Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Sitä mistä kaikesta olenkaan valehdellut elämäni aikana niin siviilissä kuin töissäkin.
En siis valehtele satuttaakseni muita tai saavuttaakseni sillä itselleni jotain etua, vaan ihan vaan siksi että häpeän sitä mitä olen oikeasti tai sitä mitä minulla ei ole.
Miten sotkuinen koti mulla on yleensä, siivoan aina kun tiedän että joku on tulossa kylään.
Onneksi kukaan ei tule kylään nykyään ennalta ilmoittamatta ja muutenkin kyläilyitä on tosi harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mistä kaikesta olenkaan valehdellut elämäni aikana niin siviilissä kuin töissäkin.
En siis valehtele satuttaakseni muita tai saavuttaakseni sillä itselleni jotain etua, vaan ihan vaan siksi että häpeän sitä mitä olen oikeasti tai sitä mitä minulla ei ole.
Tää oli ihan ku mun elämästä!
Olen mm sepittänyt joskus suvulleni ja kaukana asuville nuoruudenystävilleni vuosia (n 4 v) kestäneen storyn jotta totuus ei paljastuisi.
Valehtelu oli ehkä eräänlainen suojamekanismi.
Ja tästä huolimatta mä inhoan muita ihmisiä jotka valehtelee.
Varmaankin se on tämä syvällä sisimmässä oleva yksinäisyys ja rakkaudeton elämä kun en ole saanut elämänkumppania enkä sitten nuoruusvuosien edes ole oikeasti rakastanutkaan ketään vaikka satunnaisesti olenkin seurustellut.
Erilaisia ihmisiä, tuttavuuksia ja ystäviäkin on elämässä, mutta sielultani olen ollut yksinäinen koko aikuisikäni.
Ja se sattuu!
Teen hoitajan töitä terveysasemalla. 7,5 tunnin työajasta teen oikeita töitä pari tuntia. Loppuaika menee netissä selaillen, juoruillen kahvia juoden ja joskus jopa nukkuen töissä.
Että olen kiltti ja hyväsydäminen ihminen. Olen koulurääkätty ja siksi pidän rajat ihmisiin. Luotan vain harvaan,olen hyvin itsenäinen. Kuitenkin olen auttavainen kaikille kunnon ihmisille,jotka sitä tarvitsevat. Enkä ajattele on ihmisistä pahoin. Erotan hyvät ja pahat,jälkimmaiset saavat olla omassa lestissään. Olen lopettanut kaupungista bassoterrorin ilmoittamalla rekkarit poliisille. Se kyllä vaati topakkaa puhetta heidän velvollisuuksistaan vanhusväestöä ja muita ihmisiä kohtaan. Keskieurooppalaiset huumemiehet ilmoitin virkakunnalle,jäivät kiinni koko lössi kaupungissa. Ovat hävinneet katukuvasta. Olen niin tyhmä näköinen,ettei minua osata pelätäkään...
Vierailija kirjoitti:
Uskon jumalaan. Mielessäni "puhun" hänelle paljon ja kiittelen milloin mistäkin tapahtumista. "Siunailen" myös vainajia hänen kanssaan. Itselleni täysin tuntemattomiakin liitän näihin rukouksiini. Mm.Vesku, J.hakulinen ja Limingassa menehtynyt nuori ovat viimeksi päässeet mukaan.
Ei kuolleitten puolesta tarvi rukoilla eikä siunata heitä.
Minua pidetään kutsumusopettajana, mutta eräs oppilas puolileikillään tiesi, että oikeasti vihaan lapsia, mutta en sen vuoksi opettajaksi alkanut, vaan siksi, että palkka on työpäivän pituuteen ja työn vaativuuteen sekä lomien paljouteen suhteutettuna ihan kohtalainen. Itsessään opettajan työ on ihan syvältä.
Näytän Timo Soinilta ja ajatusmaailmaltani olen viher-vasemmistolainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään se, että painan melkein 80 kg. Tapailen satunnaisesti kevyellä otteella yhtä kundia vähän niinkuin FWB mielessä. Häen "uhoilee", ettei panisi yli 70 kg naista. Ehkä joskus vielä paljastan, että on jo tehnyt sitä muutaman vuoden.
Täytyy olla hyvä pano koska siedät noin tyhmää miestä.
Juu, onhan se ja sillä sopii niin hyvin FWB puuhiin, kun olen melkoisen varma, että en tule tuohon koskaan rakastumaan. Mutta siis fyysisesti mätsää hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut naisilta satoja kertoja positiivista huomiota ulkonäköni vuoksi, mutta olen kuoleman yksinäinen ja itsetuntoni on nollassa, koska en riitä parisuhteeseen.
Kiinnostavaa. Miksi uskot, ettet riitä parisuhteeseen? Onko joku kertonut syynkin?
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen Rammsteinia, olen vanha mummo. Voimaannun tästä musiikista.
Tästä tuli mieleen, miten ihmeteltiin kun lähdin Rammsteinin keikalle.
Annan kai sitten ulospäin sellaisen kuvan, ettei minusta uskoisi.
Opiskelen psykologiaa ja olen muutenkin hyvin empaattinen ja muita huomioiva ihminen. Olen pirteänoloinen ja heitän paljon vitsiä. Näistä syistä ihmiset ajattelevat että haluan psykologiksi koska välitän ihmisistä niin paljon.
Todellisuudessa, vältän ihmisiä, lukuunottamatta läheisiäni. Ainoa syy miksi haluan psykologiksi onkin se että haluan vähentää typerien ja vaarallisten ihmisten ilmaantuvuutta yhteiskunnassa. Mitä paremmin ihmiset voivat, sitä parempi yhteiskunta. En ajattele niinkään että haluan auttaa ihmisiä, vaan haluan maailmasta vähemmän sairaan ja ikävän paikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli ihan ku mun elämästä!
Olen mm sepittänyt joskus suvulleni ja kaukana asuville nuoruudenystävilleni vuosia (n 4 v) kestäneen storyn jotta totuus ei paljastuisi.Valehtelu oli ehkä eräänlainen suojamekanismi.
Ja tästä huolimatta mä inhoan muita ihmisiä jotka valehtelee.
Kaikki ihmiset valehtelevat. Se on kaikkien mielestä väärin ja rumaa, mutta ei kukaan tätä elämää ja muita ihmisiä kestä ilman totuuden kaunistamista ja kuvitteellista parempaa elämää.
Kukaan ei varmaan uskoisi miten paljon vihaa sisälläni on, kun en koskaan sitä näytä. 😅
Sitä että minulla ei ole ystäviä. Oli ennen, masennus vei kaikki. Masennustakaan ei moni tiedä ja jos kertoisin, suurin osa hämmästyisi. Olen töissä aina se joka tekee eniten ja puhuu eniten, tsemppaa muita eniten ja valittaa vähiten.
Vierailija kirjoitti:
Sitä että minulla ei ole ystäviä. Oli ennen, masennus vei kaikki. Masennustakaan ei moni tiedä ja jos kertoisin, suurin osa hämmästyisi. Olen töissä aina se joka tekee eniten ja puhuu eniten, tsemppaa muita eniten ja valittaa vähiten.
Sama. Olen se joka aina ensimmäisenä tekemässä ja hoitamassa kaikki juoksevat asiat. Otan aina uudet vastaan, perehdytän ja tsemppaan. Oikeasti en meinaa päästä aamusin ylös sängystä ja mietin kuolemaa päivittäin. Olen sosiaalinen töissä vain ja sen takia, koska olen ahdistunut. Ahdistuneena alan puhumaan taukoamatta ja muutun sellaiseksi joka heittää läppää kaikesta ja on avoin. Liiankin avoin. Kerron aivan kaiken ahdistuneena. Tämä aiheuttaa minulla todella pahoja paniikkikohtauksia kotona, enkä pysty nukkumaan. Silti kaikki luulevat että olen vain sosiaalinen ekstrovertti!
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla on takki päällä, et ikinä tulisi ajatelleeksikaan, että ylävartaloni on tatuointien peitossa. Näytän tylsältä keski-ikäiseltä diakonissalta.
Tatuoinnit eivät tee diakonista mielenkiintoista.
Sitä kuinka vereslihalla ja palasina sydämeni on edelleen vuosikymmenten jälkeen alkaen nuoruuden rakkaani petettyä ja jätettyä minut.
Sittemmin muutama muukin mies, joihin olin kiintynyt, jätti minut. Olen niin monen ihmisen hylkäämä, myös äitini, että olen henkisesti tältä osin aivan palasina.
Ja ne ketkä ovat minut tunteneet edes jollain tasolla eivät varmasti uskoisi tätä koska päällisin puolin kulissit on kunnossa enkä kerro todellisuutta kellekään.
On kummallista luulla että jos elää sellaista elämää että rahan olemassaolo näkyy edes vähän, esittää edes jollain tapaa pirteää ja elämäniloista, niin ihmisillä täytyy olla kaikki kunnossa eikä nistään saisi valittaa.