Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yh-äiti, miksi et laita mainintaa lapsestasi SELVÄSTI TInder- tai nettideittiprofiiliisi?

Vierailija
04.06.2017 |

Ei ole kiva tuhlata aikaa tapauksiin, joista ei kuitenkaan voi tulla mitään, ja aika monelle miehelle lapset ovat täysi dealbreaker kuitenkin.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Joo no annan ne kissat sit veke, jos mätsää hyvin tän kissa-allergisen tinder-pojun kaa"

Vierailija
22/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi, että joku pedari kiinnostuu minusta lapseni vuoksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lapsesta mainintaa Tinderissä, koska en halua hänestä siellä mainita.

Emmä missään baaritiskilläkään huutele, että mulla on lapsi, koska ei lapsi liity/kuulu siihen tilanteeseen mitenkään.

Mä en etsi Tinderistä varsinaisesti mitään tiettyä, vaan olen aikalailla avoimin mielin.

Eli jos sitä kautta sattuu törmäämään johonkin elämän mieheen niin toki olen valmis sitoutumaan, mutta lähtökohtana on löytää mahdollisesti ihan vaan kevyttä hengailu-/seksiseuraa, romansseja.

Hyvin vähän siellä on ylipäätään kiinnostavia miehiä, joten en jaksa profiilissa itsestäni kertoilla enkä varsinkaan elämästäni sen syvemmin (esim. lapsesta).

Vierailija
24/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö työttömien sanoa olevansa työttömiä? Miten nuo lemmikit? Pitääkö kertoa kuinka paljon kuluttaa alkoholia? Mitä kaikkea siinä profiilissa pitää sitten taas olla? Voisiko ap kertoa mitä laittaa omaansa?

Vierailija
25/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiva tuhlata aikaa tapauksiin, joista ei kuitenkaan voi tulla mitään, ja aika monelle miehelle lapset ovat täysi dealbreaker kuitenkin.

Sinun profiilissasi tietysti onkin maininta, että olet lapseton itse? Miehen lapset - isyys - on yhtälailla dealbreaker osalle naisia. Ja etenkin, jos on isä  ja ei kerro sitä suoraan eli valehtelee.

Lapsettomuus on se oletusarvo. Ei sitä tarvitse erikseen mainita.

Ei ole. Suurin osa aikuisista ihmistä on vanhempia; vain pieni osa lapsettomia.

Vierailija
26/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei aluksi ollut mainintaa lapsesta, mutta koska lapsi täytti suurimman osan elämästäni, oli vaikeaa kertoa itsestäni mitään ilman, ettei se olisi tullut esille. Tosi monen kanssa keskustelu lapsesta mainitsemisen jälkeen hyytyi, sillä uskon sen tosiaan olevan aika iso turn-off joillekin.

Kun laitoin lapsesta maininnan (en kuvaa, ikää tai sukupuolta), niin matcheja ei tullut enää samanlaiseen malliin, mutta kaikista hyypiöimmät tyypit jäivät selkeästi pois.

Jos olisin etsinyt vain seksiseuraa, en lapsiasiaa olisi maininnut ollenkaan. Hakusessa oli kuitenkin kunnon parisuhde ja mielestäni on reilua miestä kohtaan sanoa heti kättelyssä, miten asiat ovat. Itsekin painoin ruksia kaikille iseille, sillä en halunnut lisälapsia. Muutaman miehen kanssa vasta treffeillä kävi ilmi, että heillä on lapsi, eikä tästä salailusta tullut hyvää kuvaa, sillä oltiin kuitenkin juteltu paljon kaikesta muusta.

Vierailija
27/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"aika monelle" no ei kyllä ole aika monelle jos äiti on jees. Mutta samaa mieltä muuten, maininta pitäisi olla.

Kuten myös kissasta. Minä en todellakaan seurustelisi sellaisen kanssa jolla on kissa. En halua tuhlata aikaa niihin joilla on.

Tai koirasta. Sori kaikki koiraystävät. En vain tykkää koirista yhtään. Aivan kuten jotkut ei tykkää lapsista.

Vierailija
28/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh ei kerro lapsesta, koska ei etsi sijaisisää (tai -äitiä) eikä tarjoa vastaajille unelmaa uusperheestä. Lapsivihaajien ja neitseenmetsästäjien pettymykset ovat pieni hinta siitä, että välttää tällaiset väärinkäsitykset. 

Vierailija
29/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet ei halua alateitse synnyttänyttä naista edes kertapanolle eikä ole merkitystä vaikka lapsi olisi jo aikuinen. N

Vierailija
30/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitäisi ehdottomasti laittaa työpaikka ja pituus sekä lasten lukumäärä. Myös maininta siitä onko käynyt thaimaassa tai vastaavassa sekä maistuuko viina tai huumeet.

Kyllä se on nykyisin vaikeata olla kaunis ja haluttu kun tuollaiset alle 185cm luuserit kokoajan luulevat että on mahiksia.

Vierailija
31/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kaikkien joilla on lapsia pitäisi mainita siitä jo heti esittelytekstissään tai miten ikinä mahd. äkkiä. Niin isien kuin äitien, oli YH tai yhteishuoltajuus. Lapset on kuitenkin tavallaan kuin HIV - lähinnä ne joilla se on jo, tapailevat toisiaan. 

Vierailija
32/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoittaisin sen Tinder profiiliin, jossa etsin vain yhden illan juttuja? Ei vaikuta tarpeelliselta tiedolta.

Muihin netti deitti profiiliin kirjoitan tietenkin, kun olen etsimässä jotain vakavampaa.

Synnyttäneillä on löysemmät paikat

Vierailija
33/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoittaisin sen Tinder profiiliin, jossa etsin vain yhden illan juttuja? Ei vaikuta tarpeelliselta tiedolta.

Muihin netti deitti profiiliin kirjoitan tietenkin, kun olen etsimässä jotain vakavampaa.

Paikat löystyy ilman synnytystäkin jollei treenaa. Eikä miestenkään kannata skipata lantionpohjalihastreenejä.

Ylipäätään aikuisten ihmisten kannattaisi ottaa pää pilvistä ja havahtua siihen että lapsia on useimmilla ja myös seksiä harrastaa suuri osa aikuisväestöstä. Elämää se vaan on. Löysät alapäät ja minuuttimunat on ainoastaan treeniä vaille.

Vierailija
34/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"aika monelle" no ei kyllä ole aika monelle jos äiti on jees. Mutta samaa mieltä muuten, maininta pitäisi olla.

Kuten myös kissasta. Minä en todellakaan seurustelisi sellaisen kanssa jolla on kissa. En halua tuhlata aikaa niihin joilla on.

Jaa a,en minäkään koska olen niin allerginen. Kissa nyt kuitenkin on vähän eriasia kuin lapsi. Sen voi antaa vaikka pois.

Onneksi lapsenkin voi hätätapauksessa antaa adoptoitavaksi.

Vierailija
35/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitäisi ehdottomasti laittaa työpaikka ja pituus sekä lasten lukumäärä. Myös maininta siitä onko käynyt thaimaassa tai vastaavassa sekä maistuuko viina tai huumeet.

Kyllä se on nykyisin vaikeata olla kaunis ja haluttu kun tuollaiset alle 185cm luuserit kokoajan luulevat että on mahiksia.

Onkos siellä porvoossa ilmoja pidellyt?

Vierailija
36/96 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet ei halua alateitse synnyttänyttä naista edes kertapanolle eikä ole merkitystä vaikka lapsi olisi jo aikuinen. N

Kannattaa sinun naisena vähän tutustua siihen omaan anatomiaa jotta voit miehille kertoa miten se ei vaikuta mihinkään :)

Hop hop takaisin koulun penkkiin!

Vierailija
37/96 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä lailla kuin niillä jotka on harrastanut paljon seksiä. Surkea provo.

Vierailija
38/96 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska lapseni ei etsi Tinderissä seuraa, vaan minä etsin. 

Kaikki oleellinen tulee varmasti siinä vaiheessa ilmi, jos keskusteluyhteys avautuu. Ei kai kukaan pelkän matchin perusteella mitää kummempia tulevaisuuden suunnitelmia ala rakentelemaan :D

39/96 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin miehille tuntuu olevan vaikea ymmärtää mitä tarkoittaa, kun kirjoitan profiiliini etsiväni miestä, jolla ei ole alle teini-ikäisiä lapsia. Minä saan paljon tykkäyksiä pikkulasten isiltä. Kerran eräs 8-vuotiaan lapsen isä lähetti minulle tykkäyksen ja hän kirjoitti minulle, että kyllä hänen mielestään 8-vuotias on jo teini.

Vierailija
40/96 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla ei ole profiilissa mitään muutakaan asiaa mainittuna tekstissä (enkä sellaiseen julkiseen profiiliin olekaan mitään henkilökohtaista kirjoittamassa). Toki olen kertonut lasten olemassa olosta heti ekoissa viesteissä ja kaikki tapaamani miehet (n. saman ikäisiä kanssani, sporttisia, korkeakoulutettuja, fiksuja tapauksia) ovat halunneet toisetkin treffit.

Ei siinä hirveästi aikaa hukkaan mene, jos painaa ruksin sijasta sydäntä ja kirjoittaa moi, mitäs sinne ja mä vastaan, että lasten kanssa tässä tehdään sitä ja tätä. Sitten voit todeta, että lapset on sulle issue, heippa, tai jatkaa keskustelua. Mieheltä menee siihen korkeintaan sekunteja.

Eikä se mies niitä lapsia muutenkaan ihan heti olisi näkemässä.