Yh-äiti, miksi et laita mainintaa lapsestasi SELVÄSTI TInder- tai nettideittiprofiiliisi?
Ei ole kiva tuhlata aikaa tapauksiin, joista ei kuitenkaan voi tulla mitään, ja aika monelle miehelle lapset ovat täysi dealbreaker kuitenkin.
Kommentit (96)
Itse annan aina sydämmen yh äideille jos on hyvännäkösiä. Emmä niitten kanssa seurustelemaan ala mutta seksiä voi harrastaa.
Mitä väliä? Lapsi on melkein aikuinen.
Laita ite ettet ole kiinnostunut sinkkuäideistä, ongelma ratkaistu!!
"aika monelle" no ei kyllä ole aika monelle jos äiti on jees. Mutta samaa mieltä muuten, maininta pitäisi olla.
Kaikissa ihmisissä on jotain joka dealbreaker jollekin. Hyvin vähän itsestäni laitoin profiiliin muutenkaan. Tutustun juttelemalla en lukemalla jotain profiilia.
(En muuten tinderissä tavannut ketään jolle lapsi olisi ollut.)
Miksi kirjoittaisin sen Tinder profiiliin, jossa etsin vain yhden illan juttuja? Ei vaikuta tarpeelliselta tiedolta.
Muihin netti deitti profiiliin kirjoitan tietenkin, kun olen etsimässä jotain vakavampaa.
Minulla ei lue profiilissa mitään muutakaan. En ole etsimässä lapsilleni isää. Jos laittaisin profiiliini maininnan lapsista, se kuulostaisi väistämättä siltä, että haluan muuttaa yhteen jne mikä ei kohdallani päde lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"aika monelle" no ei kyllä ole aika monelle jos äiti on jees. Mutta samaa mieltä muuten, maininta pitäisi olla.
Kuten myös kissasta. Minä en todellakaan seurustelisi sellaisen kanssa jolla on kissa. En halua tuhlata aikaa niihin joilla on.
Jaa a,en minäkään koska olen niin allerginen. Kissa nyt kuitenkin on vähän eriasia kuin lapsi. Sen voi antaa vaikka pois.
Samoin miehet. En jaksa haaskata aikaa miehiin joilla on lapsia edellisistä suhteista.
YH-äiti sana on turha tuossa aloituksessa. Siinä pitäisi olla, että vanhempi, miksi et laita selkeästi, että olet vanhempi - sinulla on lapsia.
Huippukokekemus itsellä oli mies, joka vaati, että pitää olla lapseton nainen, mutta itsellä olikin lapsia 2 naisen kanssa jo! Niistä ei ollut mitään mainintaa profiilissa. Nuorin oli minkkinnentasoa - 2 kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten myös kissasta. Minä en todellakaan seurustelisi sellaisen kanssa jolla on kissa. En halua tuhlata aikaa niihin joilla on.
Jaa a,en minäkään koska olen niin allerginen. Kissa nyt kuitenkin on vähän eriasia kuin lapsi. Sen voi antaa vaikka pois.
No en minä ainakaan luopuisi kissoistani miehen takia 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiva tuhlata aikaa tapauksiin, joista ei kuitenkaan voi tulla mitään, ja aika monelle miehelle lapset ovat täysi dealbreaker kuitenkin.
Sinun profiilissasi tietysti onkin maininta, että olet lapseton itse? Miehen lapset - isyys - on yhtälailla dealbreaker osalle naisia. Ja etenkin, jos on isä ja ei kerro sitä suoraan eli valehtelee.
Miten laajan profiilin ap laatii? Kai keskityt itse siinä niin mahdollisiin dealbreakereihin etkä siihen mistä joku sinussa saattaisi pitää?
En ottanut tinderiä vakavasti, en hakenut mitään seurustelusuhdetta. Kyllä se sitten jutellessa alkaa tulla ilmi niitä asioita mistä pitää tai ei.
Kuka edes katsoo toisen profiilia sillä perusteella että tuon kansaa haluan seurustella? Eikö suurin osa lauta sen sydämen jos edes jotenkin kiinnostaa ottaa selvää lisää siitä ihmisestä?
Jokaisen, jolla on alaikäisiä tai saman katon alla asuvia lapsia, tulisi laittaa siitä tieto profiiliinsa, jos etsii jotain vakavampaa. Yhden yön jutulle sen sijaan ei tarvitse kertoa välttämättä edes oikeaa nimeään. Ja tämä siis ihan sukupuolesta riippumatta.
En minäkään. :D
"Sori vaan mutta kissat oli täällä ennen sinua."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun profiilissasi tietysti onkin maininta, että olet lapseton itse? Miehen lapset - isyys - on yhtälailla dealbreaker osalle naisia. Ja etenkin, jos on isä ja ei kerro sitä suoraan eli valehtelee.
Lapsettomuus on se oletusarvo. Ei sitä tarvitse erikseen mainita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus on se oletusarvo. Ei sitä tarvitse erikseen mainita.
No ei kyllä ole täällä neljänkympin hujakoilla mikään oletusarvo.
Jos joku asia on itselle tärkeä, se täytyy itse myös selvittää, ei voi vaatia muita toimimaan tavalla, joka olisi itselle edullinen. Tuo oli hyvä ehdotus, että kirjoittaa ITSE omaan profiiliinsa, että toivoo lapsetonta seuraa, jos haluaa tehokkaimmin karsia.
Miksi kissan omistajat ei laita?