Miten sanoa vaimolle nätisti että voisi vähän ehostaa itseään meikillä?
Pitäiskö ostaa jotain meikkejä hänelle ja vihjata näin hänelle siitä, vai voiko sanoa ihan suoraan asiasta? Loukkaantuisitko sinä?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette te naiset anteeksi vaan aika hankalia.
Jos vaimoni vihjaisi minulle jotain vaikka tukanleikkuusta tai lenkille lähdöstä (ylimääräisiä kiloja), niin ottaisin vihjeet huomioon. Mitäs tuosta, hyvä että sanoo jotain mikä ei miellytä minussa.
Tämäpä se 1 syy onkin miksi petetään kun ei uskalleta puhua omista ja toisten toiveista toista kohtaan.
Eikö miehet uskalla sanoa, että "hitsi kun olen kaljan ja makkaran turvottama, pitäisköhän laihduttaa. Mitä olet vaimo mieltä?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt hei, ei se sitä tarkoita että nainen olisi ruma, jos puoliso haluaa hänen meikkaavan enemmän. Se on vähän kuin extraa, kirsikka kakun päällä. Mun mies aina kehuu extra paljon, kun olen laittautunut, ja siitä tulee hyvä mieli. Joskus hän jopa ehdottaa että testaisin jotain meikkiä tms, enkä näe siinä mitään pahaa.
Mun mielestä tuolla kommenteissa oli hyvä ehdotus, vie naisesi jollekin kosmetologille meikattavaksi, ja tarjoudu ostamaan meikkejä, mikäli hän niistä pitää. Sitten menette vaikka ulos syömään treffeille, niin ettei meikkaustuokio olisi turhaa.
Mitä jos on ruma, niinku itse olen? Eikö sinne sun kuplaas mahdu et meitä rumiakin on olemassa?
Voihan sitä aina jossitella, sanoin vain siitä, että ei tarvitse olla ruma meikatakseen. Ja eiköhän ne puolisot pidä toista osapuolta edes jollakin tasolla viehättävänä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin akalleni sanon monesti että kato ny peiliin hei ennenkuin lähetään mihinkään ulos.
Kattoisit sä et mitä sieltä suusta tulee ulos törkyturpa. Itseäni ei tarvitse kehoittaa katsomaan. Laittaudun aina ennen lähtöä.
Ja sit ne perinteiset, eli onko vaimon elämä lähinnä koti-päiväkoti-kauppa-akselilla. Onko tarpeeksi lepoa, hoidatko itse lapsia sen pari kertaa viikossa kun vaimo käy omissa harrasteissaan.
Jos elämässä ei ole oikestaan mitään, miksi ehostautua? Jos hän nysvää vaan kotona siivoten ja lapsia hoitaen.
Mites oma laitasi, et kai vaan loju kotona reikäpaidassa ja pieruverkkareissa?
Mitä puoleatasi sinä teet miellyttääksesi vaimosi silmää? Käytkö esim salilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt hei, ei se sitä tarkoita että nainen olisi ruma, jos puoliso haluaa hänen meikkaavan enemmän. Se on vähän kuin extraa, kirsikka kakun päällä. Mun mies aina kehuu extra paljon, kun olen laittautunut, ja siitä tulee hyvä mieli. Joskus hän jopa ehdottaa että testaisin jotain meikkiä tms, enkä näe siinä mitään pahaa.
Mun mielestä tuolla kommenteissa oli hyvä ehdotus, vie naisesi jollekin kosmetologille meikattavaksi, ja tarjoudu ostamaan meikkejä, mikäli hän niistä pitää. Sitten menette vaikka ulos syömään treffeille, niin ettei meikkaustuokio olisi turhaa.
Mitä jos on ruma, niinku itse olen? Eikö sinne sun kuplaas mahdu et meitä rumiakin on olemassa?
Voihan sitä aina jossitella, sanoin vain siitä, että ei tarvitse olla ruma meikatakseen. Ja eiköhän ne puolisot pidä toista osapuolta edes jollakin tasolla viehättävänä.
Eipä tarvi jossitella. Pitää ihan niinku minäkin hänen turvonneesta olemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Miks sen miehen pitäis ostaa ne meikit?
Että nainen ei voisi käyttää sitä tekosyytä ettei viitsi tuhlata rahaa meikkeihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinä tapauksessa olisi ehkä reilumpaa, jos naista ei kiinnosta meikkaaminen, tai halua tuhlata rahaa niihin, mutta mies haluaa naisen meikkaavan.
Nainenhan on kauneimmillaan ilman meikkiä. Miksi sinä sellaista haluat pyytää?
Tulisi olo, että on pinnallinen mies. Nainen on kauneimmillaan ilman meikkiä ja meikittömyydestä pitää olla miehen vain iloinen.
Inhottava lukea kommentteja, että pitää lähettää nainen jonnekin hoitolaan meikattavaksi. Naisparka. Miten mies on joutunut tilanteeseen, jossa on?
Perus naisten vastauksia taas :D jos teidän miehellä olisi joku hirveä reikäinen paita jota pitäisi jokapaikassa niin Ihanko totta kukaan ei ikinä vihjaisisikaan että uuden voisi ostaa? Joopajoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinä tapauksessa olisi ehkä reilumpaa, jos naista ei kiinnosta meikkaaminen, tai halua tuhlata rahaa niihin, mutta mies haluaa naisen meikkaavan.
Jonkunhan ne siihen naamaan täytyy levittääkin. Eikös kysymys ollu kuitenkin siitä et nainen ei halua meikata. Ei siis siitä, ettei hänellä olis meikkejä. Mut joo mä jäävään itseni keskustelusta, kun itse tuota maalailua harrastan.
Mitä jos se mies on fyysisesti todella ruma? Paita ja kasvot ei ole suoraan verrattavia asioita..
Vierailija kirjoitti:
Perus naisten vastauksia taas :D jos teidän miehellä olisi joku hirveä reikäinen paita jota pitäisi jokapaikassa niin Ihanko totta kukaan ei ikinä vihjaisisikaan että uuden voisi ostaa? Joopajoo.
Meikkaaminen on ihan eri asia. Voihan nainenkin vihjata miehelle, että käyttäisi kunnollisia ihonhoitotuotteita. Kuinka moni mies käyttää vartin ihonhoitoon päivässä?
Vierailija kirjoitti:
Inhottava lukea kommentteja, että pitää lähettää nainen jonnekin hoitolaan meikattavaksi. Naisparka. Miten mies on joutunut tilanteeseen, jossa on?
No juuri niin kuin ap, että ilmeisesti on pyrkinyt parisuhteeseen ihmisen kanssa jota ei todellisuudessa arvosta eikä rakasta sellaisena kuin hän aidosti on, vaan yrittää nyt jälkikäteen muuttaa naistaan sellaiseksi että tämä vastaisi ap:n todellisia ihanteita. Että voi ap-parkaraukkaa vaan...not.
Ap:lle sellaisia terveisiä, että hän voisi ottaa ensin itse kokeeksi vaikka sellaisen viikon testijakson, jossa kulkee itse täydessä pakkelissa joka päivä meikkien puhdistusrituaaleineen, ja sitten miettii uudestaan, onko reilua pyytää puolisoa maalaamaan itseään säännöllisesti. Siihen on nimittäin ihan hyvät syyt, miksi kaikki meistä naisista eivät pidä meikin käyttämisestä.
Mitäs siellä "reikäpaidan" alla on? Kaljis vai löysää roikkuvaa ihoa. Mies haluaa kauniin naisen, ollen itse ei mitenkään komea, se on normaalia ja kun kaunis nainen ei kelpuuta alussa kuvailtua "komistusta" hän on pinnallinen? Mites se nyt sillätavalla? Eikös tuo ole sitä sovinismia.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis itse huomattavan komea? Sellainen pitkä, adonis, jolla paksu vaalea tukka kun viljapelto.
Miehen seksuaalinen vetovoima ei ole ulkonäössä. Kyllä te naiset sen tiedätte. Jos nainen ei meikkaa yhtään, niin on iso todennäköisyys, että ap on jo valmiiksi seksuaalisesti vetävämpi kuin nainen.
Itse en ole koskaan saanut ulkonäöllä pidettyä naista itselläni, vaikka sitä aina kehuvat. En vain ole tarpeeksi itsevarma, jämäkkä ja työllistetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis itse huomattavan komea? Sellainen pitkä, adonis, jolla paksu vaalea tukka kun viljapelto.
Miehen seksuaalinen vetovoima ei ole ulkonäössä. Kyllä te naiset sen tiedätte. Jos nainen ei meikkaa yhtään, niin on iso todennäköisyys, että ap on jo valmiiksi seksuaalisesti vetävämpi kuin nainen.
Itse en ole koskaan saanut ulkonäöllä pidettyä naista itselläni, vaikka sitä aina kehuvat. En vain ole tarpeeksi itsevarma, jämäkkä ja työllistetty.
Eikös sen sillon pitäis nimenomaan meikata ja tehdä kaikkensa, et sais pidettyä komean miehensä.. Miestenkin seksuaalinen vetovoima nimenomaan on ulkonäössä. Mikä sitten kenenkin silmää miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettet vaan olis liian itsekäs ja ilkeä?
Kyllä mäkin akalleni sanon monesti että kato ny peiliin hei ennenkuin lähetään mihinkään ulos.