Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
841/8206 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon niin pahoillani kaikesta. Mulla on sairaan ikävä sun surusilmiä, joihin olisin voinut tuijottaa ikuisuuden. Kannan sua sydämessäni aina.

Ei ole varmaan vielä myöhäistä korjata asioita, edes jotenkin. Mikset ota häneen yhteyttä ja kerro kuinka pahoillasi olet? Jokin päivä se voi tosiaankin olla liian myöhäistä, ja tästä todella on kokemusta. Kuoleman rajan taa ei pääse kuin unissa.

Kyllä kaikki on myöhäistä

Vierailija
842/8206 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ei ole kuin 'aikaista' ja 'myöhäistä', eli siirrytään aikaisesta suoraan myöhäiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/8206 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin oman elämänsä lähiöfilosofi

Vierailija
844/8206 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista se olisi kuolla viimeisenä ajatuksenaan vain ettei sanonut sitä mitä piti.

Vierailija
845/8206 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lopeta roikkumasta minun perässä netissä, tosiaan nyt. Oletko ajatellut mitään? Tuskin. Et ymmärrä siitä mitään, enkä kerro sinulle. Pysy helvetin kaukana.

Ai mistä en ymmärrä? :)

Vierailija
846/8206 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi joi...

Vierailija
847/8206 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon niin pahoillani kaikesta. Mulla on sairaan ikävä sun surusilmiä, joihin olisin voinut tuijottaa ikuisuuden. Kannan sua sydämessäni aina.

Ei ole varmaan vielä myöhäistä korjata asioita, edes jotenkin. Mikset ota häneen yhteyttä ja kerro kuinka pahoillasi olet? Jokin päivä se voi tosiaankin olla liian myöhäistä, ja tästä todella on kokemusta. Kuoleman rajan taa ei pääse kuin unissa.

Miksi?

Vierailija
848/8206 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sotke täysin ulkopuolisia ja minulle tärkeitä minnekään. Täydellisen koskemattoman tärkeitä ihmisiä.

Niin, sä sotkit kyllä ensin. ;)

Vierailija
849/8206 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 <3 <3

Vierailija
850/8206 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
851/8206 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

On vaan. Ja ehkä tarkoituskin oli, ettei koskaan ole mitään "oikeaa hetkeä" enkä tiedä edes kiinnostiko sitä toista oikeasti ikinä.

Lopulta sillä ei ole oikeastaan edes merkitystä, koska olen tässä pitkällisten pohdintojen jälkeen tullut siihen tulokseen, että olisimme muutenkin epäsopivia.

Olisin kyllä voinut tajuta sen heti, mutta en silloin ajatellut kovin järkevästi, olin jossain sumussa ja poukkoilin menemään.

Vierailija
852/8206 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman sua en olisi tässä, vaan siellä minne säkin yrit mennä ja mä en mitään muuta toivo, kuin että sä jäisit tänne vielä.... Että sä heräisit vihdoinkin uuteen päivään ja löytäisit syyn jäädä tänne...

En kestä jos lähdet sinne paikkaan, minne halusit mennä. Ei sitä ole olemassakaan, paitsi täällä missä me kaikki eletään ja usko pois, sä saat sen... Jos et tänään, etkä huomenna, niinkyllä se päivä vielä koittaa <3

Anna sille mahdollisuus. Oot nuri vielä ja koko elemä edessä <3

Vierailija
853/8206 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 <3 <3

Vierailija
854/8206 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N, nähdään toisistamme unta:-)

Nelli? Niina? Niko? Tunsin yhen noista ja se otti kilarit ku poikkis sai selville epävarmuuden selluliitistä,ja alko kiusotteleensiitä. Lopulta se hermostui ja huusi että voisitko unohtaa negatiiviset asiat ja vain olla ja käyttäytyä normaalisti ja neutraalisti. Että kärpäsestä tulee joskus härkönen.

Vierailija
855/8206 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

On vaan. Ja ehkä tarkoituskin oli, ettei koskaan ole mitään "oikeaa hetkeä" enkä tiedä edes kiinnostiko sitä toista oikeasti ikinä.

Lopulta sillä ei ole oikeastaan edes merkitystä, koska olen tässä pitkällisten pohdintojen jälkeen tullut siihen tulokseen, että olisimme muutenkin epäsopivia.

Olisin kyllä voinut tajuta sen heti, mutta en silloin ajatellut kovin järkevästi, olin jossain sumussa ja poukkoilin menemään.

Tämä on aika ristiriitainen aloitusviestisi kanssa, jossa sulla on sairaan ikävä ja kannat aina häntä sydämessäsi.

Lopulta millään ei sitten ollutkaan mitään merkitystä? Ehkä tämä selittää sen, ettei teistä koskaan tullut mitään. Yhä vain "poukkoilet menemään" siinä sumussasi.

Vierailija
856/8206 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät yöt, selvä se.

Samoin! :)

Vierailija
857/8206 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Tämä on aika ristiriitainen aloitusviestisi kanssa, jossa sulla on sairaan ikävä ja kannat aina häntä sydämessäsi.

Lopulta millään ei sitten ollutkaan mitään merkitystä? Ehkä tämä selittää sen, ettei teistä koskaan tullut mitään. Yhä vain "poukkoilet menemään" siinä sumussasi.

Enkä poukkoile.

Tosiasiat ja tunteet eivät aina mene käsi kädessä, valitettavasti.

Siksi sydän voi sanoa mitä vaan, vaikka järki tietää miten asia on.

Vierailija
858/8206 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain ymmärtänyt minua koskaan, tai edes todella yrittänyt.

Silti on ikävä, vaikket sitä ehkä usko. Hyvää yötä. 💔

Vierailija
859/8206 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti siis se, että voi kyllä HALUTA, enemmän kuin on koskaan halunnut, tuntea tunteita joita ei ole tuntenut ja samalla tiedostaa, ettei se ole realistista.

Eikä mahdollisuutta edes olisi ottaa yhteyttä, sekin kertoo omaa karua kieltään.

Vierailija
860/8206 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sotke täysin ulkopuolisia ja minulle tärkeitä minnekään. Täydellisen koskemattoman tärkeitä ihmisiä.

Niin, sä sotkit kyllä ensin. ;)

No en kuule sotkenut, en ole kirjoittanut sinulle tänne.

Ketju on lukittu.