Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Sopiiko että nähdään elokuussa?
En nyt jaksaisi tavata....... :I Mutta ehkä taas elokuussa.
Vierailija kirjoitti:
Lasken öitä siihen:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasken öitä siihen:)
Katsotaan sitten elokuussa uudestaan.
Vietä aikaa rouvasi ja lastesi kanssa! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En väitä enkä luule mitään. Muuhun kuin jalkahoitoon ei ole oikein mahdollisuutta, kun ei oikeastaan siihenkään.
Jep, keskity vaan siihen omaan muijaas.
Niin keskitynkin, paitsi silloin kun unelmoin eleganteista jaloista. 😉
Toivon että joku hullu maksaa(!!!) sinulle, kun kolmelta aamuyöllä peppuilet.
Sinulla ei ole naista. Jalkani ovat ihan tavalliset. Kesäistä lauantaita ympärivuorokautiseen palstailuun😉
Voi sinua, nyt erehdyit henkilöstä. En ole peppuillut enkä varsinkaan kolmelta aamuyöllä. Ei ole tunnuksia.
Voisit tavata esim. töissä jonkun uuden naisen. <3
Vierailija kirjoitti:
Voisit tavata esim. töissä jonkun uuden naisen. <3
Tai lähde ulkomaan matkalle, vaikka Espanjaan. Kuukaudeksi sinne ja rakastut johonkin samalla aaltopituudella olevaan naiseen. <3 Etkö haaveillut uudesta perheestä? Etkö ole jo monen vuoden aikana huomannut, ettet tule saamaan sitä minulta? Mene jo eteenpäin!
Lopetetaan yhteydenpito tähän iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuulunut sinusta pitkään aikaan mitään ihastukseni? Toivottavasti kesä menee hyvin. .
En ole jaksanut kirjoittaa tänne oikein mitään koska onhan tämä aika turhaa. Toivotaan että kesä menee kummallakin hyvin.
miksen voi unohtaa vaan Sua, mä en kestä kun aina jään roikkumaan vuosiksi johonkin mitä ei edes ollutkaan!!!!!! Tää on väärin, haluan unohtaa. miksi kummittelet mielessäni ja kaikki se mitä ois voinut olla, haaveilen jostain mitä en edes ymmärrä, sä olit vaan niin samanlainen että rakastuin suhun. mä vaan haluan jutella ja tutustua mä en voi tälle mitään. anteeksi
kiitos
Kiitos sinulle keskusteluista useamman vuoden (?) ajalta. Anteeksi etten ollut sellainen kun toivoit enkä pysty muuttumaan sellaiseksi kuin haluaisit. Toivottavasti pääset elämässäsi eteenpäin ja löydät unelmiesi naisen vielä. <3
Vierailija kirjoitti:
miksen voi unohtaa vaan Sua, mä en kestä kun aina jään roikkumaan vuosiksi johonkin mitä ei edes ollutkaan!!!!!! Tää on väärin, haluan unohtaa. miksi kummittelet mielessäni ja kaikki se mitä ois voinut olla, haaveilen jostain mitä en edes ymmärrä, sä olit vaan niin samanlainen että rakastuin suhun. mä vaan haluan jutella ja tutustua mä en voi tälle mitään. anteeksi
kiitos
Naiselle vai miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kiitos
Naiselle vai miehelle?
miehelle
Minulle sopii, että ollaan kavereita. En voi ruveta tyttöystäväksesi (enkä kenenkään muunkaan).
Vierailija kirjoitti:
Minulle sopii, että ollaan kavereita. En voi ruveta tyttöystäväksesi (enkä kenenkään muunkaan).
En rakastu enää!!! Minulla ei ole minkäänlaisia romanttisia tunteita eikä seksuaalisia haluja... Sellaisen kanssako haluaisit elää?
Ei sitä voikaan tietää, koska mieltymykset vaihtelee.
Sen voi vain opetella mistä joku tykkää.