Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yh-äiti, miksi et laita mainintaa lapsestasi SELVÄSTI TInder- tai nettideittiprofiiliisi?

Vierailija
04.06.2017 |

Ei ole kiva tuhlata aikaa tapauksiin, joista ei kuitenkaan voi tulla mitään, ja aika monelle miehelle lapset ovat täysi dealbreaker kuitenkin.

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kissan omistajat ei laita?

Vierailija
2/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annan aina sydämmen yh äideille jos on hyvännäkösiä. Emmä niitten kanssa seurustelemaan ala mutta seksiä voi harrastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Lapsi on melkein aikuinen.

Vierailija
4/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ite ettet ole kiinnostunut sinkkuäideistä, ongelma ratkaistu!!

Vierailija
5/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"aika monelle" no ei kyllä ole aika monelle jos äiti on jees. Mutta samaa mieltä muuten, maininta pitäisi olla.

Vierailija
6/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa ihmisissä on jotain joka dealbreaker jollekin. Hyvin vähän itsestäni laitoin profiiliin muutenkaan. Tutustun juttelemalla en lukemalla jotain profiilia.

(En muuten tinderissä tavannut ketään jolle lapsi olisi ollut.)

Vierailija
7/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoittaisin sen Tinder profiiliin, jossa etsin vain yhden illan juttuja? Ei vaikuta tarpeelliselta tiedolta.

Muihin netti deitti profiiliin kirjoitan tietenkin, kun olen etsimässä jotain vakavampaa.

Vierailija
8/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei lue profiilissa mitään muutakaan. En ole etsimässä lapsilleni isää. Jos laittaisin profiiliini maininnan lapsista, se kuulostaisi väistämättä siltä, että haluan muuttaa yhteen jne mikä ei kohdallani päde lainkaan.

Vierailija
9/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"aika monelle" no ei kyllä ole aika monelle jos äiti on jees. Mutta samaa mieltä muuten, maininta pitäisi olla.

Kuten myös kissasta. Minä en todellakaan seurustelisi sellaisen kanssa jolla on kissa. En halua tuhlata aikaa niihin joilla on.

Jaa a,en minäkään koska olen niin allerginen. Kissa nyt kuitenkin on vähän eriasia kuin lapsi. Sen voi antaa vaikka pois.

Vierailija
10/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin miehet. En jaksa haaskata aikaa miehiin joilla on lapsia edellisistä suhteista.

Vierailija
11/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

YH-äiti sana on turha tuossa aloituksessa. Siinä pitäisi olla, että vanhempi, miksi et laita selkeästi, että olet vanhempi - sinulla on lapsia.

Huippukokekemus itsellä oli mies, joka vaati, että pitää olla lapseton nainen, mutta itsellä olikin lapsia 2 naisen kanssa jo! Niistä ei ollut mitään mainintaa profiilissa. Nuorin oli minkkinnentasoa - 2 kk.

Vierailija
12/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten myös kissasta. Minä en todellakaan seurustelisi sellaisen kanssa jolla on kissa. En halua tuhlata aikaa niihin joilla on.

Jaa a,en minäkään koska olen niin allerginen. Kissa nyt kuitenkin on vähän eriasia kuin lapsi. Sen voi antaa vaikka pois.

No en minä ainakaan luopuisi kissoistani miehen takia 😂

Vierailija
13/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiva tuhlata aikaa tapauksiin, joista ei kuitenkaan voi tulla mitään, ja aika monelle miehelle lapset ovat täysi dealbreaker kuitenkin.

Sinun profiilissasi tietysti onkin maininta, että olet lapseton itse? Miehen lapset - isyys - on yhtälailla dealbreaker osalle naisia. Ja etenkin, jos on isä  ja ei kerro sitä suoraan eli valehtelee.

Vierailija
14/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten laajan profiilin ap laatii? Kai keskityt itse siinä niin mahdollisiin dealbreakereihin etkä siihen mistä joku sinussa saattaisi pitää?

Vierailija
15/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut tinderiä vakavasti, en hakenut mitään seurustelusuhdetta. Kyllä se sitten jutellessa alkaa tulla ilmi niitä asioita mistä pitää tai ei.

Kuka edes katsoo toisen profiilia sillä perusteella että tuon kansaa haluan seurustella? Eikö suurin osa lauta sen sydämen jos edes jotenkin kiinnostaa ottaa selvää lisää siitä ihmisestä?

Vierailija
16/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen, jolla on alaikäisiä tai saman katon alla asuvia lapsia, tulisi laittaa siitä tieto profiiliinsa, jos etsii jotain vakavampaa. Yhden yön jutulle sen sijaan ei tarvitse kertoa välttämättä edes oikeaa nimeään. Ja tämä siis ihan sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
17/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. :D

"Sori vaan mutta kissat oli täällä ennen sinua."

Vierailija
18/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun profiilissasi tietysti onkin maininta, että olet lapseton itse? Miehen lapset - isyys - on yhtälailla dealbreaker osalle naisia. Ja etenkin, jos on isä  ja ei kerro sitä suoraan eli valehtelee.

Lapsettomuus on se oletusarvo. Ei sitä tarvitse erikseen mainita.

Vierailija
19/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomuus on se oletusarvo. Ei sitä tarvitse erikseen mainita.

No ei kyllä ole täällä neljänkympin hujakoilla mikään oletusarvo.

Vierailija
20/96 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku asia on itselle tärkeä, se täytyy itse myös selvittää, ei voi vaatia muita toimimaan tavalla, joka olisi itselle edullinen. Tuo oli hyvä ehdotus, että kirjoittaa ITSE omaan profiiliinsa, että toivoo lapsetonta seuraa, jos haluaa tehokkaimmin karsia.