Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Etten ole harrastanut seksiä sitten vuoden 2015.
Että lapseni on huostaanotettu pikkuvauvana. Enkä ole nähnyt häntä sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut naisilta satoja kertoja positiivista huomiota ulkonäköni vuoksi, mutta olen kuoleman yksinäinen ja itsetuntoni on nollassa, koska en riitä parisuhteeseen.
Kiinnostavaa. Miksi uskot, ettet riitä parisuhteeseen? Onko joku kertonut syynkin?
Uskon niin, koska minut on aina jätetty alkuhuuman jälkeen. Ilmeisesti en vain ole parisuhdeainesta. En jaksa olla aina menossa ja viihdyttämässä, viihdyn liikaa itsekseni omien mielenkiinnonkohteideni parissa, en halua saavuttaa mitään... Käyn siis pitkän päälle liian tylsäksi. Kun aina hylätään, niin itsetunto heikkenee entisestään ja yksinäisyyden kokemus kasvaa suuremmaksi ja suuremmaksi. Lopulta menettää kykynsä edes tutustua kehenkään. Edelleen saan kehuja ulkonäöstäni täysin pyytämättä kaiken ikäisiltä naisilta, mutta eivät ne itsetuntoani enää kohota, koska riittämättömyyden tunne on ottanut vallan.
Minulle kerrottuja eron syitä mm. "ei vaan enää tunnu siltä", "hankala sinusta on kiinnostua pidemmäksi aikaa", "sinun pitäisi yrittää enemmän", "etsin sosiaalisempaa"... Ja nämä siis sellaisilta jotka ovat olleet todella ihastuneita ja vakavissaan ensimmäiset kuukaudet. Alusta saakka olen ollut samanlainen oma itseni, mutta ilmeisesti ovat ihastuneet minuun muista syistä ja huomanneet vasta huuman hellitettyä, että eihän tuo minulle ihmisenä riitäkään.
Yksinäisyys on käynyt jo niin raskaaksi, että haluaisin vain kuolla, mutta en voi tehdä niin läheisilleni.
Urheilijamies kirjoitti:
Se ei ole niin epätavallista kuin ihmiset luulevat. Tosin riippuu vähän siitäkin, mitä määrittelee seksiksi. Sooloseksi on seksiä. Sitä olen harrastanut, mutta ensimmäisen kerran mies pani minua viime talvena. Ahdistelua olen saanut jo lapsena, mutta piti odottaa keski-ikään asti, kun löytyi sopiva mies kumppaniksi. Jos ei pysty juomaan alkoholia, ei siedä humalaisia tai ahdistelijoita, on introvertti ja tekee töitä naisvaltaisella alalla, vähiin käyvät ne paikat ja mahdollisuudet, mistä löytyy sopiva partneri. Mutta maailmassa on ihmisiä, jotka eivät koskaan rupea siihen eivätkä kärsi seksin puutteesta.
Toivotan sinulle hyvää jatkoa - juuri sellaista, joka sinulle sopii.
Olen ulospäin siisti ja aina puhtaissa vaatteissa.
Pidän itsenikin puhtaana.
Kotini on sitä vastoin täysin sotkuinen, tavaraa on liikaa ja mikään ei ole järjestyksessä, koko ajan on useita koneellisia odottamassa pyykkäämistä, tiskiä on vaikka muille jakaa.
Inhoan ylikaiken siivoamista. Mutta inhoan myös paskaista kotiani.
Työssäni olen yli siisti.
Urheilijamies kirjoitti:
Nokitan: 2012.
Vierailija kirjoitti:
Minua kehutaan "ilopilleriksi", koska olen kuulemma aina hyvällä tuulella. Minulle ei kehdata puhua mitään seksistä jos se vaikka naisporukassa puheeksi tulee, koska vaikutan niin viattomalta. Neitsyeksi ja uskikseksi on luultu. Olen ns naapurintyttömäinen.
Oikeasti sairastan masennusta, eikä ole päivää milloin en toivoisi kuolevani. Minulla on myös sosiaalisten tilanteiden pelko, paniikkihäiriö ja syömishäiriö. Ihmisten seurassa vedän hymyn näkyviin ja yritän ainakin näyttää siltä, että minulla olisi kivaa.
Mites seksi? Neitsyt? Haha 😂 Aloitin aktiivisen seksielämän 16-vuotiaana ja pidän rajusta bdsm -seksistä ja anaalipanoista. Sattuu? Hyvä. Verta? Parempi.
En kuitenkaan ole mikään kevytkenkäinen, koska minulla on ollut vain kaksi seksikumppania. Ensimmäisen kanssa seurustelin kolme vuotta ja nykyisen kanssa ollaan oltu yhdessä vuosi.
20N
Mitä tarkoitit tolla "verta, parempi" siis jos tulee verta seksin aikana perseestä vai mitä meinasit 🤮😄😄 voin kyllä kertoa ettei jätkät kiinnostu sellaisesta. Hyi miten likaista.
En osaa käytännössä yhtään englantia vaikka on parikin korkeakoulututkintoa.
Olen masentunut, ahdistunut ja minulla on sosiaalisten tilanteiden pelko, joiden takia olen erakoitunut kotiini. Pystyn kuitenkin puhumaan puhelimessa niitä näitä ihan iloisen oloisena, mutta tosiasiassa nieleksin itkua.
Vierailija kirjoitti:
Näytän varmaan sellaiselta perus pissikseltä, jolla ei päässä liiku mitään. Minulla on hyvä kroppa, urheilullinen, pitkät vaaleat hiukset, meikkaan ja laittaudun aina joka paikkaan. Kaikki minuun tutustuvat ihmiset ovat ihmetelleet sitä mitä oikeasti olen.
Kotona olen räsyisissä vaatteissa, ilman mitään laittautumista, luen historiaa ja salaliitoista, pelaan tietokoneella ja xboxilla, katson jalkapalloa ja tykkään nikkaroida. Ulos laittaudun aina todella huonon itsetunnon takia. Olen äärettömän utelias, luen kaikesta kaiken ja yleistietoni on tosi hyvä. Ihmiset usein yllättyvät siitä, että olen oikeasti älykäs.
Olen myös muille tosi kiltti ja aina iloinen, nauran ja teen kaikkea hauskaa - oikeasti olen masentunut, tosi ahdistunut ja saan paniikkikohtauksia. Muille on helppo esittää. Tämän ulkonäön taakse on helppo piiloutua.
Vaikutat kivalta muijalta 😊
Olisi kiva tutustua kaltaiseesi tyyppiin. Itse samanlainen mutta mies. Mennääks panee ja salaliitto esileikit sänkyyn 😎👌
Vierailija kirjoitti:
Uskon jumalaan. Mielessäni "puhun" hänelle paljon ja kiittelen milloin mistäkin tapahtumista. "Siunailen" myös vainajia hänen kanssaan. Itselleni täysin tuntemattomiakin liitän näihin rukouksiini. Mm.Vesku, J.hakulinen ja Limingassa menehtynyt nuori ovat viimeksi päässeet mukaan.
Olen vähän samanlainen. En edes kuulu kirkkoon, koska erosin tuosta väkivallalla oppiaan levittäneestä instituutiosta, jossa on maallista ahneutta ja poliittisia pyrkimyksiä sekä perverssihköjä pappeja. En usko, kuten kristinoppi opettaa, vaan uskoni on sekoitus kaikkia maailman uskontoja, omia kokemuksiani ja tiedettä.
Rukoilen läheisteni puolesta joka ilta, kiittelen auttaja-enkeleitä ja Maailmankaikkeuden Korkeinta, kun arkiset asiat sujuvat hyvin. Pyydän aamuisin suojelusta lapsilleni, kun he lähtevät kouluun. Olen nyt lähempänä Jumalaa kuin kirkon jäsenenä. Silti en rukoile ja laula virsiä kirkossa, jos esim. olen häissä. :D
Vierailija kirjoitti:
Olen koulukiusattu. Sen johdosta mulla on edelleen, lähes 20 vuoden, jälkeen huono itsetunto ja masennuskausia sekä vaikeutta luottaa muihin ihmisiin.
Niin surullista! Tuntuu siltä, että koko Suomen kansan henkinen terveys on pilattu juuri koulukiusaamisella. Ei ihme, että it s a ritkin on täällä yleisiä.
Kumma, ettei kiusaamisesta vieläkään saa lain säätämää rangaistusta, koska kiusatut periaatteessa kuormittavat mielenterveyspalveluita, päätyvät koulutuksen ulkopuolelle sosiaalisten pelkojensa vuoksi ja siten helpommin työttömiksikin - ja sehän tekee isot kustannukset yhteiskunnalle.
Jos koulukiusaaja saisi vaikka 300 € sakot, niin eiköhän miettisi pari kertaa, harrastaako henkistä väkivaltaa?
Kaikki läheiseni ja ystäväni ajattelevat että olen kiltti naapurintyttö. Todellisuudessa kuuntelen salilla heviä, ja kyykkään 140kg. Kiroilen mielessäni jatkuvasti ja kuvittelen väkivaltaisia tekoja muita ihmisiä kohtaan. Olen seksiriippuvainen ja vihaan elämää.
Nauran ja puhun itsekseni jatkuvasti.
Olen todella kuvottava. Julkisilla paikoilla olen siisti ja ulkonäöstäni huolehdin hyvin. Kotona saatan jättää roskat eteiseen päiviksi, kiinnittää jauhetun purkan seinään koska en jaksa viedä roskiin.
Kolmas lapseni on saanut alkunsa parisuhteen sisäisestä raiskauksesta. Kukaan ei tiedä, kaikki luulee että hän on samoin yritetty ja toivomalla toivuttu kuin sisaruksensa. Perheidyllimme ei ole sitä miltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen koulukiusattu. Sen johdosta mulla on edelleen, lähes 20 vuoden, jälkeen huono itsetunto ja masennuskausia sekä vaikeutta luottaa muihin ihmisiin.
Niin surullista! Tuntuu siltä, että koko Suomen kansan henkinen terveys on pilattu juuri koulukiusaamisella. Ei ihme, että it s a ritkin on täällä yleisiä.
Kumma, ettei kiusaamisesta vieläkään saa lain säätämää rangaistusta, koska kiusatut periaatteessa kuormittavat mielenterveyspalveluita, päätyvät koulutuksen ulkopuolelle sosiaalisten pelkojensa vuoksi ja siten helpommin työttömiksikin - ja sehän tekee isot kustannukset yhteiskunnalle.
Jos koulukiusaaja saisi vaikka 300 € sakot, niin eiköhän miettisi pari kertaa, harrastaako henkistä väkivaltaa?
Niin tai miksei kiusaajan vanhempia sakoteta? Hehän nuo rääpäleet tähän maailmaan saattavat ja eivät osaa kasvattaa.
Olen uskovainen, mutta kukaan ei tiedä sitä.
Enkä silti kuulu kirkkoon.
Että mietin itsemur haa päivittäin. Olen ulospäin iloinen ja aina hyvällä tuulella. Kotona itken itseni uneen jotta jaksan taas yhteiskunnan asettamia velvoitteita kuten elämistä.
Olen ihan loppu ja kamppaillut itsemurha-ajatusten kanssa jo pitempään. Ulospäin vaikutan iloiselta ja ystävälliseltä. Moni on ihaillut positiivisuuttani.