Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Luen joka ilta rukouksen kun käyn nukkumaan.
Selvisin vakavasta masennuksesta, ja muutenkin erittäin vaikeista ajoista.
Joku 15v, eikä yksikään ole jäänyt välistä.
En kuulu kirkkoon, Olen iso ja rujon näköinen, kalju mies.
Esitän itsevarmempaa kuin olen. Koulussa hakeuduin projektitöiden päälliköksi ja töissä on jotenkin sellainen itsevarma sosiaalinen rooli. Sisältä olen ahdistunut ja arka ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Luen joka ilta rukouksen kun käyn nukkumaan.
Selvisin vakavasta masennuksesta, ja muutenkin erittäin vaikeista ajoista.
Joku 15v, eikä yksikään ole jäänyt välistä.
En kuulu kirkkoon, Olen iso ja rujon näköinen, kalju mies.
Hyvä sinä! Minäkin rukoilen iltaisin ja muutenkin. Kuulun kirkkoon, mutta tulee käytyä harvoin. En vaan jotenkin samaistu minkään seurakunnan suuntaukseen kunnolla. Minä myös selvisin uskoon tulemisella todella vaikeasta masennuksesta. Ja ulkopuoliset eivät mitenkään arvaisi, että olen uskova. Kerron kyllä jos joku kysyy.
Kaunis nainen kirjoitti:
Urheilijamies kirjoitti:
Etten ole harrastanut seksiä sitten vuoden 2015.
Nokitan: 2012.
2009. Eikä enää ikinä. Nainen.
Olen vahvasti meikattu, isorintainen blondi -Tyypillinen "tyhjäpää blondiino", siis ulkoisen habituksen mukaan. Harvalle kuitenkaan kerron sitä, että taustalla on kaksi yliopistotason koulutusta ja tällä hetkellä olen tohtorikoulutettava.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei varmaan uskoisi miten paljon vihaa sisälläni on, kun en koskaan sitä näytä. 😅
Sama täällä.
Ainoastaan muutama v sitten tunnevyöhyketerapeutti, jonka pakeilla kävin 3x, näki kehostani miten paljon sinne onkaan kertynyt vihaa.
Muut eivät sitä varmastikaan näe.
Ne ketkä tietää mitä teen työkseni ja miten pitkälle olen urallani päässyt eivät taatusti tiedä kuinka huono oitsetunto mulla on ja pelkään / inhoan mitään esiintymistä muiden edessä yli kaiken.
Olen ollut lapsuudessani lestadiolainen koska perheeni ja sukulaisenikin ovat. Häpesin sitä jo lapsena niin paljon että suurin osa ystävistäni ei tiedä sitä vieläkään vuosien tuntemisen jälkeen.
Häpeän sitä että jatkoin avioliittoa pettäjän kanssa.
Olen luottotiedoton ja työtön..
Ulkonäkö pettää..olen ollut jopa asunnoton mutta hyvä feikkaus auttaa eteenpäin.
Kaikille sanon että olen hyvässä työpaikassa,palkka hyvä ja luotot ok.
Esim: nuorempana kun kävin baareissa meni miehiin ihan täydestä.
Lisäksi äitini antoi aika paljon rahaa kuukaudessa kun vielä eli.
Vierailija kirjoitti:
Että mietin itsemur haa päivittäin. Olen ulospäin iloinen ja aina hyvällä tuulella. Kotona itken itseni uneen jotta jaksan taas yhteiskunnan asettamia velvoitteita kuten elämistä.
Käytkö terapiassa? Kannattaisi.
Olen ollut esihenkilötehtävissä eri organisaatiotasoilla koko työikäni 25v.
Minua on usein pidetty mukavana ja ihmisläheisenä pomona joka ajattelee työntekijöiden parasta, osoittaa empatiaa ja kuuntelee.
Todellisuudessa olen työnantajan edustaja jonka tehtävä on maxinoida tulos tuottaen kuitenkin asiakkaille riittävää laatua, en oikeastaan välitä muusta ollenkaan, enkä jaksais yhtään kuunnella alaisteni lässytyksiä.
Pystyn silmää räpäyttämättä irtisanomaan jonkun, eteenkin jos hän on huono työssään, ammattisaikuttaja tai muuten ikävä ihminen työyhteisössä.
Vierailija kirjoitti:
Harrastan nyrkkeilyä.
Minä harrastin myös nuorempana varmaan 10 v. :) Ensin kuntonyrkkeilyä ja sitten sen lisäksi otteluharjoituksia. Olin nuorempana ujo, eikä tuota harrastusta varmastikaan olisi päältä päin arvannut.
Kukaan ei tiedä että olen tosi yksinäinen, olen seurustellut, saanut läheisyyttä ja fyysistä hellyyttä viimeksi 2015.
Tämä on kamalaa ja vaikuttaa niin kehooni kuin mieleeni.
Viihdyn yksinkin jossain määrin mutta kaipaan sitä omaa rakasta jonka kanssa jakaisi asioita, jonka tietäisi ikävöivän minua. Kaipaan yhteenkuuluvuuden tunnetta ja sitä että joku edes koskettaisi.
En kerro tätä kellekään.
Minusta ei näy päällepäin, kukaan ei uskoisi / tiedä että olen kaivannut nuoruudenrakkauttani 32 vuotta, kesästä -90 saakka.
Ottaisin hänet takaisin kaikesta silloisista ikävistä muistoistanikin huolimatta vaikka tältä istumalta. 😘
Pidän jatkuvasti naisten alusvaatteita normaalien vaatteiden alla - vaikka olen ulkonäöltä varsin miehinen mies.
Että minulla oli 1,5v kestävä sivusuhde. Olen naimisissa, kolme lasta. Jqtkammme nyt yhdessä mieheni kanssa, niin kuin ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut lapsuudessani lestadiolainen koska perheeni ja sukulaisenikin ovat. Häpesin sitä jo lapsena niin paljon että suurin osa ystävistäni ei tiedä sitä vieläkään vuosien tuntemisen jälkeen.
Suosittelen työstämään tuota asiaa jollakin tavalla. Lestadiolaisuus ei ollut sinun oma valintasi ja vaikka olisi ollutkin, sinä olet eri ihminen nyt. Minulla on myös ahtaan uskovainen tausta ja lapsuuteni ja nuoruuteni oli hyvin erilaista, kuin keskivertosuomalaisilla (mm. ensimmäisen elokuvan näin 15-vuotiaana, kun menimme koulun kanssa elokuviin, enkä esim. tiennyt mistään bändeistä tai suosituista tv-sarjoista mitään). Olin ihan pihalla kaikesta ja häpesin sitä. Kun kasvoin aikuiseksi, tajusin, että ei minulla ole mitään hävettävää. Oikeasti ihmisiä kiinnostaa erilainen elämäntapa. Olen myös nykyään toiminut eräänlaisena uskonto- ja kulttiasiantuntijana, kun on ollut joku aiheeseen liittyvä tapaus julkisuudessa ja ihmiset ovat ihmetelleet, että miten voi olla mahdollista ja miten uskovaisten ajatuksenjuoksu menee. Minua kiinnostavat uskonnot ja olen perehtynyt erilaisiin uskonnollisiin liikkeisiin ja kultteihin. Itse en ole enää uskovainen, jos koskaan olin ollutkaan.
Mulla on alkoholiongelma, mitä harva uskoo, vaikka suoraan sanoisin. "Mut ethän sä ollut niin kännissä." "Sähän olet tosi hauska humalassa, millä tavalla se on ongelma?"