Mies, yli 250 seksikumppania, vastaa kysymyksiin.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Millaisia enemmistö naisista on sängyssä? Mitä tekevät, jne, kuvailua! Kiinnostavaa koska olen heteronainen enkä voi saada kokemuksia kuin miehistä... olen aina miettinyt, että millaisiakohan muut ovat, varsinkin kun minulla on sun kaltainen mies (et kai ole...)
No?
Miten sä lasket ne? Sun täytyy pistää ylös ne jonnekin? Itse olen seonnut jo yli 30:ssä - en muista kaikkia ja osa, jos oikein yrittää, tulee mieleen vasta pitkän ajan kuluttua. Epäilen unohtaneeni useita.
Toi täytyy olla karkea arvio? Siis, että vuosittain keskimäärin x kpl y ajalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako tautia oot saanu?
Muistini mukaan 4.
Tippuri
Klamydia
Herpes
Satiaiset.
Tämähän on parantumaton. Ilmeisesti et infoa tästä kumppaneitasi? Tarttuu myös suuseksissä.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia enemmistö naisista on sängyssä? Mitä tekevät, jne, kuvailua! Kiinnostavaa koska olen heteronainen enkä voi saada kokemuksia kuin miehistä... olen aina miettinyt, että millaisiakohan muut ovat, varsinkin kun minulla on sun kaltainen mies (et kai ole...)
Enemmistö naisista on jonkin verran ujoja/estyneitä ja pitävät perinteisistä rooleista jossa mies on aktiivisempi osapuoli. Itse olen aina pyrkinyt kokeilemaan ja tarkkailemaan mistä naiset pitävät ja sitten tekemään sitä. Moni nainen tuntuu hieman häpeilevän vartaloaan, haluaa esim. pitää paidan päällä vaikka itse arvostan laajaa ihokontaktia ja naisetkin siitä tuntuvat yleensä pitävän. Suihku alasti ja suihkusaippuan liukastmat vartalot on mahtavaa esileikkiä.
Kokeile naista joskus. Miehesikin saattaa innostua siitä :) .
Meinasin kysäistä oletko Atte Turun suunnalta, mutta olitkin liian vanha ja naisia on liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet ikäisestäsi naisesta, jolla on yhtä paljon seksikumppaneita? Voisitko kiinnostua parisuhdemielessä sellaisesta naisesta? Ovatko mielestäsi miehet ja naiset tasa-arvoisia tässä asiassa, vai koetko että jommalla kummalla sukupuolella olisi ns. suurempi oikeus moniin kumppaneihin?
Tämä on vaikea kysymys, erityisesti siksi että kokemukseni mukaan naiset joilla on ollut erittäin runsaasti seksikumppaneita (pl. prostituoidut) tuntuvat olevan usein psyykkisesti hieman epätasapainoisia. En tiedä osoittaako korrelaatio kausaliteettia, mutta tuntuu että naisen psyykelle runsas kumppanien määrä voi olla kuormittavampaa kun miehille.
Sinänsä menneisyydellä ei ole merkitystä ja minulla oli aikanaan pitkä suhde naiseen jolla oli ollut yli sata kumppania. Kaikilla tietysti on oikeus niin moneen kumppaniin kun haluaa kunhan ei loukkaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Kukin tyylillään, kunhan ei muita satuta. Itse uskon siihen, että naisen laatu korvaa määrän. Kokemusta minulla on vain yhdestä, mutta hänen kanssaan tuhansia kertoja.
Laatu korvaa määrän, ehdottomasti. Mutta ei määräkään välttämättä huono ole :)
AP
Minua kiinnostaisi myös kuulla ylipäänsä millaisia naiset ovat sängyssä. Ääntelevätkö paljon? Suuteleeko? Ottaako suihin miten ahkerasti?
Itseäni kiinnostaa myös, millaisena pidät naista, jolla paljon seksikumppaneita? Itselläni "vain" alta sata mutta yli 70 (en ole pysynyt laskuissa) , pääosin ikävuosilta 20-25. Nyt olen 40. Väliin mahtuu uskollinen avioliitto ka eron jälkeen pieni sinkkukausi, nyt taas useamman vuoden ollut parisuhteessa. Neitsyys meni 19-vuotiaana. Sen yleensä kerron, mutta muuten seksikumppanien määrän kertominen on johtanut jopa hyvin alkaneen suhteen päättymiseen, joten enää en aio sitä paljastaa 😃
Vierailija kirjoitti:
Miten sä lasket ne? Sun täytyy pistää ylös ne jonnekin? Itse olen seonnut jo yli 30:ssä - en muista kaikkia ja osa, jos oikein yrittää, tulee mieleen vasta pitkän ajan kuluttua. Epäilen unohtaneeni useita.
Toi täytyy olla karkea arvio? Siis, että vuosittain keskimäärin x kpl y ajalla?
Se on karkea arvio. Jossain vaiheessa pidin nimilistaa, siinä oli 172 nimeä ja viitisenkymmentä kysymysmerkkiä (listakin on jo hävinnyt, tuo nimien määrä vain on jäänyt mieleen) Sen jälkeen oli vielä kymmenittäin suhteita lisää. Viime vuosina määrä ei ole enää kasvanut.
Ensimmäiset parikymmentä ja viimeiset parikymmentä muistaa parhaiten.
Jaa vastasitkin jo. Itse olen kiltti ja tasapainoinen, jos kohta nuorena varsinkinn vähän villi, kokeilunhaluinen ja impulsiviinen.
N 40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako tautia oot saanu?
Muistini mukaan 4.
Tippuri
Klamydia
Herpes
Satiaiset.
Tämähän on parantumaton. Ilmeisesti et infoa tästä kumppaneitasi? Tarttuu myös suuseksissä.
Herpes tarttuu aktiivisena ja se on noin viidenneksellä väestöstä. Sain sen urani loppuvaiheessa enkä varmasti kaikille ole siitä kertonut. Rakkula-aikana en tietenkään mitään seksiä harrastanut.
Hyvä yleiskunto pitää aktiiviset vaiheet harvassa. Itsellä ei ole ollut rakkuloita vuosiin.
Oletko törmännyt naisiin, jotka yrittävät ripustautua? Eli ilmestyikö joku nainen takaisin ovellesi parin matkalaukun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi myös kuulla ylipäänsä millaisia naiset ovat sängyssä. Ääntelevätkö paljon? Suuteleeko? Ottaako suihin miten ahkerasti?
Vaihtelevia. En anna suuseksiä ellen ole varma puhtaudestani -> useissa ns. jurripanoissa ei suuseksiä harrasteta.
Aika harva ääntelee kovaa. Pidän itse takaapäin/kyljellään asennoista, niissä suutelu on luonnostaan vähän hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko törmännyt naisiin, jotka yrittävät ripustautua? Eli ilmestyikö joku nainen takaisin ovellesi parin matkalaukun kanssa?
Olen. Tämä oli yksi syy miksi aloin lopulta vähentää irtosuhteita. Ihmisillä on kuitenkin voimakas kaipuu parisuhteeseen ja moni nainen ajatteli että kiihkeä viikonloppu tarkoitti että sitten seurustellaan tiiviisti. En halunnut väärinkäyttää näitä tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni kiinnostaa myös, millaisena pidät naista, jolla paljon seksikumppaneita? Itselläni "vain" alta sata mutta yli 70 (en ole pysynyt laskuissa) , pääosin ikävuosilta 20-25. Nyt olen 40. Väliin mahtuu uskollinen avioliitto ka eron jälkeen pieni sinkkukausi, nyt taas useamman vuoden ollut parisuhteessa. Neitsyys meni 19-vuotiaana. Sen yleensä kerron, mutta muuten seksikumppanien määrän kertominen on johtanut jopa hyvin alkaneen suhteen päättymiseen, joten enää en aio sitä paljastaa 😃
En minäkään parisuhteessa ole kumppanimäärä edellä tutustumista aloittanut 😃. Nykyisessä parisuhteessani puolisoni tietää minusta jotakuinkin kaiken, siis myös tämän osan menneisyyttäni.
Minulla meni suunnilleen samaan tapaan, paitsi että "villiys"kauteni oli paljon pidempi. Nyt siis ensimmäisen avioliiton jälkeen toisella kierroksella, enkä aio pettää puolisoani (joskin olemme puhuneet sopimuspohjaisesta parinvaihdosta/ryhmäseksistä "sitten joskus").
Vierailija kirjoitti:
Meinasin kysäistä oletko Atte Turun suunnalta, mutta olitkin liian vanha ja naisia on liian vähän.
En ole Atte, mutta kokemukseni mukaan turkulaiset naiset ovat kauniita ja vapaamielisiä :) .
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta tuo paljon kokenut parilta vuodelta, joka johonkin väliin vastasikin.
Naiset on hyvin samanlaisia siltä osin, että viettelyvaihe on yllättävänkin identtinen hyvin erilaisillakin naisilla. Esim "kovikset" pehmenee ja kilteistä kuoriutuu taas vastapainoksi tuhmia. Sitten teknisesti seksiin mentäessä jokainen nainen tuntuu olevan aivan erilainen. Eli hyvä rakastaja lienee myös hyvä reagoimaan.
Suihinotosta kun kysyit: naiset ilmeisesti kuuntelee kehut tarkasti ja usea ilmoittaa ennen toimenpidettä että "tästä on kaikki tykänneet". Todellisuudessa sieltä erottuu kirkkaasti se 10% joka oikeasti käsittelee sitä vekotinta himolla ja tekniikalla, mutta silti rakkaudella ja lempeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lihavat vai laihemmat tiukempia? Synnyttäneet vai synnyttämättömät? Nuoret vai vanhat? Paljonko tiukka puristaa? Tuntuuko löysä miltään?
MInusta on olemassa jonkinlainen korrelaatio naisen yleisen koon ja vaginan koon (lähinnä pituuden) suhteen. Tapailin jonkin aikaa noin itseni mittaista (185) mallityttöä, hänen vaginansa oli niin syvä etten yltänyt sormella pohjaan.
Synnyttäneiden suhteen sanoisin että kannattaa hiukan treenata vatsanpohjan lihaksia, niin ei ole eroa.
Ei kai emättimen pituudella ole merkitystä nautinnon kannalta vaan tiukkuuden? Onko siis kaikki keskimäärin yhtä tiukkoja??
Juu, pituus ei ole kovin tärkeä. Kaikki eivät ole yhtä tiukkoja mutta yhtään häiritsevän väljää en muista vastaan tulleen. Itse olen varustuksiltani keskikokoinen.
Tätä pidän melko yllättävänä. Itselläni on reilusti alle sata kumppania (enkä 70-80 tjsp), mutta näissäkin on ollut puolenkymmentä sellaista, jotka muistan erityisen väljinä. Ja tarkoitan nyt siis niin väljää, että ei ollut oikein minkäänlaista tuntumaa. Ja aikalailla keskikokoinen lienen itsekin varustukseltani.
Toki vastaan on tullut myös muutama aivan erityisen tiukka.
Juu, pituus ei ole kovin tärkeä. Kaikki eivät ole yhtä tiukkoja mutta yhtään häiritsevän väljää en muista vastaan tulleen. Itse olen varustuksiltani keskikokoinen.