Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten oot niin varma, etten saa enää mitään mahdollisuutta ikinä?
Todennäköisempäähän se on, kuin mahdollisuuksien saaminen etenkään monikossa.
Ja haluaako joku ylipäätään sellasta tyyppiä jonka asenne on, että "mä saan kyllä, saan moniakin mahdollisuuksia"?
Sellanen "saan kyllä, jaa sä taisit miettii mua yöllä ku en saanu unta ja kerros nyt kuinka paljon sä musta tykkäätkään"-asenne ja sen ilmentäminen (se muuten puskee läpi ilman varsinaista ilmentämistäkään) on jotenkin ällöttävää ja PUISTATTAVAA.
Siitä tulee pahimmillaan ihan psyko-vibat ja vähintään tekee mieli antaa piiskaa, että mitä toi luulee itsestään.Ei ihmiset kai keskimäärin viehäty tollasesta, vaan koetaan nimenomaan ärsyttäväksi tai jopa pelottavaksi?
Ei kukaan halua tulla kohdelluksi jonain varmana nakkina.
Ei ole mikään varma nakki vaan jotain ihan muuta. Enemmänkin out of my league.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten oot niin varma, etten saa enää mitään mahdollisuutta ikinä?
Ja haluaako joku ylipäätään sellasta tyyppiä jonka asenne on, että "mä saan kyllä, saan moniakin mahdollisuuksia"?
Sellanen "saan kyllä, jaa sä taisit miettii mua yöllä ku en saanu unta ja kerros nyt kuinka paljon sä musta tykkäätkään"-asenne ja sen ilmentäminen (se muuten puskee läpi ilman varsinaista ilmentämistäkään) on jotenkin ällöttävää ja PUISTATTAVAA.
Siitä tulee pahimmillaan ihan psyko-vibat ja vähintään tekee mieli antaa piiskaa, että mitä toi luulee itsestään.Ei ihmiset kai keskimäärin viehäty tollasesta, vaan koetaan nimenomaan ärsyttäväksi tai jopa pelottavaksi?
Ei kukaan halua tulla kohdelluksi jonain varmana nakkina.Ei ole mikään varma nakki vaan jotain ihan muuta. Enemmänkin out of my league.
Ok, mutta olet silti varma. Joku intuitio?
Ihastuneena sitä aina kuvittelee toisen painivan "eri liigassa", vaikka harvemmin näin edes on.:D
Toivon tapaavani sinut T vielä uudestaan, jotta voisimme jatkaa siitä mihin jäimme. Nyt on asiat toisin, kemia välillämme oli käsinkosketeltavaa. Tiedän että sinäkin tunsit sen, vaikka mitään ei tapahtunut. Ei koska olin varattu enkä antanut mitään tapahtua. Ajattelen sinua usein...aivan liian usein...
Ei sinusta irti pääse vaikka kuinka yrittäisi. Mikähän liima meitä yhdistää <3
Kerron kaikille vihaavani sua, koska petyin suhun enemmän kuin koskaan kehenkään. Oot kaukana täydellisestä ja silti niin mielettömän hieno ihminen, että surettaa vieläkin kun menetin sut. Toivottavasti joskus jatkat mun kanssa vielä samassa ryhmässä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sua nyt ja aina.
💋
Vierailija kirjoitti:
Toivon tapaavani sinut T vielä uudestaan, jotta voisimme jatkaa siitä mihin jäimme. Nyt on asiat toisin, kemia välillämme oli käsinkosketeltavaa. Tiedän että sinäkin tunsit sen, vaikka mitään ei tapahtunut. Ei koska olin varattu enkä antanut mitään tapahtua. Ajattelen sinua usein...aivan liian usein...
Olen itse varattu joten ei onnistu.
Jos olisit vapaa, oisko mulla mahkuja?
Vierailija kirjoitti:
Ei sinusta irti pääse vaikka kuinka yrittäisi. Mikähän liima meitä yhdistää <3
Lakkaa yrittämästä ja alistu kohtaloosi! Täältä tullaan, oletko valmis?
Kaipaan ja ois mahkuja vaikka mihin. Et taida uskaltaa hypätä kyytiin.
Tää ketju tekee hidasta kuolemaa... :/
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tekee hidasta kuolemaa, ei jää jäljelle edes kaipaus
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ja ois mahkuja vaikka mihin. Et taida uskaltaa hypätä kyytiin.
Mistäs tiiät. Millä tuut hakemaan? :)
Vierailija kirjoitti:
Täältä poistetaan niin paljon viestejä, etten jaksa enää kovin aktiivisesti seurata, saatika kirjoittaa.
Jos mäkin uskallan, niin kyllä säkin uskallat!
Hidas kuolema on hyvin kuvaannollinen kyllä
Siitä tulee pahimmillaan ihan psyko-vibat ja vähintään tekee mieli antaa piiskaa, että mitä toi luulee itsestään.
Ei ihmiset kai keskimäärin viehäty tollasesta, vaan koetaan nimenomaan ärsyttäväksi tai jopa pelottavaksi?
Ei kukaan halua tulla kohdelluksi jonain varmana nakkina.