Onko sun vyötärön ympärys (cm) ja paino (kg) melko samat?
Kommentit (196)
Hmm.. Tämä on kyllä ollut mielenkiintoista ja outoa luettavaa. Itsellä vyötärö 76 cm ja paino 89 kg, pituutta löytyy 175 cm. Olen ruumiinmuodoltani päärynä, mutta isoilla rinnoilla näin lihottuani. Liikun kyllä paljon ja suurin osa painostani on aina kertynyt raajoihini, hankalaa löytää vaatteita (varsinkin hoikempana kun erot olivat vielä isommat).
63 kg ja 78 cm. (Rinnan ja lantion ympärys molemmat 98 cm). Tiedän, olen lyhyt ja lihava.
Ei onneksi... vyötärö varmaan noin 60 cm ja paino 44 kg
Ei lähellekään. 65kg/81 cm suoravartaloinen olen
Vierailija kirjoitti:
63 kg ja 78 cm. (Rinnan ja lantion ympärys molemmat 98 cm). Tiedän, olen lyhyt ja lihava.
Ai niin, olen myös niitä joilla lonkkaluut ja kylkiluut ovat lähellä toisiaan. Vyötärö taisi olla alle 70 cm kun paino oli 45 kg.
Ei todellakaan, vyötärö on vissiin n. 89 cm, ja painoa 78 kg. Pituus 185
Hitto mä käsitin tän niin väärin😂 onko sun vyötärön ympärys sama kuin pituus🤣😂😀😆😄😃
Vyötärön ympärys 62cm paino 54kg,rinta75cm ja lantio 92cm.ihan oon tyytyväinen vaikka rinnanympärys saisi olla isompi. Ikä 26
paino 59 (BMI 20), mutta navan kohdalta ympärys jo riskirajoissa, melkein 90 cm.
Haaaah no ei todellakaan XDDD
Vyötärö 63cm
Paino 55kg
Ja ennen kuin joku miettii että on aika iso Vyötärönympärys näin hoikalle/kevyelle niin suhteutetaan vähän eli lantio on 93cm ja rinnanympärys 81cm eli siihen verrattuna ihan hyvä ja pikkunen masu mulla
Ei lähellekään. Paino 60kg ja vyötärön ympärys 73cm. Olen varsinainen omena. Onneksi on myös isot tissit 😂
Ei, vyötärö 51 ja paino 42. Olen aika siro.
Ei. Vyötärö noin 70 ja paino 64. Kaikki ylimääräinen kertyy keskivartaloon
165cm pitkä, paino 57kg ja vyötärö 62.
On kapea lantiokin. Jotain 85 cm lantio. Aika tasapaksu olo vaan. Tää on kyllä ärsyttävää mutta nää on näitä mille ei mitään voi ellei korsettia tai veistä käytä