Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystäväni on rehti ja kunnollinen ja koen "huonommuutta"

Vierailija
13.08.2023 |

Asun etelässä, hän pohjoisessa. Siinä missä makaan tälläkin hetkellä Helsingin keskustassa ottamassa aurinkoa parvekkeellani, mieheni marjastaa, sienestää, kalastaa ja metsästää - juuri tälläkin hetkellä.

Meitä toki yhdistää myös kiinnostus kulttuuriin ja taiteeseen. Mutta koen huonommuutta siitä, että mua ei kiinnosta (ehkä lapsuuden kokemusten johdosta?) esim. tuo marjastus ja sienestys lainkaan.... enkä usko, että se mua kiinnostaisi, vaikka joskus yhdessä asuisimme. Kaupunkilaisena en myöskään ole kiinnostunut siitä, että kodissa on jatkuvasti jotain rempattavaa / lumitöitä tehtävänä ym. ym. Koen olevani ihan hirveä ihminen, koska en ole kiinnostunut maanläheisistä asioista :(
Saa haukkua!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei, en ole läski tms. käynyt tänäänkin juoksemassa ja salilla.

ap

Vierailija
2/16 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se surkeaa asua Helsingissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei ole sulle sopiva mies.

Vierailija
4/16 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, hän on kaikin puolin ihana ja kiltti ja ihailen arvojaan tosi paljon... mutta koen olevani huono ihminen, kun en ole niin maanläheinen :( 

ap

Vierailija
5/16 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin luonnon paremmin vasta 30+ korvilla.  Jätä kuntosali pois ja lähde liikkumaan luontoon. Huomaat pitäväsi siitä ja huomaat kuinka se sinua hoitaa. Jalat maassa on helpompaa.

Vierailija
6/16 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ että hän on umpirehellinen ja periaatteellinen - itsekin arvostan oikeudenmukaisuutta, mutta en ole yhtä ehdoton asian kanssa.

ap

Vierailija
7/16 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 50 v :( 

ap

Vierailija
8/16 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko läski?

Vierailija
9/16 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olen myös kaupunkilainen. Ex kävi mustikassa, kalastamassa. Samaan aikaan minä olin Zarassa shoppailemassa tai kynsihuollossa/laminoimassa kulmakarvojani. Ja sanoin äidilleni "kerätkää minullekin mustikoita mökiltä".

Silti olen maanläheinen mielestäni enkä mikään huulitäyte/dubainaikkonen.

Vierailija
10/16 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en minäkään sanoisi, että en ole maanläheinen. Mutta esim. marjastus ei kiinnosta :( Ja on paine, että sen tulisi kiinnostaa, koska silloin on hyvä ihminen.

ap

Vierailija
11/16 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskoisi, että olet 50-vuotias ja noin huono itsetunto.

Vierailija
12/16 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkö se johtuu, huonosta itsetunnosta? Huonosta avioliitosta, 20 v vankeudesta ennemminkin.

ap

Vierailija
13/16 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tulisi hankkia tasoistaan seuraa.

Vierailija
14/16 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisuutta, ei huonompaa, eikä parempaa.

Jos ei tykkää maalaistouista niin ei tykkää. Itsellanikin tuli tuota laatua elämän kiintiö täyteen alle kaksikymppisenä. Nykyään en mökkeile tai visiteeraa maalla kuin hautajaisissa tai pakollisissa juhlissa.

Vierailija
15/16 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta hän on riippuvainen minusta ja hienosta seksielämästämme - jollaista hänellä ei ole koskaan ollut.

ap

Vierailija
16/16 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän hyväksyy sut sellaisena kuin olet ongelma on ihan vain sun pääsi sisällä. Et ole ehkä päässyt irti niistä arvoista joita sulle on lapsena tuputettu.

Tai jos aidosti haluaisit myös itse olla maanläheinen, voit alkaa opetella.

Minä päätin suhteeni erääseen maalaismieheen, koska hän selkeästi toivoi mun olevan enemmän maalainen kuin olen. Olen maalta kotoisin ja tykkään kyllä marjastaa, keitellä hilloja ym. jossain määrin, mutta haluan myös katsoa dokumentteja, lukea jne ja silloin kun siltä tuntuu, priorisoin nuo asiat , vaikka hillasato olisi parhaimmillaan.