Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Sitä paitsi muutan syksyllä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sulla on edes ollut mukavia hetkiä ajatellessasi sitä näkemääsi ilmiselvää. En kyllä ymmärrä miten voit nähdä mitä ajattelen kun en itsekään aina tiedä. Ehkä en ole niin yksinkertainen kuin luulet.
Sä oot niin suloinen<3
Joo niin varmaan, tosi suloinen☺
Olet, maailman suloisin!
No miten niin?
Olet vaan!
Jos oisin vähänkään rohkeampi, niin kävisin kimppuun ja lellisin pilalle.:3
Plus ne jutut, joita ei viitsi tänne kirjoittaa. Ne vähemmän siveelliset..Hmm. Haluaisin tietää miten lellisit?
No kaikin tavoin tietysti.
En tiedä mitä tarkoittaa kaikin tavoin :(
Et taida edes tietää mistä tykkään.Ei sitä voikaan tietää, koska mieltymykset vaihtelee.
Sen voi vain opetella mistä joku tykkää.
Koska opetellaan?
Haluan vain olla omissa oloissani. En minusta ole parisuhde- ja/tai perhe-elämään. Olisin rättiväsynyt ja stressaantunut aamusta iltaan ja yöhön. ;( Älä pakota minua sellaiseen johon en pysty tai halua.
Muutan syksyllä pois. Suurin osa tavaroista on jo viety muualle.
Olen ajatellut, että kirjoitan sen yhden työn ja teen vielä viimeiset tentit (aineistot luettu aiemmin), niin sitten olen valmis lähtemään. Ajattelin, etten pidä keneenkään vanhoihin tuttuihin yhteyttä enää sitten kun pääsen pois.
Minusta on parempi ettei enää nähdä. Ei meistä tule mitään, joten on ihan turha pitkittää tätä yhtään tämän enempää.
Vierailija kirjoitti:
Mene eteenpäin A! :)
SItten kun löydät uuden rakkauden, ihmettelet mitä edes näit minussa. Näin se menee, usko vaan. :)
Käy kesällä jollain ulkomaan reissulla ja rakastu! <3
Väsyttää... Ollaan silti kavereita?
Hyvää Sunnuntaita ihana mies <3
Olen vieläkin aivan hulluna sinuun. Tahtoisin vain tuntea kosketuksesi, silittää niskaasi, katsoa silmiisi. Katsot minua niin lämpimästi ja vakavasti, että sulan, alan täristä, unohdan kaiken muun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iskit aika kympillä aurinkolasiesi takaa. Mutta jouduin olemaan etäinen ja viileä, koska olin töissä. Toivon todella, että vielä tavataan, sussa oli sitä jotain, en unohda. :)
Millaisissa töissä olet? Aspa-töissä? Millä alalla ja koska tämä häikäistys tapahtui?
Aspa-töissä.
Tuskin hän täällä käy.
Vierailija kirjoitti:
Olen vieläkin aivan hulluna sinuun. Tahtoisin vain tuntea kosketuksesi, silittää niskaasi, katsoa silmiisi. Katsot minua niin lämpimästi ja vakavasti, että sulan, alan täristä, unohdan kaiken muun.
Oliko tää mulle? Oli varmaan❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sulla on edes ollut mukavia hetkiä ajatellessasi sitä näkemääsi ilmiselvää. En kyllä ymmärrä miten voit nähdä mitä ajattelen kun en itsekään aina tiedä. Ehkä en ole niin yksinkertainen kuin luulet.
Sä oot niin suloinen<3
Joo niin varmaan, tosi suloinen☺
Olet, maailman suloisin!
No miten niin?
Olet vaan!
Jos oisin vähänkään rohkeampi, niin kävisin kimppuun ja lellisin pilalle.:3
Plus ne jutut, joita ei viitsi tänne kirjoittaa. Ne vähemmän siveelliset..Hmm. Haluaisin tietää miten lellisit?
No kaikin tavoin tietysti.
En tiedä mitä tarkoittaa kaikin tavoin :(
Et taida edes tietää mistä tykkään.Ei sitä voikaan tietää, koska mieltymykset vaihtelee.
Sen voi vain opetella mistä joku tykkää.Koska opetellaan?
En tiedä..
Vierailija kirjoitti:
H, taas kaipaan sinua!
Vaikka näimme viimeksi eilen? Olihan se aikamoinen vuorokausi...;D
Olet ihana!
Hurman hetkillä hulluus marssii sisään
Ja kysyy: onkos täällä rakastavaisia?
Mä taisin tulla oikeaan paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hurman hetkillä hulluus marssii sisään
Ja kysyy: onkos täällä rakastavaisia?
Mä taisin tulla oikeaan paikkaan.
Kyllä, se on juuri näin.
Nykyiset somesoidinmenot vain sekoittavat pakkaa ja tekevät kaikesta vielä entistäkin sata kertaa hankalampaa.
Old school soidinmenot livenä on parhautta, eikä mikään voi mennä ainakaan niin helposti pilalle ja kaikki on muutenkin paljon helpompaa.
Hulluus pesii siis kymmenkertaisena siellä, missä digitalisaatio hallitsee.
(Ja tän viestin varmistusnumero oli 666, perinteet kunniaan!)
Tapasimme ensi kerran kun olimme molemmat 16v. Siitä kaikki lähti. Vuoristorata. Jos se sinusta olisi ollut kiinni olisimme varmasti olleet jo 4v onnellisesti yhdessä. Sinä olit aina nii hyvä minulle. Itse en tiennyt mitä halusin ja siksi peräännyin. En ollut valmis. Olin epävarma nuori tyttö ja pelkäsin. Olit liian hyvä minulle. Niin täydellinen että pelkäsin etten riittäisikään sinulle. Minulla on ollut monta mahdollisuutta yrittää uudestaan, mutta olen pilannut jokaisen niistä. Olen loukannut ja satuttanut sinua, mutta en siksi etten pitäsisi sinusta, vaan siksi koska olen ollut niin sekaisin tunteistani etten ole tiennyt mitä tehdä. Miksen ollut rohkea ja tullut luoksesi. Nyt kaipaan sinua ja haluaisin sinut. Haluaisin olla lähelläsi ja elää sinun kanssasi. Toista sinunlaistasi ei tule. Olemme vielä niin nuoria että kaikki on mahdollista, mutta silti se tuntuu niin mahdottomalta! Entä jos sinulla onkin jo toinen. Entä jos en saakkaan sinua koskaan. Onko jo liian myöhäistä?Rakastan sinua
Käy jossain reissussa kesällä tai mene takaisin entiseen työpaikkaasi. Minusta ei ole kuin kaveriksi.