Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Good night sweetheart 💙
Who?
He'd know.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VHS täällä mä oon, vieläkin sun.
Voi niitä vanhoja hyviä aikoja... t. DVD
Voi teitä junnuja. T. Beta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamuna jostakin syystä tunsin kirkkaan aurinkoisen pakkaspäivän. Kävelin hiekoituksella tapaamaan sinua. Aurinko oli korkealla, ilma raikas ja kylmä. Olin niin onnelllinen, että tapaisin sinut jälleen. Tunsin sen ilon kuin jääkylmän samppanjan, se meni hetkessä päähän ja täytti sydämen lämmöllä. Minä OLIN siellä.
Luulen, että olen siirtynyt lineaarisesta ajasta pysyvästi episodiseen tai polykroniseen. Ei sykliseen. Se sykli ei enää ala alusta.
Mitä aika on? Millä se on mitattavissa? Tunteilla, tapahtumilla - kellolla? Sadepisaroilla tai kyynelillä? Lumihiutaleilla, jotka hiljaa leijuvat, kun kävelen takaisin kotiin. Yhä minulla on sisälläni tämä ilo, toisessa ajassa.
Toisessa ajassa on muutakin. Minulla on päässäni elokuvaprojektori. Vain filmiä en voi valita, ja joskus siinä esiintyy häiriöitä, satunnaisia aukkoja. Se on sellainen vanhanaikainen projektori, joskus jopa taikalyhty. Fantasmagoria - mutta ei mennä sinne.
Takaisin valoon. Siinä on hetki, johon olisi hyvä jäädä. Aurinko paistaa. Hengitys höyryää pakkasilmassa. Sinä hymyilet.
Sitten näen sateen ja kuulen lähestyvän rajuilman. Aurinko on poissa, vaikka on keskikesä.
Ei tuollaista tekstiä pysty lukemaan.
Siis miksi ei muka pysty?
Menet niin tunteiden valtaan lukiessasi, ettet kyynelten takaa näe tekstiä?Ohhoijakkaa, taas sama kaava. Tunneviesti, kehu ja omahyväisyys ja lopuksi sitten kohteelle naureskelua, että upposiko. Tunnistan melko varmasti kirjoittajan, mikään ei ikinä muutu. Minua se ei enää rassaa, koska, niin, mikään ei ikinä muutu. Eikä filmi ole totta.
Mitä :DDDDDDD
Kirjotin vaan ton edellisen lainaamasi viestin (kysyin, mikä tekstissä on niin vaikealukuista), en liity muuten tohon alkuperäiseen viestiin mitenkään.
Seku vaan ihmettelin tekstiäsi!Selvästi kyllä tunnistat kirjoittajia heh, kenellähän täällä ne suuruusharhat on...
No, kaikki ylintä viestiä kommentoineet eri ihmisiä, jeps, ja ihan kollektiivisesti paikalla vahtimassa merkityksettömien viestiensä kommentteja, jeps. Nainen muka kirjoittaja, noup.
Terveiset pyy pyy ( kolmen plussan mies nykyään? ), heh.
Hmm, tässä oli aika monta, ainakin viisi tai kuusi ellei enemmän kommentoimassa (sinä ja minä mukaan lukien), ja kyllä, ne muut olivat viestejä eri ihmisiltä (siis ei minulta). Tämä filmi/taikalyhty -viesti, joka oli tarkoitettukin vähän sellaiseksi tajunnanvirraksi ja mahdollisesti yhden miehen ymmärrettäväksi oli tarkoituksella hiukan hämärä, eikä siinä mitään, jos ei kaikille kolahtanut. Se tuli kuitenkin suoraan sydämestä. 💙 Hänelle. Yhdelle miehelle.
Ikävää, jos pahoitit siitä mielesi. Se ei todellakaan ollut tarkoitus. Enhän edes tunne sinua. Olen nainen, kirjoitan miehelle, kuten niin moni täällä, enkä ole varma siitä, että välittääkö hän minusta enää vähääkään. Minut on hyvin helposti heitetty sivuun (toisaalta ajattelen, että ei jos ei niin ei, ja odotan miehen yhteydenottoa... jota ei sitten tule. Itse en rakkautta ano - joko uskot, etten ole mies?😘), ja yksi syy on se, että en rakkautta anele. Sitä ei minulle lapsuudessa paljon suotu, enkä koe olevani sen arvoinen edelleenkään. Toki joitakin suhteita on ollut, mutta siinä vaiheessa, kun miehen silmissä näkyy vain kylmyys ja halu - mutta tällä kertaa halu päästä sinusta eroon - on aika lähteä.
Sinulla on selvästi jostakin paha mieli. Toivottavasti elämä tuo iloa sekä onnea sinulle pian. 🌞 Aivan vilpittömästi.
Ja mitä siihen mieheen ja taikalyhtyyn tulee niin... oli juuri kevät, viime vuonna, lumi sulanut, aurinko vähän jo lämmitti. Sinun hymysi ja sydämesi enemmän. Puissa lauloivat varhaiset linnut. Kuinka olisinkaan mielelläni ollut sinun kanssasi lintu, vapaa, rakastettu, iloitsemassa valosta. Yhdessä. ❤
Mutta ei. Näin se meni ja menee yhä vain. Minkä voin?
P.S. Vaikka pyy on lintu, en ymmärrä tuota viittausta. Srsly. Joku inside joke?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on vaan tosi hyvä juttu, että välit meni eikä olla enää tekemisissä.
Jos oisin saanut haluamani, niin en luultavasti olisi kestänyt sitten menetystä.
Tai toki nyt ihminen kaiken jotenkuten "kestää", mutta en kaipaa mitään uusia tragedioita elämääni, joka nyt on muutenkin täys farssi.Mistä tiedät, että olisit menettänyt?
Joka kerta kun joku sanoo noin, tulee oksennus ylös.. Sori mutta sää, sää ja sää.
Pystytkö pistää sun päähän mitään muuta ajatusta kuin SINUN egosi?
"Mitäköhän minä tosiaan menetin kun en jaksa seuraasi?" Ei voisi vähempää kiinnostaa. Hommaa hyvä ihminen joku joka tahtoo olla kanssasi ja lopeta toi vinkuminen miten tässä nyt menetän niin paljon!
Täällä joku luulee ihan tosissaan tunnistavansa jonkun JOKAISESTA tunnisteettomasta viestistä. 😂
Heinäkuussa alkaa kesäloma mies! Miten on tavataanko ? ♡♡
Hey D, how are you sweetie? Enjoying the Finnish summer as hot as you?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oisin saanut haluamani, niin en luultavasti olisi kestänyt sitten menetystä.
Tai toki nyt ihminen kaiken jotenkuten "kestää", mutta en kaipaa mitään uusia tragedioita elämääni, joka nyt on muutenkin täys farssi.Mistä tiedät, että olisit menettänyt?
Se olisi ollut vain ajan kysymys, monestakin syystä.
Mä oon aika rasittava luonne (änkyrä), se toinen taas vaikuttaa jokseenkin epävakaalta ja hukassa olevalta (olisi riski kiintyä sellaseen ku ei edes tiedä, millä vaikuttimilla se ihminen toimii ja tekee valintoja), ihmiset viihtyy lopulta pitkälti "omiensa" joukossa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun joku sanoo noin, tulee oksennus ylös.. Sori mutta sää, sää ja sää.
Pystytkö pistää sun päähän mitään muuta ajatusta kuin SINUN egosi?
"Mitäköhän minä tosiaan menetin kun en jaksa seuraasi?" Ei voisi vähempää kiinnostaa. Hommaa hyvä ihminen joku joka tahtoo olla kanssasi ja lopeta toi vinkuminen miten tässä nyt menetän niin paljon!
Öö wut?
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku luulee ihan tosissaan tunnistavansa jonkun JOKAISESTA tunnisteettomasta viestistä. 😂
Niin näyttäis... tai niitä taitaa olla jo useampikin. Aika pahan mielen -ketju näyttää olevan tämäkin taas vaihteeksi. Eilisen ja tämän päivän viestien lukemisen jälkeen mua alkoi taas hävettää, että olen koskaan kirjoittanut tänne. Ihmisten tunnisteet sekoittuu. Nykyään näyttää olevan täällä jo hyvin yleistä esimerkiksi kutsua jotain auringoksi. Ulkopuolinen näkee niidenkin viestin takana varmasti saman tyypin. Ja itsekin oon kirjoittanut vuosien aikana varmaan kymmeniä viestejä, joissa oli vain mulle ja mun mielessä pyörivälle henkilölle tuttuja hetkiä ja juttuja tunnisteena, mutta en kirjoittanut lisäksi satoja muita tunnisteettomia viestejä kuten joku toinen. Kaikissa kirjoittamissani oli joku tunniste. Mutta sitä kun joskus kirjoittaa niin että tulee tunnistetuksi, niin sen jälkeen on myös potentiaalinen ehdokas ketjussa olevien haukkuviestien kirjoittajaksi, ainakin sen mielessä pyörivän henkilön silmissä. Varmasti saa pahan mielen. Paitsi tuskin hän on koskana lukenut, onneksi…kai. Ei ois mitään syytä. Eihän edes oikeasti tuntenut samoin. Ehkä olisi viimein vain aika unohtaa koko terveisketjun olemassaolo. Jos hän ihmeen syystä tykkäis ja haluais ystävystyä, niin hän tietäisi että vois kirjoittaa mulle viestin irl milloin vain, ihan mitä vain. Ihan niin kuin minäkin joskus vähän ajattelemattomasti. Kaikki pysyis täysin luottamuksellisena. Itse en enää voi koska lupasin. Muttei sellaista tapahdu. Pitäis vai ymmärtää mitä se kertoo ja olla hiljaa tässäkin ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin näyttäis... tai niitä taitaa olla jo useampikin. Aika pahan mielen -ketju näyttää olevan tämäkin taas vaihteeksi. Eilisen ja tämän päivän viestien lukemisen jälkeen mua alkoi taas hävettää, että olen koskaan kirjoittanut tänne. Ihmisten tunnisteet sekoittuu. Nykyään näyttää olevan täällä jo hyvin yleistä esimerkiksi kutsua jotain auringoksi. Ulkopuolinen näkee niidenkin viestin takana varmasti saman tyypin. Ja itsekin oon kirjoittanut vuosien aikana varmaan kymmeniä viestejä, joissa oli vain mulle ja mun mielessä pyörivälle henkilölle tuttuja hetkiä ja juttuja tunnisteena, mutta en kirjoittanut lisäksi satoja muita tunnisteettomia viestejä kuten joku toinen. Kaikissa kirjoittamissani oli joku tunniste. Mutta sitä kun joskus kirjoittaa niin että tulee tunnistetuksi, niin sen jälkeen on myös potentiaalinen ehdokas ketjussa olevien haukkuviestien kirjoittajaksi, ainakin sen mielessä pyörivän henkilön silmissä. Varmasti saa pahan mielen. Paitsi tuskin hän on koskana lukenut, onneksi…kai. Ei ois mitään syytä. Eihän edes oikeasti tuntenut samoin. Ehkä olisi viimein vain aika unohtaa koko terveisketjun olemassaolo. Jos hän ihmeen syystä tykkäis ja haluais ystävystyä, niin hän tietäisi että vois kirjoittaa mulle viestin irl milloin vain, ihan mitä vain. Ihan niin kuin minäkin joskus vähän ajattelemattomasti. Kaikki pysyis täysin luottamuksellisena. Itse en enää voi koska lupasin. Muttei sellaista tapahdu. Pitäis vai ymmärtää mitä se kertoo ja olla hiljaa tässäkin ketjussa.
Tuota noin... Olen itse maininnut auringon yhdessä viestissä, mutta viittasin sillä kyllä ihan tuohon taivaankappaleeseen, en henkilöön. Tämä kävi myös tekstistä hyvin ilmi. Suomen sateisessa kesässä aurinko on harvinainen vieras.
Lisäksi kyseinen henkilö ei ole mikään maailman aurinkoisin tyyppi, vaikka monella tavalla ihana onkin. En itse asiassa edes pidä aurinkoisista ihmisistä. Heistä puuttuu syvyyttä (vain oma mielipide, ei pidä loukkaantua).
Nimim. Aurinko mainittu (ei viittaa henkilöön) 🌞
Ikävä <3 kaksi yötä pitää kestää niin sitten yhdessä reissuun :-* Kiitti ihanasta ääniviestistä aamulla <3
<3 L O M A <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin... Olen itse maininnut auringon yhdessä viestissä, mutta viittasin sillä kyllä ihan tuohon taivaankappaleeseen, en henkilöön. Tämä kävi myös tekstistä hyvin ilmi. Suomen sateisessa kesässä aurinko on harvinainen vieras.
Lisäksi kyseinen henkilö ei ole mikään maailman aurinkoisin tyyppi, vaikka monella tavalla ihana onkin. En itse asiassa edes pidä aurinkoisista ihmisistä. Heistä puuttuu syvyyttä (vain oma mielipide, ei pidä loukkaantua).
Nimim. Aurinko mainittu (ei viittaa henkilöön) 🌞
Juu, ei täällä ole tietääkseni muut kuin se nimimerkki Pilvi haikaillut jonkun Auringon perään. Muut puhuu ihan tuosta, mikä välillä taivaalla näkyy.
Olen ketju(j)a kauan seurannut, vaikken itse juuri kommentoi. Käy viihteestä.
Never ignore a person who loves you, cares for you, and misses you. Because one day, you might wake up from your sleep and realize that you lost the moon while counting the stars.Never ignore a person who loves you, cares for you, and misses you. Because one day, you might wake up from your sleep and realize that you lost the moon while counting the stars.
On pilvinen päivä. Myös oma mieli on pilvinen, eikä sitä oloa helpota yhtään ikävä erästä miestä kohtaan <3
Vierailija kirjoitti:
Never ignore a person who loves you, cares for you, and misses you. Because one day, you might wake up from your sleep and realize that you lost the moon while counting the stars.Never ignore a person who loves you, cares for you, and misses you. Because one day, you might wake up from your sleep and realize that you lost the moon while counting the stars.
Näinhän se menee. Koskaan ei ole silti myöhäistä, varsinkin jos se on tähtiin kirjoitettu. :)
Vierailija kirjoitti:
Hey D, how are you sweetie? Enjoying the Finnish summer as hot as you?
Suomen kesän "kuumuuden" huomioon ottaen kohde ei välttämättä tiedä, tarkoititko kehuksi vai ilkeilyksi.:D
Mitä sä ajattelet ensimmäisenä, kun heräät yöunilta?
Mistä tiedät, että olisit menettänyt?