Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut hirvein "tutustumisleikki", johon olet aikuisena joutunut?

Vierailija
12.05.2017 |

En tajua mikä siinä on, että aikuisiakin pitää pakottaa rallattamaan piirissä ja heittelemään palloa "Olen Pirjo-Irmeli, lempivärini on sininen. Heitän pallon Marjalle". Miksei voida vain esitellä itseämme normaalisti??

Kommentit (968)

Vierailija
1/968 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain luovan kirjoittamisen kurssilla "kirjoita kolmessa minuutissa kuvaus vasemmalla puolellasi olevasta henkilöstä". Vieläkin puistattaa.

Vierailija
2/968 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponileikki ryhmäytymisleikkinä. "Tuolta he saapuvat poneillansa, pienillä lihavilla poneillansa.." 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/968 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain luovan kirjoittamisen kurssilla "kirjoita kolmessa minuutissa kuvaus vasemmalla puolellasi olevasta henkilöstä". Vieläkin puistattaa.

Tuohan on loistava juttu:

Vieressäni istuva henkiolento on teille muille läpinäkyvä, mutta oikeasti sillä on valtavat torahampaat ja se kuolaa vihreää ektoplasmaa. Jne.

Vierailija
4/968 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kerro mistä olet saanut jonkun arvistasi."

Ei ehkä muille niin hirveä, mutta minulle henkilökohtaisesti se oli painajainen, koska hyvin pitkälti ainoat arvet mitä minulla on, ovat joko viiltelyarpia tai tulleet siitä kun yritin parikymppisenä itsemurhaa. :/

Siinä sitten yritin hihoja tiukasti alaspäin nykien ja kädet hikoillen sönköttää ja mumista jotain, että kaaduin pyörällä. Voi luoja.

Vierailija
5/968 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanileikki aikuiskoulutuksessa.

Puolet ryhmästä makaa selällään lattialla banaani suussa ja toinen puoli käy punnertamassa päällä ja syömässä sitä banaania. Ne jotka saa nopeiten banaanin syödyksi voittaa.

Vierailija
6/968 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs osallistutte noihin, lampaat.

Vierailija
7/968 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei! Aivan kamalaa luettavaa

Vierailija
8/968 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banaanileikki aikuiskoulutuksessa.

Puolet ryhmästä makaa selällään lattialla banaani suussa ja toinen puoli käy punnertamassa päällä ja syömässä sitä banaania. Ne jotka saa nopeiten banaanin syödyksi voittaa.

Apua :D

Vierailija
9/968 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en suostu tuollaisiin. Ryhdyn mieluummin tosikoksi ja ilonpilaajaksi.

Vierailija
10/968 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tutustumisleikit ovat aina olleet ahdistavia ja jopa nöyryyttäviä olin sitten leikissä ollut 13- 16- tai 20-vuotias

Vierailija
11/968 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en suostu tuollaisiin. Ryhdyn mieluummin tosikoksi ja ilonpilaajaksi.

Minä kanssa teen tätä, mutta aina tulee joku Reipas Raija nykimään kovaan ääneen leikkiin mukaan ja hymyilee niin, että poskihampaatkin loistaa. 

"ROHKEESTI NYT VAAN HEI SIELTÄ MUKAAN!! NONI, YLÖS YLÖS!!"

Vierailija
12/968 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tuoleilla ringissä ja leikin vetäjä antoi ohjeita joiden mukaan piti omalta paikalta siirtyä sanottu määrä tuoleja jompaan kumpaan suuntaan. Jos siinä tuolilla istui joku noin piti istua syliin. Eli siis sanottiin esim. Ne joilla on punainen paita siirtyvät kolme tuolia vasemmalle. Oli todella kamalaa yläasteella muutenkin ujolle tytölle istua ventovieraan huligaanipojan syliin. En tykännyt ollenkaan.

Vierailija
13/968 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin tuoleilla ringissä ja leikin vetäjä antoi ohjeita joiden mukaan piti omalta paikalta siirtyä sanottu määrä tuoleja jompaan kumpaan suuntaan. Jos siinä tuolilla istui joku noin piti istua syliin. Eli siis sanottiin esim. Ne joilla on punainen paita siirtyvät kolme tuolia vasemmalle. Oli todella kamalaa yläasteella muutenkin ujolle tytölle istua ventovieraan huligaanipojan syliin. En tykännyt ollenkaan.

Ai kamala, mitäköhän ne huligaanipojat tykkäisi jos tällainen 100 kiloinen possu istahtaisi syliin?

Vierailija
14/968 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TOdella kamalaa, kun pakotetaan koskettamaan toisia, saati sitten istumaan syliin. Tuo banaaninsyöminen on ihan pohjanoteeraus.

Vierailija
15/968 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisopiskelukurssin alussa oli joki yllämainittu leikki.

Aioin juuri lähteä "pakoon" vessaan mutta pari muuta ehti ensin, enkä sitten kolmantena kehdannut. Aivan älyttömän ahdstava kokemus!

Olimme kuitenkin 20-55-ikäisiä

Vierailija
16/968 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tutustumisleikit on kammottavia. Osaan esitellä itse itseni. Ja normaalisti puhuen ilman mitään "ota tästä kasasta yksi kortti ja kerro samalla miten kortti kuvastaa juuri sinua" (mairea hymy ja lässyttävä ääni). Kortissa on just joku sammakko, mitä siihen sitten keksit... "Hei olen Tiina ja yhtä ruma ku tää sammakko." Mikä helvetin vimma joillain kouluttajilla on keksiä kaikenmaailman leikkejä. En käsitä!!

Vierailija
17/968 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippileirillä käskettiin ottaa vessapaperia niin paljon kuin arveli tarvitsevansa leirin aikana ja minähän tyhmä menin ja otin kamalan kasan ettei varmasti lopu kesken. Ja sitten pitikin kertoa itsestään yhtä monta asiaa kun oli niitä paloja kädessä. :(( Tosi kiva juttu tällaiselle ujolle ja kiusatulle tytölle.

Vierailija
18/968 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ponileikki ryhmäytymisleikkinä. "Tuolta he saapuvat poneillansa, pienillä lihavilla poneillansa.." 😁

Laukkasitteko huoneeseen keppihevosilla?

Vierailija
19/968 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku työpaikan tiimihenhenkohotuspäivä: mentiin pikku ryhmissä selät kohden ympyrän sisällä olevaa. Jokainen sanoi jotain positiivista ympyrän sisällä olevasta. Minusta ei oikein keksitty mitään :(

Vierailija
20/968 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan kesäjuhlassa (n. 150-200 hlöä paikalla) jokainen vuorotellen esitteli itsensä tehden samalla jonkin liikkeen, joka kuvastaa itseään. Tämän jälkeen muut tervehtivät takaisin "Hei X" toistaen esitetyn liikkeen. Oli silkkaa pahuutta paitsi nolouden myös puuduttavuuden vuoksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä