Miten sanoa vaimolle nätisti että voisi vähän ehostaa itseään meikillä?
Pitäiskö ostaa jotain meikkejä hänelle ja vihjata näin hänelle siitä, vai voiko sanoa ihan suoraan asiasta? Loukkaantuisitko sinä?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis itse huomattavan komea? Sellainen pitkä, adonis, jolla paksu vaalea tukka kun viljapelto.
Onko vaaleatukkaiset miehet komeita? Pitäisikö minun värjätä hiukseni vaaleiksi?
Eivät ole, älä värjää.
Minusta ovat. Älä silti värjää, värjätty ei näytä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on hankala sanoa tuosta mitään, kun oma kumppani on tyytyväinen kun meikkaan vähän/en ollenkaan. Jos ei ole tapana meikata, niin kyllä vähän loukkaantuisin jos mies tulisi sanomaan, että pitäisi hänen mieliksi meikata. Ei ole olemassa kohteliasta tapaa sanoa toiselle, että "olet mielestäni ruma, rupea meikkaamaan", koska sitähän sinä ap tarkoitat naisellesi sanoa. Nyt jo loukkaannuin naisesi puolesta :D
Toisaalta joo, mutta samahan se on itsensä huolehtimisessa muutenkin, laihdutus jne. Miten sanoa kauniisti että kävisitkö joskus lenkillä..
Lihava mies sanois naiselle et kävisit joskus lenkillä..
Ei voi sanoa loukkaamatta sellaista, jonka ydinsisältö on, että toivoisin ulkonäkösi olevan parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis itse huomattavan komea? Sellainen pitkä, adonis, jolla paksu vaalea tukka kun viljapelto.
Onko vaaleatukkaiset miehet komeita? Pitäisikö minun värjätä hiukseni vaaleiksi?
Eivät ole, älä värjää.
Minusta ovat. Älä silti värjää, värjätty ei näytä hyvältä.
Joo ei missään nimessä mitään feikki blondia tukkaa ja eipä se pelkkä tukka komeaksi tee.
Mies aina kehuu hirveesti, jos mulla on meikkiä, hiukset auki, korkkarit ja mekko. Hassua, koska mun mielestä näytän ihan typerältä feikiltä ja esim. juhlien jälkeen kiljuen juoksen saunaan pesulle ja vedän verkkarit jalkaan ja hiukset ponnarille.
Olette te naiset anteeksi vaan aika hankalia.
Jos vaimoni vihjaisi minulle jotain vaikka tukanleikkuusta tai lenkille lähdöstä (ylimääräisiä kiloja), niin ottaisin vihjeet huomioon. Mitäs tuosta, hyvä että sanoo jotain mikä ei miellytä minussa.
Kyllä loukkaantuisin tuollaisesta. Saattaisin toivoa kauniisti mieheltä toimenpidettä, jolla patukka pitenisi. Rumaa arvostella tai vihkailla toisen ulkonäöstä. Se on henkilökohtainen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on hankala sanoa tuosta mitään, kun oma kumppani on tyytyväinen kun meikkaan vähän/en ollenkaan. Jos ei ole tapana meikata, niin kyllä vähän loukkaantuisin jos mies tulisi sanomaan, että pitäisi hänen mieliksi meikata. Ei ole olemassa kohteliasta tapaa sanoa toiselle, että "olet mielestäni ruma, rupea meikkaamaan", koska sitähän sinä ap tarkoitat naisellesi sanoa. Nyt jo loukkaannuin naisesi puolesta :D
Toisaalta joo, mutta samahan se on itsensä huolehtimisessa muutenkin, laihdutus jne. Miten sanoa kauniisti että kävisitkö joskus lenkillä..
Ei se lenkkeily auta. Se auttaa jos puoliso keksii yhteistä tekemistä johon ei liity syöminen.
Ymmärsit varmaan pointin, kukaan ei halua läskiä puolisoa mutta miten sanoa se nätisti.
Monetkin haluaa. Itsellekään ei ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava mies sanois naiselle et kävisit joskus lenkillä..
Jos kumppanin ulkonäkö ei miellytä, mutta pienellä muutoksilla sitä voisi parantaa niin tottakai kumppaniaan rakastava näin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se lenkkeily auta. Se auttaa jos puoliso keksii yhteistä tekemistä johon ei liity syöminen.
Ymmärsit varmaan pointin, kukaan ei halua läskiä puolisoa mutta miten sanoa se nätisti.
Eivät halua, eivät vaan saa parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimoni vihjaisi minulle jotain vaikka tukanleikkuusta tai lenkille lähdöstä (ylimääräisiä kiloja), niin ottaisin vihjeet huomioon. Mitäs tuosta, hyvä että sanoo jotain mikä ei miellytä minussa.
Tämäpä se 1 syy onkin miksi petetään kun ei uskalleta puhua omista ja toisten toiveista toista kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolta tullu vaihettua ja vielä naisenkin saanu.
Nyt hei, ei se sitä tarkoita että nainen olisi ruma, jos puoliso haluaa hänen meikkaavan enemmän. Se on vähän kuin extraa, kirsikka kakun päällä. Mun mies aina kehuu extra paljon, kun olen laittautunut, ja siitä tulee hyvä mieli. Joskus hän jopa ehdottaa että testaisin jotain meikkiä tms, enkä näe siinä mitään pahaa.
Mun mielestä tuolla kommenteissa oli hyvä ehdotus, vie naisesi jollekin kosmetologille meikattavaksi, ja tarjoudu ostamaan meikkejä, mikäli hän niistä pitää. Sitten menette vaikka ulos syömään treffeille, niin ettei meikkaustuokio olisi turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät halua, eivät vaan saa parempaa.
Ei kaikki onneks ajattele niin kun sinä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt hei, ei se sitä tarkoita että nainen olisi ruma, jos puoliso haluaa hänen meikkaavan enemmän. Se on vähän kuin extraa, kirsikka kakun päällä. Mun mies aina kehuu extra paljon, kun olen laittautunut, ja siitä tulee hyvä mieli. Joskus hän jopa ehdottaa että testaisin jotain meikkiä tms, enkä näe siinä mitään pahaa.
Mun mielestä tuolla kommenteissa oli hyvä ehdotus, vie naisesi jollekin kosmetologille meikattavaksi, ja tarjoudu ostamaan meikkejä, mikäli hän niistä pitää. Sitten menette vaikka ulos syömään treffeille, niin ettei meikkaustuokio olisi turhaa.
Mitä jos on ruma, niinku itse olen? Eikö sinne sun kuplaas mahdu et meitä rumiakin on olemassa?
Mies saisi ensi itse kokeilla, miltä meikit tuntuu naamalla ja varsinkin silmissä. Silmien kutina, vetistys ja roskaisuuden tunne on ihan kauheaa. Johan noihin meikkeihin menee omaisuus, kun etsii itselle sopivia tuotteita.
Sen lisäksi meikkaamiseen menevä aika on aina pois jostain muusta, joten mies saisi hoitaa lasten aamu- ja iltatoimet, minä käyttäisin sen ajan meikkaamiseen ja puhdistamiseen. Harrastuksia mies joutuisi vähentämään, mutta mitäpä sitä ei tekisi rakkaansa eteen :)
Miks sen miehen pitäis ostaa ne meikit?
Ei mun miehellä ainakaan ole varaa mua mihinkään kosmetologeille viedä, saati meikkejä ostella. Meikkaan kyllä.