Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Miksiköhän suhtaudut niin hyökkäävästi siihen, että ihailen sua? Mä en luule mitään enkä toivo sulta vastakaikua vaan että tää loppuis. Sun torjuva ja vihamielinen käytös ei vaikuta mitenkään mun ajatuksiin susta.
Ja eikö ole parempi, että selvittelen päätäni mieluummin täällä kuin oikeassa elämässä? Nää vinksahtaneet avautumiset loppuu ihan varmasti, kunhan yksi toinen asia mun elämässä korjaantuu. Siihen saakka oon kuin en oiskaan. Kyllä mä pärjään ja toivottavasti sullakin on kaikki hyvin.
Hei sulle, just sulle! Jos sä olet ihmetellyt mun huumorintajun outoutta, niin mä syytän
siitä esmes tätä jengiä:
Heiii mitä sä siinä vieläkin teet.. oot ollu mun päässä jo kaks vuotta. Mee leikkiin jonku muun mielenterveydellä.
T
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän suhtaudut niin hyökkäävästi siihen, että ihailen sua? Mä en luule mitään enkä toivo sulta vastakaikua vaan että tää loppuis. Sun torjuva ja vihamielinen käytös ei vaikuta mitenkään mun ajatuksiin susta.
Ja eikö ole parempi, että selvittelen päätäni mieluummin täällä kuin oikeassa elämässä? Nää vinksahtaneet avautumiset loppuu ihan varmasti, kunhan yksi toinen asia mun elämässä korjaantuu. Siihen saakka oon kuin en oiskaan. Kyllä mä pärjään ja toivottavasti sullakin on kaikki hyvin.
Itsestäänkö ne asiat korjaantuu?
Vierailija kirjoitti:
Taidat erehtyä henkilöstä nyt, tai mää erehdyn. Jos oot pyy pyy, tai O toisinsanoen, niin en oo torjunut sua tai halunnut häiritä, enkä ymmärrä vihamielisyyttä. Halusin jättää sut rauhaan. Tekstiviestit on diipadaapaa kun ei tee mieli valittaakkaan, jos niiden perusteella koitit tulkita niin metsään menee. Sinä olet fiksu kyllä, mutta ei ole hyvä olla ajatustensa kanssa yksin. Joten parempi olisi jutella jonkun toisen fiksun kanssa. Minä ainakin oon tehny kovasti töitä että saisin vahvat tunteeni katoamaan ja nyt autoit minua siinä, kiitos. Hyvää kesää kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestäänkö ne asiat korjaantuu?
Osittain joo, koska aika auttaa ja on auttanut jo. Mutta tietty vaaditaan muutakin ihan ihmisiltä itseltään.
Oon niin pahoillani kaikesta. Mulla on sairaan ikävä sun surusilmiä, joihin olisin voinut tuijottaa ikuisuuden. Kannan sua sydämessäni aina.
Sä katot mua aina niin pitkään...miksi?😍
Vierailija kirjoitti:
Koska oot ihana. 😍
naiselta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska oot ihana. 😍
No mutta miksi et tuu jutteleen?
Vierailija kirjoitti:
Oon niin pahoillani kaikesta. Mulla on sairaan ikävä sun surusilmiä, joihin olisin voinut tuijottaa ikuisuuden. Kannan sua sydämessäni aina.
Niin juu, narthusein
Mietin sua vieläkin vaikkei koskaan päästy kunnolla tutustumaan.
Vierailija kirjoitti:
Säkin jätit jäljen muhun.
En tuu jutteleen kun en muista miltä näytät. nyt oon kyllä miettinyt näinkö minä sinut 1,5 vuotta sitten harrastuksen merkeissä. Ja harmittelen itsekkin kun en saanut tilaisuutta tutustua kunnolla ja nähdä sun maailmaa. Sinussa on katsomista. Mut täällä sitä mennään ja tulee vielä uudet kuviot. Vaikee erottaa mitkä sun viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säkin jätit jäljen muhun.
Nää kaksi edellistä kommenttia kiteyttää myös minun ajatukseni sinusta. Oot edelleen mun ajatuksissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin juu, narthusein
Uuuuhhhh
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varmaan vielä myöhäistä korjata asioita, edes jotenkin. Mikset ota häneen yhteyttä ja kerro kuinka pahoillasi olet? Jokin päivä se voi tosiaankin olla liian myöhäistä, ja tästä todella on kokemusta. Kuoleman rajan taa ei pääse kuin unissa.
Terkkuja Cheekkoselle. Käyt täällä kumminkin.
Lupasin häippästä, mut tulin takas kertomaan että kiitos pyy pyyn ja tämän ketjun, mulla oli eilenki paras päivä pitkiin aikoihin ! Tunkuu kuin valtava kivi ois pois harteilta! Jos hän oli kuvittelemani henkilö, en ymmärrä miksi hän niin sanoi mutta en edes halua ymmärtää. Kunnes toisin kerrotaan. Tästä mä jatkan, moikkelis moi.