Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi velat aina perustelevat lapsettomuuttaan halulla olla spontaani? Myöntäkää, ettette oikeasti tee arjessanne juurikaan spontaaneja tekoja

Vierailija
17.05.2017 |

Tekosyyltä haiskahtaa.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa miettinyt, tuntuu että velat elää ihan yhtä tylsää elämää kuin muutkin.

Tai vielä pahempaa.. yksi tuntemani vela aloitti aina torstaina soittelun kaikille (perheellisille) sukulaisilleen ja ystävilleen ja kinusi kyläpaikkaa/seuraa golfkentälle/seuraa kaupungille ja bilettämään jne (40+ nainen). Todellinen rasite kaikille, tosi noloa kuunnella niitä vonkaamispuheluita kun kukaan ei olisi jaksanut olla hänen kanssaan.

Vierailija
22/87 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljä lasta. Makaan nyt spontaanisti sohvalla ja suunnittelen keittäväni kahvia. Mut en jaksa, taidanpa spontaanisti pieraista. Jo helpotti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen lähdettiin kaverin kanssa pelaamaan futista vartin varoitusajalla. Ei taitaisi onnistua, jos mulla olisi penska täällä

Kyllä multa onnistuu vaikka onkin pari "penskaa" täällä. Oikeastiko ihmiset luulee, ettei lasten saamisen jälkeen ole mitään muuta elämää?

Onko sun penskat 25-v ja 31-v?

Vierailija
24/87 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan perustellut lapsettomuuttani millään erityisellä syyllä. Minulle nyt vain kävi näin. Lääketieteellisenä syynä saattoi olla lievä endometrioosi. En kuitenkaan erityisesti myöskään kadu sitä, että jäin lapsettomaksi.

Vierailija
25/87 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako syyksi että en pidä lapsista? Soittaisia, meluisia tyyppejä ja tyhmät jutut.

Pätee aika moniin aikuiseenkiin.

Vierailija
26/87 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen lähdettiin kaverin kanssa pelaamaan futista vartin varoitusajalla. Ei taitaisi onnistua, jos mulla olisi penska täällä

Kyllä multa onnistuu vaikka onkin pari "penskaa" täällä. Oikeastiko ihmiset luulee, ettei lasten saamisen jälkeen ole mitään muuta elämää?

7v. Ja 9v.

Vierailija
27/87 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako syyksi että en pidä lapsista? Soittaisia, meluisia tyyppejä ja tyhmät jutut.

Pätee aika moniin aikuiseenkiin.

Onneksi ei tarvitse olla sellaisten kanssa tekemisissä.

Vierailija
28/87 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat velat ovat just niitä maailman tylsimpiä kotona nysvääviä.

En yleistä, mutta nämä ovat.

Eivät tee koskaan mitään, mitä lapsi estäisi tekemästä. Jopa minä taaperokaksosten äiti teen enemmän niitä "spontaaneja" juttuja.

Vierailija
29/87 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7v. Ja 9v.

Mitä lapsesi sanovat, kun säntäilet vartin varoitusajalla pois kotoa sinne tänne ihan koko ajan?

Vierailija
30/87 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nähdäkseni lasten kanssahan sitä spontaani pitää olla, reagoida kaikkeen mitä lapsiperhearki tuo tullessaan. Sen jälkeen kun kavereille alkoi tulla lapsia, minkäänlainen suunnitelmallisuus ei enää onnistunut heidän kanssa, kun heidän arkensa pyörii sen varassa, mitä milloinkin sattuu tapahtumaan.

Itse tykkään suunnitella tekemiseni ja menemiseni, jotta voin hoitaa ne kaikessa rauhassa ja ehdin lepäillä välissä. 

Vierailija
31/87 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi tällä hetkellä tarpeeksi spontaania päästä edes ruokakauppaan silloin kun haluan. 

2kk ikäisen vauvan kanssa sitäkin pitää vähän sumplia. 

Vierailija
32/87 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7v. Ja 9v.

Mitä lapsesi sanovat, kun säntäilet vartin varoitusajalla pois kotoa sinne tänne ihan koko ajan?

Koko ajan?

Vierailija
33/87 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole toistaiseksi koskaan perustellut sitä, että emme ole tehneet lapsia kenellekään. Siihen ei näet tarvitse perusteita, on ok ihan vaan olla duunaamatta jälkikasvua.

Vierailija
34/87 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7v. Ja 9v.

Koko ajan?

Eli et voikaan olla spontaani koko ajan?

Vierailija
35/87 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sain spontaanisti kahvit jeitettyä kun irtauduin sohvan magneettikentästä. Seuraavaksi ratsaan spontaanisti karkkikaapin, yksi susu jo löydetty. Nam.

Vierailija
36/87 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vela?

Vierailija
37/87 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7v. Ja 9v.

Koko ajan?

Voin jos haluan. Miksi pitäisi vartin välein säntäillä?

Vierailija
38/87 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainako? Ainoanako perusteluna?

Vierailija
39/87 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7v. Ja 9v.

Koko ajan?

Paskapuhetta mutta uskon.

Vierailija
40/87 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7v. Ja 9v.

Koko ajan?

Eli jos olet sopinut hoitavasi lapsille sapuskaa illaksi ja harjoittelemalla heidän kanssaan koetta varten, voit ihan tuosta noin vain halutessasi mennäkin töiden jälkeen keilaamaan kavereiden kanssa ja tulla kotiin joskus yhdeksän aikaan? Ja mahdolliselta puolisoltasi onnistuisi sama koska tahansa sen kummemmin sopimatta?

Kuulostaa lastensuojelun asiakkuudelta minusta.