Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoa vaimolle nätisti että voisi vähän ehostaa itseään meikillä?

en halua loukata
05.06.2017 |

Pitäiskö ostaa jotain meikkejä hänelle ja vihjata näin hänelle siitä, vai voiko sanoa ihan suoraan asiasta? Loukkaantuisitko sinä?

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se taas nähdään et ihmisten täytyis pariutua ulkoisesti omantasoistensa kanssa. Mukaanlukien ne, jotka määrittelee itsensä komeammaksi kun onkaan.

Vierailija
62/93 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä voisi sanoa, että olisi kiva nähdä vaimo laittautuneena välillä. Kauniillakin ihmisellä sellainen meikitön kauneus ja laittautunut kauneus on vähän eri asioita, enkä ihmettele että joku haluaisi nähdä niitä molempia vaimossaan välillä!

Mutta en lupaa että vaimo tykkää ehdotuksesta, varsinkaan jos ulkonäkö on hänelle arka aihe tai jos et ole tehnyt selväksi että hän on kaunis ilman meikkiäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus naisten vastauksia taas :D jos teidän miehellä olisi joku hirveä reikäinen paita jota pitäisi jokapaikassa niin Ihanko totta kukaan ei ikinä vihjaisisikaan että uuden voisi ostaa? Joopajoo.

Paidasta huomauttaminen tai uuden ostaminen on täysin eri asia kuin se, että sanoo naiselle että olet niin ruma että sinun pitäisi meikata jopa omalle aviomiehelle.

Vierailija
64/93 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis itse huomattavan komea? Sellainen pitkä, adonis, jolla paksu vaalea tukka kun viljapelto.

Miehen seksuaalinen vetovoima ei ole ulkonäössä. Kyllä te naiset sen tiedätte. Jos nainen ei meikkaa yhtään, niin on iso todennäköisyys, että ap on jo valmiiksi seksuaalisesti vetävämpi kuin nainen.

Itse en ole koskaan saanut ulkonäöllä pidettyä naista itselläni, vaikka sitä aina kehuvat. En vain ole tarpeeksi itsevarma, jämäkkä ja työllistetty.

Ettet vaan olis liian itsekäs ja ilkeä?

Mukava minä olen, mutta flegmaattinen pitkäaikaistyötön. Naiset iskevät minut aina itse ja todellisuus tulee vastaan sitten parin kuukauden jälkeen aina, kun olen 12h päivässä koneella. Minun tasoisella ulkonäöllä varustetulla naisella ei olisi mitään hätää, jos olisi mukava ja kävisi salilla kuten minä, vaikka olisikin lopun päivän koneella vaan.

Vierailija
65/93 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannattaa ottaa itselleen slaavinainen vaimoksi, niin ei tarvitse kertaakaan huolehtia, etteikö vaimo meikkaisi, ehostaisi itseään ja laittautuisi, koska tekee kaikkia noita täysin mielellään ja vielä omasta aloitteestaan. Pitää myös itsensä hoikkana, huoliteltuna ja hyvännäköisenä aina.

Vierailija
66/93 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä voisi sanoa, että olisi kiva nähdä vaimo laittautuneena välillä. Kauniillakin ihmisellä sellainen meikitön kauneus ja laittautunut kauneus on vähän eri asioita, enkä ihmettele että joku haluaisi nähdä niitä molempia vaimossaan välillä!

Mutta en lupaa että vaimo tykkää ehdotuksesta, varsinkaan jos ulkonäkö on hänelle arka aihe tai jos et ole tehnyt selväksi että hän on kaunis ilman meikkiäkin.

Lainaatko tähän sen kohdan, jossa a.p sanoi vaimonsa olevan kaunis. On nimittäin paljon harvinaisempaa olla kaunis, kun keskiverto tai peräti ruma.

Vierailija
67/93 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä ukko ei piittaa onko meikkiä vai ei. Taitaa paremminkin olla tyytyväinen, jos en meikkaa kun lähdetään jossain käymään, hän on sitä sorttia joka on lähtövalmis kahdessa minuutissa ja minä jo muutenkin hitaampi äimäilijä. 😂

Vierailija
68/93 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee nyt vähän ohi, mutta miksi vaimon pitäisi meikata? Tai kaikkien naisten tleensäkään. Tietenkin sitä meikkiä voi käyttää jos itse haluaa, mutta tuntuu kuin meikkaaminen olisi nykyisin enemmänkin se yleisempi olotila kuin naama ilman meikkiä.

Meikki kun on kuitenkin niin kuin photoshoppaamista mutta livenä.

Vierailija
69/93 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus, huoliteltuus ja meikkaaminen ei tee kenestäkään kaunista. Ainoastaan huolitellun.

Vierailija
70/93 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus naisten vastauksia taas :D jos teidän miehellä olisi joku hirveä reikäinen paita jota pitäisi jokapaikassa niin Ihanko totta kukaan ei ikinä vihjaisisikaan että uuden voisi ostaa? Joopajoo.

Paidasta huomauttaminen tai uuden ostaminen on täysin eri asia kuin se, että sanoo naiselle että olet niin ruma että sinun pitäisi meikata jopa omalle aviomiehelle.

Siis hetkinen? Tietenkin sitä omaa miestä pitää miellyttää, aivan kuten miehenkin omaa naista. Olisiko se sitten ok, jos mies sanoisi, että pitääkö minun muka ostaa ruusu ja suklaata jopa omalle aviovaimolle? Miksi te taukit ette tajua yhtään mitään parisuhteen ylläpidosta ja miehistä yleensäkään?

Vierailija
71/93 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako ap tietää minkälainen opettelu meikkaamisessa on, jos ei ole tottunut meikkaamaan? Jos Youtubesta etsii jotain mukamas helppoa arkimeikkiä, niin siinäkin laitetaan naamaan se 10 tököttiä vähintään. Kyseessä on harjaantumista vaativa taitolaji, siinä menee aikaa ennen kuin oma käsi alkaa yhtään totella. Ja siinä harjoitellessa jälki näyttää juuri siltä kuin pienillä tytöillä, jotka ovat päässeet käsiksi äitinsä meikkeihin ja sutanneet naamansa. 

Ilman ammattilaisen opastusta kyseessä on loputon meikkiaineiden ostelu ja kokeilu, kun sopivaa ei löydy. Jos menee ammattilaiselle, niin ehkä löytyy helpommin ne sopivammat meikit. Tyttäreni vein meikkaukseen kun olin sitä mieltä ettei vanhojen tanssien juhlamekon kanssa voi olla ihan ilman meikkiä. Pyysimme ihan simppelimmän meikin mitä voi vain olla ja siihen tarvikkeet maksoivat 300€. Tyttö on niillä nyt kertaalleen meikannut, kevätjuhliin laittoi pelkkää ripsiväriä. 

Katsopa ap huviksesi Youtubesta niitä opastusvideoita niin pääse vähän kärryille siitä, mitä olet pyytämässä. Tyypillistä on, että video on pikakelauksella 10min ja todellisuudessa meikkaus kestää 30min.

Vierailija
72/93 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo lähtökohta ajattelulle et maailmassa ei olis muuta kun nuoria ja kauniita ihmisiä. Jotenkin hassu ajatusmaailma joillain ihmisillä. Ehkä sitten itse ovat kauniita ja elävät siinä kuplassaan. Sitten jos tulee joku vaikka onnettomuudessa vaurioitunut vastaan, kauhistellaan ja jatketaan matkaa kauniissa seurassa kikatellen ja muita arvostellen? Todellisuus voi olla kova kohdata aikanaan.

Vierailija
73/93 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hetkinen? Tietenkin sitä omaa miestä pitää miellyttää, aivan kuten miehenkin omaa naista. Olisiko se sitten ok, jos mies sanoisi, että pitääkö minun muka ostaa ruusu ja suklaata jopa omalle aviovaimolle? Miksi te taukit ette tajua yhtään mitään parisuhteen ylläpidosta ja miehistä yleensäkään?

Minä meikkaan silloin kun viitsin, jos en viitsi olen ilman meikkiä. Mutta silti sitä mieltä, että kyllä sitä parisuhdetta pidetään yllä vähän jollain muillakin asioilla kuin pakkelipurkeilla, taukki.

Vierailija
74/93 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma ja lihava mies tuo ruusun ja kukkasen ja vaatii vaimolta kauneutta? Ei ihan mene tasan.

Vierailija
75/93 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä meikkaan silloin kun viitsin, jos en viitsi olen ilman meikkiä. Mutta silti sitä mieltä, että kyllä sitä parisuhdetta pidetään yllä vähän jollain muillakin asioilla kuin pakkelipurkeilla, taukki.

Missäs kohtaa väitin, että pelkkä meikkaaminen riittää? 

Vierailija
76/93 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLETTAEN ETTÄ MIES ON ITSE KOMEA. Muutoin ei voi vaatia enempää kun itsekään on.

Vierailija
77/93 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OLETTAEN ETTÄ MIES ON ITSE KOMEA. Muutoin ei voi vaatia enempää kun itsekään on.

Ei parisuhde ole mitään tällaista ulkonäkötasojen vertailua viivaimella ja sen mukaan toimimista. Onko teistä kukaan ikinä seurustellut? Minä en edes ole, mutta silti tiedän paremmin. :D

Vierailija
78/93 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei parisuhde ole mitään tällaista ulkonäkötasojen vertailua viivaimella ja sen mukaan toimimista. Onko teistä kukaan ikinä seurustellut? Minä en edes ole, mutta silti tiedän paremmin. :D

Niinpä, eli a.p:lle vastaisit siis, että et voi vaatia.

Vierailija
79/93 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun miehen ei tarvitse huomautella tuollaisista koska olen huoliteltu ja pidän ulkonäöstäni huolta :)

Vierailija
80/93 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen täytyy olla kaunis, miehen täytyy olla komea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän