Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Eikös S pitänyt olla jo taakse jäänyttä elämää?
Vierailija kirjoitti:
Et halunnut minua silloin, vaikka kuvittelin jotain muuta. En jäänyt kotiin ruikuttamaan vaan oon hakenut seuraa. Jostain syystä yön tummat naiset on ollut kuumana muhun enkä oo säästellyt mitään. Kerran tässä eletään.
Toivottavasti ovat tyytyväisii sun nypyys, se on sama kuin omaa pikkurillii pistelis menee ineen. ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et halunnut minua silloin, vaikka kuvittelin jotain muuta. En jäänyt kotiin ruikuttamaan vaan oon hakenut seuraa. Jostain syystä yön tummat naiset on ollut kuumana muhun enkä oo säästellyt mitään. Kerran tässä eletään.
Toivottavasti ovat tyytyväisii sun nypyys, se on sama kuin omaa pikkurillii pistelis menee ineen. ;D
Hyi toiset yrittää syödä
Never, never tell them. Try and remember that. Never tell anyone anything ever. Never tell anyone anything again. - Hemingway
Vierailija kirjoitti:
Never, never tell them. Try and remember that. Never tell anyone anything ever. Never tell anyone anything again. - Hemingway
Muutaman kerran olen ollut aikeissa kertoa sulle 🙊
Kuolen varmaan kohta tähän fyysiseen olotilaan!
Vierailija kirjoitti:
Miten se ilmenee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset kerro, mitä pahaa siitä voisi seurata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se ilmenee?
Ajatukset harhailee, ei pysty keskittyyn mihinkään, värisee, polttelee, kihelmöi jne. Tukalaa.
Eikä auta mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset kerro, mitä pahaa siitä voisi seurata?
Me ollaan molemmat varattuja työkavereita, eli vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se ilmenee?
Ajatukset harhailee, ei pysty keskittyyn mihinkään, värisee, polttelee, kihelmöi jne. Tukalaa.
Eikä auta mikään.
Siellä taijat olla rakastunut? Oireet viittaisi siihen! 😉
Sulla on jo 71 kaveria. Kutsuisitpa mutkin. :/
Vierailija kirjoitti:
Pointti siis se, että voi kyllä HALUTA, enemmän kuin on koskaan halunnut, tuntea tunteita joita ei ole tuntenut ja samalla tiedostaa, ettei se ole realistista.
Eikä mahdollisuutta edes olisi ottaa yhteyttä, sekin kertoo omaa karua kieltään.
Aina on mahdollista ottaa yhteyttä. Selvästi sinulla on ainakin nettiyhteys, vaikkei puhelinta oliskaan...
Vierailija kirjoitti:
Pointti siis se, että voi kyllä HALUTA, enemmän kuin on koskaan halunnut, tuntea tunteita joita ei ole tuntenut ja samalla tiedostaa, ettei se ole realistista.
Eikä mahdollisuutta edes olisi ottaa yhteyttä, sekin kertoo omaa karua kieltään.
Olisit pyytänyt ne yhteystiedot silloin, kun olet häntä viimeksi nähnyt.
Vieläkään ei ole liian myöhäistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä mahdollisuutta edes olisi ottaa yhteyttä, sekin kertoo omaa karua kieltään.Aina on mahdollista ottaa yhteyttä. Selvästi sinulla on ainakin nettiyhteys, vaikkei puhelinta oliskaan...
Ei todellakaan ole "aina mahdollista ottaa yhteyttä".:D
Henkilö ei halua multa yhteydenottoja, olen jo yrittänyt.
Tää on ihan selvä keissi, kiitos vaan neuvoista.
Oletko sä nyt se?
Toivon todella, mutta pelkään sua ja ettet. Ja samaan aikaan odotan sua.
Kuka on pyy pyy?