Miten sanoa vaimolle nätisti että voisi vähän ehostaa itseään meikillä?
Pitäiskö ostaa jotain meikkejä hänelle ja vihjata näin hänelle siitä, vai voiko sanoa ihan suoraan asiasta? Loukkaantuisitko sinä?
Kommentit (93)
Varaa "yllätykseksi" aika jostain kauneushoitolasta missä meikkaavat hänet ja antavat vinkkejä. Tämän jälkeen kehut miten jumalaisen kaunis hän onkaan :)
Olet siis itse huomattavan komea? Sellainen pitkä, adonis, jolla paksu vaalea tukka kun viljapelto.
Viet sen kampaajalle ja sen jälkeen meikkaukseen, ja sanot että jos tykkää siitä meikistä mikä hänelle loihdittiin, niin voi ostaa ne tuotteet.
Sitten kun on meikit nassussa niin kehut miten näyttää yhtä nuorelta ja nätiltä kuin silloin kun joskus tapasitte.
Näyttääkö se meikattunakaan miltään vai tarviisko jo kirurgin veistä? Oma naamani tarviis, mut enpä aio mennä.
Sano hänelle sopivassa tilanteessa ja sopivan positiivisesti että vaimosi on kaunista katseltavaa kun hän on hieman ehostanut itseään. Kerro, että toivoisit näkeväsi hänet useammin niin.
Älä harrasta vihjailuja tai meikin ostamisia. Ongelma on tietysti se jos hän ei ole koskaan juurikaan meikannut. Silloin voi olla vaikea mennä meikkiostoksille ja osata meikata, jos meikkaaminen ei todellakaan kiinnosta häntä.
Suurin osa naisista on sellaisia et ei meikitkään auta. Mitäs sitten pitäis tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Olet siis itse huomattavan komea? Sellainen pitkä, adonis, jolla paksu vaalea tukka kun viljapelto.
Onko vaaleatukkaiset miehet komeita? Pitäisikö minun värjätä hiukseni vaaleiksi?
Mieti miten itse haluaisit tuon kuulla omalta puolisoltasi? En tosin itse ymmärrä miksi minun naisena pitäisi käyttää meikkiä. Koen olevani kaunis näinkin :) Juhlat yms menettelee
Vastaisko joku kysymykseen, et jos se naamataulu on ku petolinnun keittiöpöytä niin mitä siinä meikit auttaa? Vai onko meikkaaminen vaan kauniiden velvollisuus?
Vierailija kirjoitti:
Varaa "yllätykseksi" aika jostain kauneushoitolasta missä meikkaavat hänet ja antavat vinkkejä. Tämän jälkeen kehut miten jumalaisen kaunis hän onkaan :)
Ei toimi aina. Kävin kerran meikissä hoitolassa ja mies kysyi järkyttyneenä että olenko lähdössä Reeperbahnille päivystämään? :D Less is more.
"Muru hei. Sun ripset on niin älyttömän nätit, niistä tulis varmaan kyllä paljon nätimmät ja pidemmät jos laittaisit niihi ripsaria"
Näin mulle sanottiin ja vuotta myöhemmin meikkaan enemmän ku mielelläni. :D
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista on sellaisia et ei meikitkään auta. Mitäs sitten pitäis tehdä?
Ala sinäkin tykkäämään miehistä? Ne eivät yleensä meikkaa, joten ei tarvitse voivotella jonkun yksittäisen leikkaamatonuutta.
Minun on hankala sanoa tuosta mitään, kun oma kumppani on tyytyväinen kun meikkaan vähän/en ollenkaan. Jos ei ole tapana meikata, niin kyllä vähän loukkaantuisin jos mies tulisi sanomaan, että pitäisi hänen mieliksi meikata. Ei ole olemassa kohteliasta tapaa sanoa toiselle, että "olet mielestäni ruma, rupea meikkaamaan", koska sitähän sinä ap tarkoitat naisellesi sanoa. Nyt jo loukkaannuin naisesi puolesta :D
Eipähän oikeesti kyllä kenelläkään, miehellä tai naisella ole oikeutta vaatia toista henkilöä meikkaamaan. Nämä asiat on kaikkien henkilökohtaisia eikä kellään ole oikeutta toisen ihmiseen kroppaan. Ei siis oikeutta arvostella eikä vihjailla että pitäis olla enemmän jonkinlainen kuin nyt on jne...
Vierailija kirjoitti:
Minun on hankala sanoa tuosta mitään, kun oma kumppani on tyytyväinen kun meikkaan vähän/en ollenkaan. Jos ei ole tapana meikata, niin kyllä vähän loukkaantuisin jos mies tulisi sanomaan, että pitäisi hänen mieliksi meikata. Ei ole olemassa kohteliasta tapaa sanoa toiselle, että "olet mielestäni ruma, rupea meikkaamaan", koska sitähän sinä ap tarkoitat naisellesi sanoa. Nyt jo loukkaannuin naisesi puolesta :D
Toisaalta joo, mutta samahan se on itsensä huolehtimisessa muutenkin, laihdutus jne. Miten sanoa kauniisti että kävisitkö joskus lenkillä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vaaleatukkaiset miehet komeita? Pitäisikö minun värjätä hiukseni vaaleiksi?
Eivät ole, älä värjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta joo, mutta samahan se on itsensä huolehtimisessa muutenkin, laihdutus jne. Miten sanoa kauniisti että kävisitkö joskus lenkillä..
Ei se lenkkeily auta. Se auttaa jos puoliso keksii yhteistä tekemistä johon ei liity syöminen.
Chandet kirjoitti:
"Muru hei. Sun ripset on niin älyttömän nätit, niistä tulis varmaan kyllä paljon nätimmät ja pidemmät jos laittaisit niihi ripsaria"
Näin mulle sanottiin ja vuotta myöhemmin meikkaan enemmän ku mielelläni. :D
Yäk.
Täytyy olla kiitollinen omasta suhteesta.
Kun nyt olen ruma, niin miten se meikki musta mitään kaunotarta loihtii? Ei ne meikitkään ihmeisiin pysty. Pitäiskö miehen valehdella?
Näytä sille joitan kuvia jossa hänellä oli meikkiä ja kehut miten kaunis tässä kuvassa olit ja olet kyllä edelleenkin.