Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Tää tapahtu taas. Aina kun yritän ja oikeasti hetken jopa haluan jotain muuta, sitten viime metreillä jarrut pohjaan ja en haluakaan (tulet mieleen ja menee fiilis).
Voisitko jo lähteä pois mielestäni?
Tää on jo oikeasti noloa.:D Tai oli jo aikoja sitten, mutta nolous vaan syvenee.
Noloa myös miksi en kykene manipuloimaan aivoja uusiksi. Yleensä kykenen, ennen kykenin.
Kunnes musta tuli huono.
Ei oikein ole sanoja tähän kaipaukseen ja tyhjyyteen...
<3
:´(
En voi kohta enää kattoa peiliin ku oon niin luuseri, semmonen oman elämänsä (naispuolinen) Tauski.
Sä oot lähellä. Sata metriä. Hengitän tätä ihanaa aurinkoista ilmaa sisääni ja hymyilen. Melkein voin haistaa sut. Kevät saa sut taas mun mieleen. Nähtäispä pian :)
T->J
Vierailija kirjoitti:
Thank God sä teet susta ylipääsemisen kokoajan helpommaksi.
Ehkä se on tarkoituksesikin, ajaa vaan kauemmas ja kauemmas, niin kauas ettei enää horisonttia näy.
No sittenhän se on positiivista. Pääset elämässäsi eteenpäin. Pois menneestä turhasta painolastista.
Vierailija kirjoitti:
<3
Sama juttu. Aika kuluu, mutta tunne jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<3
Rakkaus, jolla ei tee mitään on hyvin raskas tunne... Onko sinulla mitään vinkkiä, miten jaksaa? Auringonpaistekin muistuttaa kadonneesta onnesta.
Vierailija kirjoitti:
Kesä tulee oletko valmis :)
Vinoilusta päätellen sinullakaan ei ole ketään. Onnellisen ihmisen ei tarvitse toisia irvailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesä tulee oletko valmis :)
Vinoilusta päätellen sinullakaan ei ole ketään. Onnellisen ihmisen ei tarvitse toisia irvailla.
Mitä vinoilua tuossa siis oli?
Ihan näin ohiksena kiinnostaa, miten tuossa voi nähdä vinoilua.:D
PS. Onnellinenkin ihminen voi olla välillä ilkeä, etenkin jos on aihetta.
Kaipaan sinua edelleen Iina. Edellisestä kirjoituksestani on jo aikaa, mutta tunteeni ovat säilyneet, vaikka aikaa on kulunut. Päivät ovat muuttuneet viikoiksi ja viikot kuukausiksi. En ole koskaan pitänyt kenestäkään niin paljon ja niin kauan kuin sinusta. Vaikka emme koskaan päätyisi yhteen, tulen aina muistamaan sinut. Jos jostakusta välittää näin paljon, ei häntä koskaan täysin unohda. Jos en saa sinua, toivon sydämeni pohjasta, että löydät vierellesi kumppanin, joka tekee sinut onnelliseksi. Sinun onnesi on minulle tärkeintä <3
Voisipa hän oikeasti kuulla nämä sanat...
Kurtsuuuuuuuuuuu en kestä ilman sua!!!! ♥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<3
Rakkaus, jolla ei tee mitään on hyvin raskas tunne... Onko sinulla mitään vinkkiä, miten jaksaa? Auringonpaistekin muistuttaa kadonneesta onnesta.
Eipä ole juuri vinkkejä. Sosiaalinen elämä auttaa unohtamaan hetkittäin, mutta aina se kaipuu palaa takaisin. Minun kohdallani edes aika ei ole tuonut helpotusta. Hän on aina yhtä tuoreena muistissani kuin eilinen päivä.
Satutat mua, satutat mua
silti haluan aina vaan sua
mä oon päivänsäde
sä oot menninkäinen
silmiisi mä tahdon hukkua...
Miten oot niin varma, etten saa enää mitään mahdollisuutta ikinä?
Älkää miettikö mitä tänne on kirjoitettu. Ne sekoittaa vaan ajatuksia. Ei täällä ole kellekään mitään. Ellei ole nimiä tai varmoja tunnisteita.
Hyvää yötä kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Älkää miettikö mitä tänne on kirjoitettu. Ne sekoittaa vaan ajatuksia. Ei täällä ole kellekään mitään. Ellei ole nimiä tai varmoja tunnisteita.
Hyvää yötä kaikille!
Näin on. Hyvää yötä.
Oon seurannut näitä ketjuja aina silloin tällöin, ja ne ensimmäiset joskus pari vuotta sitten oli kyllä paljon kivempia. Sillon moni kirjoitti tänne ihan oikeita tunnustuksia ja terveisiä. Nyt on enemmän häiriköintiä ja ilkeilyä. Harmi :(
Saunakaverille terkut! Kiitos viimeisestä ♥ Parantavat kätesi ovat kuin aasajumalatar Eirillä ja huulesi ovat viekoittelevine kaarineen kuin lahja Amorilta. Lähetät minut Nirvanaan niin helposti; etkö pelkää, että jään sinne joskus pysyvästi?