi...
Mikä vartalotyyppi on ollut seksikumppanilla mieluisin?
Normaalipainoinen.
Oletko koskaan saanut maksua tai maksanut seksistä?
En ole saanut maksua, kerran maksanut utelaisuudesta. (Mahdollisuuksia maksulliseen seksiin on ollut useita, mm. juhlia johon oli tilattu tyttöjä viihdyttämään miesvieraita.)
Vierailija kirjoitti:
Montako isänpäiväkorttia tulee vuosittain?
Kaksi
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile paras yhdenillanjuttu. Missä tapasitte, kumpi aloitti juttelun, mihin päädyitte ja miten seksi meni. Ja miksi se oli juuri paras/hyvä kerta?
Hyviä juttuja on paljon. Mieleen on jäänyt esim. Ravintola Königin jono joskus talvipakkasella. Heitin edessä olevalle jonkun fraasin siitä kuinka voisi tehdä jotain muutakin kun palella pimeässä talviyössä, nainen vastasi että niin olisi. Minä siihen että tehdäänkö, asun kävelymatkan päässä (asuin silloin aivan keskustassa). Lähdimme ja vietimme upean viikonlopun pienessä keskustakaksiossani.
Toinen kysymys: nuolitko yhden illan jutuissa naista?
Harvoin. Suuseksissä paikkojen pitää olla puhtaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä piti olla kysymyksiä, joten kysytään että haluatko lukita vastauksen? :D
Itsellä 70+ kokemusta parilta viime vuodelta ja sillä kokemuksella väitän, ettei pituudella ei ole korrelaatiota tavaran tiukkuuteen tai syvyyteen. Itse asiassa ihan kaikkein ongelmallisinta ollut miehuuden sovittamisen suhteen yli 180cm mallin kanssa.
Synnyttäminen toki vaikuttaa ja treenattu tavara ei siltikään ole samantuntuinen kuin sellaisen, jolta raskaushormonit eivät vielä ole eriyttäneet lantion luita.
Montako isänpäiväkorttia tulee vuosittain?