Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
1361/8206 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sinua ❤

Vierailija
1362/8206 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/8206 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen kaipaamaan sinua aina❤️

Vierailija
1364/8206 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat sanat. Nykyään tuntuu ettei meidän pitäis ees jutella kun sekin riittää laittaa aatokset ihan sekaisin. Välillä on tuntunut että vilaukselta näkeminenkin riittää.

Vierailija
1365/8206 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat sanat. Nykyään tuntuu ettei meidän pitäis ees jutella kun sekin riittää laittaa aatokset ihan sekaisin. Välillä on tuntunut että vilaukselta näkeminenkin riittää.

Veit sanat suustani.

Vierailija
1366/8206 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu, tule juttelemaan! Saatan aluksi vaikuttaa kylmältä, olenhan jäätynyt läheisyydestäsi! Mutta se on vain ujoutta, olet niin komea...😍

Vierailija
1367/8206 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sua mies <3 Toivottavasti kohta olet minun rengastettu. .

Vierailija
1368/8206 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurman hetkillä hulluus marssii sisään

Ja kysyy: onkos täällä rakastavaisia?

Mä taisin tulla oikeaan paikkaan.

Rakkaus on pesti hulluteen...

Vierailija
1369/8206 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
1370/8206 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikesta. :)

Vierailija
1371/8206 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat olla huomannut, että limerenssi alkaa jo helpottaa... 😊

Vierailija
1372/8206 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttiiii, huomenna saat luvan astella mun huoneeseen ja pyytää mua ulos! Mun bestiskin sanoi, että me oltaisiin todella hyvä pari, ja se jos joku tuntee nää asiat. :)

Vierailija
1373/8206 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin mulla! Löysin uuden joka pyörii mielessä 😊 Eri sukupuoltakin kuin HÄN.

Vierailija
1374/8206 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä limerenssityyppi (sama ihminen satavarmasti) saisi painua täältä hemmettiin. Et ymmärtä mistään mitään, ja tiedät vielä vähemmän.

Vierailija
1375/8206 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anttiiii, huomenna saat luvan astella mun huoneeseen ja pyytää mua ulos! Mun bestiskin sanoi, että me oltaisiin todella hyvä pari, ja se jos joku tuntee nää asiat. :)

Heitä lempinimellä niin oikea antti vois tunnistaa

Vierailija
1376/8206 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen rakastamaan sua aina. Hyväksyn sen, että jonakin päivänä särjet mun sydämen. Mutta mieluummin sinä kuin kukaan muu.

Vierailija
1377/8206 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin. Olen surullinen.

Luulin nähneeni sinut sivusilmällä tässä yhtenä päivänä, mutta ehkä se oli vain varjo tai aurinko häikäisi. Kaikki on nyt toisin.

Joskus mietin, miksi. Miksi annoit minun kuvitella, että meillä voisi olla jotakin, niin kauan? Se oli katalasti tehty enkä voi unohtaa sitä ikinä. Anteeksi voin antaa jonakin päivänä, vaikka et anteeksi pyytänytkään. Olisit voinut sen tehdä. Minulla on murheellisia muistoja aivan riittävästi jo valmiiksi.

Miksi siis ikävöin? Sait minut kiintymään, rakastumaan, kesytit minut, ja sitten jätit tyhjän päälle. Minulla ei ole ketään eikä mitään. Sinulla on kaikki.

Haluan pois.

Vierailija
1378/8206 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi.

Vierailija
1379/8206 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miten alottaa tää teksti, enkä tiedä kuinka lopettaa tää. en edes tiedä mitä kaikkea haluaisin sulle sanoa. sanottavaa olisi niin paljon.

ihan ensimmäisenä mä haluaisin tietää sen, että välititkö sä musta? oliko sulla tunteita mua kohtaan? miten asiat oli silloin, ja miten asiat on nyt?

jos kuulet mun nimen, tunnetko sä mitään? muistatko mut?

jos näet mun näköisen ihmisen, pysähtyykö sun sydän hetkeksi?

onko mulla sulle mitään merkitystä enään? ja kuinka paljon merkitystä mulla oli sulle silloin?

tää kaikkihan on tosi typerää. mä en edes tunne sua kunnolla. silti, sä olet paras asia, mitä mulle on koko mun lyhyen elämän aikana tapahtunut.

mulla on ikävä sua. oisin halunnut sut. oisin niin paljon halunnut sut. ja haluaisin sut vielläkin.

saanko mä sua koskaan? siitä on niin kauan aikaa kun oon nähnyt sut viimeksi, ja jo silloin kaikki oli toisin. miten kaikki olisi nyt?

muhun sattuu niin paljon se, että meistä ei koskaan tullut mitään.

en tiedä mitä kirjottaa. sä olet mulle vieläkin niin iso asia mun elämässä. mä roikun sussa kiinni. vaikka haluaisin päästää irti niin en voi. vaikka yritän & yritän, palaan aina kiinni siihen mitä joskus oli.

mä välitän susta tosi paljon. en tiedä voinko sanoa rakastavani sua, kun en edes tunne sua kunnolla. silti, mun tunteet sua kohtaan & sun tunteet mua kohtaan, muutti mun elämän. yhdessä välissä ne oli mun elämä. ja nytkin, vielläkin (tiedän, säälittävää.) ne hallitsee mun elämää.

mä toivon, ettet sä näe tätä tekstiä.

okei toivon. toivon että näkisit tän tekstin. toivon että ymmärtäisit kaiken ja palaisit mun luokse. mutta se ei enää onnistu. et sä enään haluaisi sitä.

"olet todella kaunis❤️"

kiitos kaikesta. kiitos.

Vierailija
1380/8206 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutellaan ensi kuussa kun nähdään. <3

Ketju on lukittu.