Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Oi voi kun se pientä ihmistä harmittaa kun joitakin prinsessoja hakee sieltä mielisairaalasta kokonainen enkelparvi ❤ Seuraavassa tavataan 😉
Luulin, et meidän välillä oli jotain uskomatonta kemiaa. Viimeisimmät viestisi ovat kuitenkin olleet tylyjä, etkä ole ottanut enää hetkeen oma-aloitteisesti yhteyttä. Juhannuksena kännipäissäni lähetin sulle viestin jossa kerroin, että oot kuuma. Hävettää niin maan hel**tisti. Huomenna todennäköisesti nähdään, jännittää. Taidan itse yrittää vältellä ja olla kokonaan puhumatta sulle, vaikka sydämeen sattuu niin kovasti. En toivo mitään muuta kuin et sä olisit se, joka käyttäytyy mua kohtaan normaalisti huomenna, etkä välttelisi, niin tää häpeä ja paha olo voisi vähän helpottaa.
Sä ja mä.
Rakastan❤vain sä, ei ketään muuta.
Queenoffuckineverything kirjoitti:
Oi voi kun se pientä ihmistä harmittaa kun joitakin prinsessoja hakee sieltä mielisairaalasta kokonainen enkelparvi ❤ Seuraavassa tavataan 😉
Mikäs nyt iski? Poistit taas. Känni kohdillaan kuten aina. Jokainen sen nyt tästä voi lukea jos omistaa aivot.
Pyysin ettet roiku netissä perässä, mutta niinpä teet.
Minä todella kaipaan Sinua.
Näitä lue kuin sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Sä ja mä.
Rakastan❤vain sä, ei ketään muuta.
Tän täytyy tarkoittaa mua!❤️
Hamsu: Ensi kuussa nähdään, jos hankit I:sta uudet, hienot kolitsit (tai vaikka kahdet)! :)
J oltiin viime yö yhdessä. Sait mut eläväks ja tuntemaan itseni ihanaks. En olis heränny millään. Kaipaan sua ihan oikeasti. T
Vierailija kirjoitti:
Good night sweetheart 💙
Who?
VHS täällä mä oon, vieläkin sun.
Ehkä se on vaan tosi hyvä juttu, että välit meni eikä olla enää tekemisissä.
Jos oisin saanut haluamani, niin en luultavasti olisi kestänyt sitten menetystä.
Tai toki nyt ihminen kaiken jotenkuten "kestää", mutta en kaipaa mitään uusia tragedioita elämääni, joka nyt on muutenkin täys farssi.
Miksi ajattelet menettäväsi jos olet jotain jo saavuttanut?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet menettäväsi jos olet jotain jo saavuttanut?
Siis täh? Mitä saavuttanut?
Puhuin ihmisistä ja ihmissuhteista, en mistään urasta tai urheilukilpailuista.
Mitä mahdat ajatella? Minulla ei ole kiire minnekään,.
j*j
Joko selvä poistelija, en halua törmätä enää ikinä netin avatessa perskärpäsiin. Ikinä. Hillu sinä täällä kuten tykkäät. Menikö perille, ja jossain kohtaa jos sattumuksia liikaa toimin.
Olet elämäni pahin virhe, usko pois ja vaikka samat takaisin saisin se ok. Mutta anna olla. Saat leikkiä av-llä mitä lystäät.
Vierailija kirjoitti:
VHS täällä mä oon, vieläkin sun.
Voi niitä vanhoja hyviä aikoja... t. DVD
Voisin lopettaa tän odottelun, tää on niin turhaa.
Jokainen odotteluun tuhlattu päivä on yksi eletty päivä vähemmän.