Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välillä huvittaa kun asiakkaat tulevat kysymään minulta neuvoa

Vierailija
17.05.2017 |

Teen iltatyötä Tokmannilla. Viimeksi eilen joku asiakas kysyi minulta Roundup geelistä, että kuinka varovainen pitää olla, kauanko pitää odottaa että lasten voi antaa leikkiä takapihalla.
Tekee mieli sanoa että mistä minä sen tietäisin, ei meillä ole mitään hyttysmyrkkykoulutusta. Otin sitten geelin käteeni ja luin sille mitä pullossa sanotaan. Se olisi voinut tehdä sen itsekin tai googlettaa tietoa. Ei myyjät ole mitään kaikkitietäviä. Teen tätä vain iltatyönä, opettivat minulle kassan käytön, siinäpä se.

Kommentit (139)

Vierailija
121/139 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan myyjänä näitä tulee tasaisesti. Päällimmäiseksi on jääneet mieleen kyselyt äidinmaidonkorvikkeiden paremmuudesta ja vaippojen laadusta. Olen lapseton kuten molemmilla kerroilla myös muut paikalla olleet työntekijät joten siinähän sitten valiteltiin ja ihmeteltiin paketteja. Yleensä, kuten näissäkin tapauksissa, asiakkaat ovat kyllä ymmärtäviä.

Toki aina näin ei ole. Olen keliaakikko. Eräs asiakas kyseli kerran jotain hiivaleivistä ja no kun omat leipäni ovat yleensä joko "pakastettu" tai "ei-pakastettu" niin en tiennyt mitä hiivaleipä tarkoittaa. Sanoin etten valitettavasti osaa vastata koska en leipää syö mutta käyn tiedustelemassa toiselta myyjältä joka osaa kertoa paremmin. Sain kuulla kuinka minun pitäisi tietysti tämä tietää. Millä perusteella muka? Jos en itse tuotetta käytä, ja kaupoissa ei ole tuotetietous koulutuksia... Toki nyt tiedän, mutta ei kai kukaan oleta vegemyyjänkään osaavan suositella leikkeleitä?

Mielestäni kysyminen on aina hyvä, ja mielelläni selvitän asian jos en vastausta tiedä, oli se sitten kysymällä, googlaamalla tai paketista lukemalla. Mutta harmistuminen jos en vastausta osaa antaa on turhaa.

Vierailija
122/139 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppo täällä saarnata, että "kaikki on vaan asenteesta kiinni blaablaa", kun nykyään vaan on hommien kanssa niin kiire, ainakin kaupan työssä. Minulla oli pari päivää sitten tuorekuorman purku silmin nähden levällään ja sitten tulee mies kysymään reittiä paikkaan, joka olisi vaatinut kartan piirtämistä, koska sen neuvominen vaati jo muutakin kuin "käänny oikealle ja sitten vasemmalle" -neuvoja. Varmaan kuvastui jo asenteestani, mutta lähdin kassalle piirtääkseni sitä karttaa, mies sitten sanoikin, että käy kysymässä joltain muulta. Mun työssä ikävä kyllä odotetaan nykyään, että saan x ja y tehtävät suoritettua työvuoron aikana, eikä selitykseksi kelpaa se, että "olin piirtämässä asiakkaalle karttaa, että löytää paikkaan x".

Musta on välillä omituista kaupassa työskentelevänä, että voisin tietää toisen kaupan valikoimat ja aukioloajat. Ja vielä epäilijöille, kyllä vastaan ystävällisesti kysymyksiin. Olen jo tottunut siihen, että ihmisten kysymykset voivat olla vaikka kuinka pönttöjä ja fiksunkaan oloiset ihmiset eivät välillä huomaa tai ymmärrä jotain yksinkertaista asiaa. Mutta sitä vartenhan me ollaan että saa kysyä.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/139 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu minulla, joka siivoan erään yrityksen aulaa. Siivous on siis ulkoistettu, ja käyn todellakin siivoamassa siellä vain pari tuntia päivässä. Asiakkaat kyselee millon mitäkin: vettä, bussiaikatauluja ja ennen kaikkea sitä, missä mikäkin tila/huone tms. on. Yleensä sitten mennään yhdessä katsomaan sitä isoa, heti pääsisäänkäynnin vieressä olevaa taulua, josta näkee, missä kerroksessa on mitäkin. Tai sitten kehotan vaan kysymään neuvoa infopisteestä, joka sekin sijaitsee aivan ulko-oven vieressä, näkyvällä paikalla eikä sinne ole juuri koskaan jonoa.

En voi kuin ihmetellä ihmisten avuttomuutta ja oletuksia siitä, että minulla siivoojana olisi tiedot alueen bussiaikatauluista tai jokin jemma, mistä voisin jaella vesipulloja jne.

On niitäkin ihmisiä, jotka ottavat selvää vähän kaikesta uudessa ympäristössä. Mistä kukaan tietää, että teet keikkaa vain pari tuntia päivässä etkä ole missään kontaktissa kenenkään kanssa. Jotkut tuntevat jopa työpaikkansa lähellä risteilevien katujen nimiä, vaikkeivat asuisikaan alueella, joten tällä samalla logiikalla kannattaa kysyä osoitteita, vesipullojen ja salien sijaintia. Tietysti joku vain 2 tuntia paikassa iltatöitä tekevä voi siitä närkästyä, mutta sille ei voi mitään. 

Vierailija
124/139 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te täällä palstoilla tosissanne?

Mä saan parhaat naurut kun luen näitä juttuja! Tännehän voi kukas vaan kirjoittaa mitä vaan, täysin perättömiä valheellisia keksittyjä juttuja! Hauskaa olis tietää Ootteko te täällä ihan tosissanne vai huvikseen kirjoittelette :D

Vierailija
125/139 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan myyjänä näitä tulee tasaisesti. Päällimmäiseksi on jääneet mieleen kyselyt äidinmaidonkorvikkeiden paremmuudesta ja vaippojen laadusta. Olen lapseton kuten molemmilla kerroilla myös muut paikalla olleet työntekijät joten siinähän sitten valiteltiin ja ihmeteltiin paketteja. Yleensä, kuten näissäkin tapauksissa, asiakkaat ovat kyllä ymmärtäviä.

Toki aina näin ei ole. Olen keliaakikko. Eräs asiakas kyseli kerran jotain hiivaleivistä ja no kun omat leipäni ovat yleensä joko "pakastettu" tai "ei-pakastettu" niin en tiennyt mitä hiivaleipä tarkoittaa. Sanoin etten valitettavasti osaa vastata koska en leipää syö mutta käyn tiedustelemassa toiselta myyjältä joka osaa kertoa paremmin. Sain kuulla kuinka minun pitäisi tietysti tämä tietää. Millä perusteella muka? Jos en itse tuotetta käytä, ja kaupoissa ei ole tuotetietous koulutuksia... Toki nyt tiedän, mutta ei kai kukaan oleta vegemyyjänkään osaavan suositella leikkeleitä?

Mielestäni kysyminen on aina hyvä, ja mielelläni selvitän asian jos en vastausta tiedä, oli se sitten kysymällä, googlaamalla tai paketista lukemalla. Mutta harmistuminen jos en vastausta osaa antaa on turhaa.

Koska olet keliaakikko, et voi tietää mitään muista kuin gluteenittomista leivistä? Ohhoh. 

Tietysti jos asiakas kysyy mielipidettä "mikä on paras/parempi", on vastaus "en tiedä mistään mitään" ymmärrettävä.

Vierailija
126/139 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olet keliaakikko, et voi tietää mitään muista kuin gluteenittomista leivistä? Ohhoh. 

Tietysti jos asiakas kysyy mielipidettä "mikä on paras/parempi", on vastaus "en tiedä mistään mitään" ymmärrettävä.

Toki voisin, mutta tässä tapauksessa en sattunut tietämään. En ole törmännyt kyseiseen sanaan koskaan, kun lähinnä itse tutkiskelen leivän kuitupitoisuutta eikä gluteenitonta hiivaleipää missään erityisemmin mainosteta. Perheessäni kyseistä sairautta enemmänkin ja avokkini leipävalinta on paahtoleipä. Monta muuta leipäkysymystä osaan perusleivistä vastata, mutta sana "hiivaleipä" vain sattui olemaan uusi.

Omalla ajallako pitäisi jokaisen myyjän opiskella eri säilykkeiden erot, kaikkien mahdollisten reseptien ainesosat (näitä kysellään paljon), kaikki tieto tuotteista joita ei itse käytä yms. Kun liikkeessä vähintään 3000 tuotetta, jos et sattumalta ole asiaa aiemmin jostain oppinut, millä ihmeellä tietäisit vastauksen? 

Vierailija
127/139 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eräässä marketissa töissä. Laitoin tavaraa hyllyyn, ja vieressäni oli kyltti, jossa lukee isoin kirjaimin että tuote on tarjouksessa, sanotaan nyt vaikkapa keksipaketti. No, asiakas tulee siihen viereeni, katsoo kylttiä, ja kysyy onko tuo keksipaketti tarjouksessa...

Vierailija
128/139 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On palveluammatissa tullut kuultua vaikka minkälaista kysymystä. Mutta en epäile yhtään, etteikö itse olisi tullut kysyttyä jotakin aivan yhtä typerää itse, ilman että on edes tajunnut vasta kun jälkeenpäin, jos sittenkään. Mutta oon aina ajatellut, ettei o l e typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia...

Vierailija
129/139 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä eräällä metroasemalla ulkomailla ja joka toinen ihminen kysyy missä on tämä museo ja tuo rakennus ja se ja tämä katu. Kyllä se turhauttaa koska ensinnäkään me ei olla infopiste vaan meillä myydään kahvia ja siinä meidän kahvilan vieressä on kartta ja siellä on kylttejä joka suunnassa näille kuuluisille museoille yms :D tietysti jos aikaa on ja tiedän missä paikka on niin aina autan, mutta oikeesti eikö ihmiset vois edes vähän olla oma-aloitteisia

Vierailija
130/139 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ilmeisesti itse ole koskaa eikä missään kysynyt keneltäkään yhtään mitään. Niin, ne kaikki myyjät ja työntekijät ja virkailijat on ihmisiä, aivan kun Ap itsekkin.

Vierailija
131/139 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelujeni ohella myyjänä isossa ketjussa, jonka valikoimiin kuuluu noin 15 000 tuotetta aina keittiötarvikkeista elektroniikkaan ja sähkötuotteista työkaluihin. Meidän myymälöissämme ei ole osastomyyjiä, jotka olisivat spesifisti vaikkapa juuri pienrauta-tuotteiden asiantuntijoita ja työskentelisivät vain työkalujen parissa. On siis lähtökohtaisesti selvää, ettei kukaan työntekijöistä voi olla asiantuntija kaikissa tuotteissa – tai edes tuoteryhmissä.

Kuitenkin ammattitaitoon kuuluu ensinnäkin vahva asiakaspalvelukulttuuri  (kaikkia asiakkaita autetaan ystävällisesti ja hienovaraisesti tietotasosta riippumatta), toisekseen monimuotoinen koulutus (kaikista tuoteryhmistä on opiskeltavissa oleellisin informaatio työajalla, ja koulutuksessa painotetaan ennen kaikkea kykyä hakea tietoa erilaisista sisäisistä ja ulkoisista järjestelmistä) ja kolmanneksi kollegiaalisuus (joku työkavereista on usein harrastuneempi tietyllä osa-alueella, josta häntä voi tarpeen vaatiessa konsultoida). Tällä tavoin voimme taata asiakkaille useimmiten hyvän kokemuksen myymälässämme asionnista. On mielestäni välinpitämättömän palvelukulttuurin ja laiskuuden syytä väittää, ettei osaa auttaa asiakasta.

On olemassa tutkimus lääkäreiden todennäköisyydestä saada hoitovirhesyyte: jos lääkäri on aidon empaattinen ja kuuntelee potilasta, on hoitovirhesyytteen todennäköisyys huomattavasti pienempi kuin ei-kuuntelevilla ja epäempaattisilla lääkäreillä. Tässä tutkimuksessa on siis otettu huomioon absoluuttinen mitattavissa oleva menestys, eli arvosanat ja suorituset – jotka ennustavat huomattavasti huonommin hoitovirhesyytteen todennäköisyyttä kuin sosiaaliset taidot ja kyky olla läsnä. Myös myyjän työssä nämä kaksi taitoa lisäävät asiakastyytyväisyyttä jopa, jos myyjä ei heti tiedä tai ole varma jonkin tuotteen ominaisuuksista.

Pahoittelut kaikille asiakkaille, jotka ovat ikinä saaneet paskaa palvelua jostakin paikasta! Tiedän toki tunteen – silloinhan ei todellakaan tee mieli palata kyseiseen myymälään tai ketjuun enää ikinä. Myönnettäköön, että olen itsekin huono myyjä, sillä en ole "myyn eskimoillekin lunta" -tyylinen henkilö, vaan aidosti välitän asiakkaan tarpeista ja tarjoan esimerkiksi opiskelijalle ja vanhukselle mieluummin tuotetta parhaalla hinta-laatu -suhteella kuin tuotetta, jolla on myymälälle paras kate. :)

Vierailija
132/139 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näitä lukiessa on tullut mieleen, että jos Ap ihan tosissan oli tuon otsikon laatinut, kuten väittää, niin siitä vaan välittyy sellainen viesti, että älkää tulko kaupassa mitään myyjältä kysymään, hänen mielestään voitte olla niin typerä, että sitä on ihan ääneen ihmeteltävä. Kun ette tiedä, onko se myyjä "vaan töissä siellä", vai mitä... Että jos jotakin haluatte ostaa, niin ostakaa, tai jättäkää ostamatta, mutta älkää myyjää häiritkö työaikana.

Vierailija
133/139 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama kun joku tulee ruokakaupassa kysymään tuotteesta, että onko tämä minkämakuista ja jos vastaa, että en tiedä, kun en ole maistanut... reaktio tyyliin 😮😮😮, mutta säähän oot töissä täällä? 😂 Joo, no ehkä en satu juuri tuon tuoteryhmän elintarvikkeita syömään tai saatanpa olla vaikka allerginen jne.

Kiskalla minun olisi kuulunut maistaa jokaista karkkia ja siideriä. En ole ikinä ymmärtänyt liikkuuko niiden kysyjien päässä mitään vai luuleeko ne oikeasti että työhön kuuluu tietää miltä joku tuote maistuu?

No aivan. Siis kysyä toki saa, eihän sitä koskaan tiedä, vaikka olisikin syönyt juuri sitä tuotetta. Mutta sitä ihmetystä ja joskus närkästystä siitä, etten tiedä, ei voi kuin ihmetellä. Viimeisin oli ihan tällä viikolla, joku mammeli osti irtoperunaa ja kassalla kyseli, että onko minkämakuista. Joutui sitten vastaamaan, että en tiedä kun ole maistanut, kun en perunaa juurikaan syö - papatti sitten mennessään "nykynuorista, jotka syö vain valmisruokia ja ulkona" 😂

Vierailija
134/139 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Itse en enää hyvällä tahdollakaan ole ns nuorisoa, mutta en minäkään ole perunasta koskaan tykännyt, tulee syötyä sen sijasta muita kasviksia, kun ei ne kastikkeet muuten oikein mene alas.

En toki itsekään palvelualalla olleena kaikkea kaikista tuotteista tiedä, tai ole kaikkia maistanut, mutta se mielikuva kai asiakkailla on, koska monesti jos ostan vaik kahvia, myyjä ehdottaa, että osta pullaa kans, on tuoreita ja hyviä. Enkä nyt niin usko, että myyjä aina itse on maistanut. Mutta siitä kai se mielikuva.

Tässä just yks päivä sattui, asiakas ostaa tuotteen ja maksaessaan kysyy, mitä tuote toisessa kaupassa maksaa. Eipä sitä voi tietää... mutta huomaan välillä syyllistyväni sellaiseen ajatteluun, että ajattelen lääkärin tai myyjän tai opettajan olevan sellainen kun on mielikuva tai stereotypia sen ammatin edustajasta, sitten muistan,että näin ei ole.

Vierailija
135/139 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tästä aiheesta ollaan innostuttu. Tulin juuri kotiin ja syönnin jälkeen päätin vähän palstailla. No, tämä tuli vastaan heti etusivulla! :D

Ap

Vierailija
136/139 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps. Lähetin palautetta Tokmannille. Toivottavasti selvittävät kuka olet pilaamassa heidän imagoaan. Ehkä pian ei tarvitse palvella idioottiasiakkaita. 

Toivottavasti tämä auttoi ongelmaasi vai mitä aloituksellasi hait? :)

Kyösti Kakkonen, oletko se sinä itse, joka täällä loukkaantuilee? Itke vähän..

Vierailija
137/139 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, satunpa esimiehenä tietämään kuka olet :)  Kuten on tuotu jo työhaastattelussasi ja työsopimuksessa ilmi, tuon tyyppinen käytös ei käy palveluammatissa käy, eikä etenkään meillä Tokmanilla. Someen eikä edes vauva-palstalle kerrota julkisuuteen asiakastapahtumista.

Soittelen illemmalla. Ei tarvitse tulla huomenna töihin.

Palstamamma se siellä unohtanut lääkkeensä tänään. =D

Vai, että esimies. ;) ...ja sitten heräsit.

Vierailija
138/139 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ottaneet huomioon, että työnantaja määrää, millaista asiakaspalvelua on tarjottava? Jos pomon mielestä ei tarvitse tietää bussiaikatauluja, niitä ei tarvitse alkaa selvittämään. Jos työaika ei anna myöten, niin silloin opastuskartat jää piirtämättä. Aina voi pahoitella nätisti, jos ei voi/kerkeä auttaa.

Ja halpakaupan osa-aikamyyjät ei monestikaan saa kovin hyvää perehdytystä, otan osaa :(

Vierailija
139/139 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesin sen, luojan kiitos en ole kysynyt koskaan kassalta apua muuten täällä olisi pian aloitus itsestäni, kuinka asiakkaana kehtasin olettaa saavani palvelua. Varmaan oli vielä vanha ihminen kysessä, lasit unohtunut kotiin, eikä nähnyt sitä usein melko pienellä olevaa pränttiä.

Ei ollut vanha ihminen, ehkä noin 35-vuotias. Ja palvelua kyllä saa, luin asiakkaalle tietoa tuotteen kyljestä. Ihmettelin vain miksi se ei lukenut sitä itse.

Ap

Yritä nyt ihminen ymmärtää, että kyse ei ole siitä minkälainen asiakas oli. 

Kyse oli siitä, että olet asiakaspalvelussa, jolloin työtäsi on kyllä ASIAKKAIDEN PALVELEMINEN.

Mustamaalaat koko ajan netissä firmaa, joka tarjoaa sinulle leivän pöytään. 

Aikuistu!

Juurihan minä kirjoitin että palvelin asiakasta, luin sille tiedot tuotteen kyljestä. En minä sille sanonut että luehan itse.

Ap

NÄIN SINÄ KIRJOITIT: "Se olisi voinut tehdä sen itsekin tai googlettaa tietoa."

Se että minä anonyymina täällä kirjoitan, ei ole sama kuin sanoisin sitä sille päin naamaa tai että olisin kieltäytynyt auttamasta sitä. Tämä on keskustelupalsta!

Ap

Sulle ei vaan mene jakeluun. kyse EI OLE ASIAKKAASTA vaan sinusta, joka valitat siitä, että olet hakenut asiakaspalvelu työhön ja joudut tekemään asiakaspalvelutyötä. Lisäksi mustamaalaat firmaa, joka tuo leivän pöytään. 

Saat olla vapaasti eri mieltä, mutta minun mielestä ylireagoit. Ja mitä tulee firman mustamaalaamiseen, jokainen tajuaa että firma ja yksi sen työntekijöistä ei ole sama asia.

Ap

Kyllä sinä firman työntekijänä nyt vain edustat kyseistä firmaa. 

Juuri näin. Jos mainitsee työnantajansa nimen, niin sillä on merkitystä minkälaisen viestin kirjoitat. Jos kirjoittaja olisi kertonut olevansa vain myyjä jossain, niin ei olisi ongelmaa. Mutta jokaisen työntekijän pitäisi olla varovainen kun kirjoittaa työnantajastaan netissä.

En ajatellut tuota kirjoitushetkellä, en todellakaan arvannut mikä meteli tästä tehtiin.

Ap

Sä olet juuri asian ytimessä, jos jotain kirjoitat työnantajasi mainiten, niin on paras olla varma ettei se voi vahingoittaa yrityksen mainetta. Jos kuvittelet että palstalla ei olisi lukuisia kirjoittelijoita, jotka eivät saisi sairasta nautintoa siitä että saat potkut työstäsi nettikirjoittelun vuoksi ja kaivettua henkilöllisyytesi esiin, niin olet todella sinisilmäinen. Näitä "somekohuja" on niin monta jo ollut, joissa kaivetaan esiin kirjoittajan henkilöllisyys ja ilmoitetaan työnantajalle.

Pitää olla varovaisempi ensi kerralla jos kirjoitan jotain.

Ap

Siis aiot tosissasi jatkaa asiakkaiden haukkumista ja firman mustamaalaamista jatkossakin? :D

Tarkoitin tuolla ylipäätään mitään nettikirjoituksia, joista kukaan voisi edes etäisesti arvella kuka olen.

Ap

Eli aiot jatkaa, mutta varmistaa ettet jää kiinni? :D Ei ketään oikeasti kiinnosta kuka olet. 

Aionko jatkaa netissä kirjoittelemista? Kyllä. En aio tämän tapauksen vuoksi sanoa näkemiin keskustelusivuille.

Ap

Ei vaan aiotko jatkaa asiakkaiden haukkumista ja firmasi mustamaalamista? 

Mutta nähdään seuraavassa aloituksessasi, jossa haukut ihmisiä, jotka maksavat palkkasi, koska kuvittelet olevasi heidän yläpuolellaan, vaikka oikeasti tehtävänäsi onkin juuri heidän asiakaspalvelunsa. 

Asiakkaat eivät maksa sitä palkkaa, vtun älykääpiö. Asiakkaana kohdataan asiakas"palvelija" tasavertaisena, ihmisiä kun molemmat sattuvat olemaan. Itse näköjään kuvittelet olevasi maailman napa ja kaikkien yläpuolella. NEWSFLASH, et ole. En asioi yrityksissä jotka hyväksyvät kaltaisesi idiootit asiakkaikseen. Kun käyn jossain, tarkkailen aina muita asiakkaita. Jos he käyttäytyvät kuin maailmanvaltiaat en jatkossa enään käy kyseisessä paikassa. Joku raja pitää olla.