Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä sua oikeasti halusin ja haluan vieläkin, mutta jotenkin se vaan tuntuu niin väärältä...
Niin, ihastuminen tuntuu valitettavan usein väärältä, kun ei saisi ihastua kuin sellaiseen ihmiseen joka on: sinkku, vain max. pari vuotta vanhempi tai nuorempi, omaa samantasoisen koulutuksen, on töissä, ei ole samalla työpaikalla, ei ole työn kautta tuttu, on eri sukupuolta, kenestä kellään kaverilla tai sukulaisilla ei ole pahaa sanottavaa, ei ole liian lihava eikä lian laiha eikä liian hyvännäköinen eikä myöskään liian ruma, vaan kaikinpulin samaa tasoa ja...Listaa voisi jatkaa loputtomiin.
Mä varmaan sekoaisin tai vähintäänkin pyörtyisin, jos saisin joskus kuulla että sä haluaisit mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä sua oikeasti halusin ja haluan vieläkin, mutta jotenkin se vaan tuntuu niin väärältä...
Niin, ihastuminen tuntuu valitettavan usein väärältä, kun ei saisi ihastua kuin sellaiseen ihmiseen joka on: sinkku, vain max. pari vuotta vanhempi tai nuorempi, omaa samantasoisen koulutuksen, on töissä, ei ole samalla työpaikalla, ei ole työn kautta tuttu, on eri sukupuolta, kenestä kellään kaverilla tai sukulaisilla ei ole pahaa sanottavaa, ei ole liian lihava eikä lian laiha eikä liian hyvännäköinen eikä myöskään liian ruma, vaan kaikinpulin samaa tasoa ja...Listaa voisi jatkaa loputtomiin.
No minä taasen en ole ihastunut ja se siinä taitaakin tuntua väärältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, olet kiinnostunut jostain siis vain seksimielessä. Kuulostat ihan tyypilliseltä mieheltä.
Munkin piti kysyä, että miten voi haluta, vaikka ei ole ihastunut? Siis haluaa vain seksiä?
Rakas äiti, vasta nyt ymmärrän mitä koit elämässäsi ja haluaisn kuunnella sinua tai vain olla seurassasi.
Vierailija kirjoitti:
Välillä mä niin toivon että me voitais puhua asiat auki, vaikka totuuden kanssa voi olla vielä vaikeampaa elää, siis sen kanssa että me molemmat tunnetaan todella voimakkaasti toisiamme kohtaan ja meidän kuuluisi olla yhdessä. Taitaa vaan jäädä haaveeksi kun oot mun tavoittamattomissa.
Miksi on tavoittamattomissa?
Haaveilen sinusta. Jos vain pyytäisit polvistuisin eteesi. Mietin miltä maistut. Kaupasn sinua, vaikken tunnekkasn. Ihanat kulmakarvasi ja parransänkesi, rypyt silmissäsi kun hymyilet. Tekisin kaiken jos vain pyytäisit.
Vierailija kirjoitti:
Rakas äiti, vasta nyt ymmärrän mitä koit elämässäsi ja haluaisn kuunnella sinua tai vain olla seurassasi.
Rakas tytär. Minullakin on paha olla koska aika joka sinulle oli tärkeä meni kokemissani kärsimyksissä. Huomenna tavataan ja halataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, olet kiinnostunut jostain siis vain seksimielessä. Kuulostat ihan tyypilliseltä mieheltä.
Nainen olen ja aikka mieskin oli luultavasti kiinnostunut ainoastaan seksin merkeissä, niin oli åpakko perääntyä ja täällä sitten tunnustaam kun en päin naamaa kehdannut sanoa :D
Mä olisin valmis antamaan aika paljon yhdestä yöstä sun kanssa. Vaikka toisen käteni.
Onko taas ketju kadonut? En ole käynt täällä pitkään aikaan. No, terveiset lähettäisin ihanalle Antille. Rakkaudella 💗
Sua mä rakastan oikeasti. Vain sua.
Mä tiedän että sä haluaisit olla jossain aivan muualla, mutta silti mä odotan huomista ja sitä että näkisin edes vilauksen sinusta <3
Harmi kun ei tunneta toisiamme kohtaan samoin, mutta saadaanpahan silti kulkea yhtä matkaa kesää kohti,tykkäsit siitä tai et :D
Mitä jos kuulisit että sä oot mun elämäni ensimmäinen tosi rakkaus?