Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
7941/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Viestiä vaan niin tarkentuu diagnoosi, ehkä löydät jopa lääkkeen, kuka tietää. Vai meinaatko odotella ja katsella kuinka pahaksi oireet menevät tai menisivätkö ne itsellään ohitse. Mä omalta kohdaltani veikkaan etteivät mene ohitse, oman kokemuksen mukaan pahenevat, kyseessä eräs mies ja tätä kohtaan kehittyneet yllättävät tunteet.

Sain hänet ehkä tänään hymyilemään vaikkei nähtykään, ja hän sai mut. Haluisin sanoo vaan et anna mun olla syypää sun hymyyn.. 😊

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diagnostisointi: Mä luulen, että mulla on joko fataali tai vaikea ihastus. Diagnoosi tarkentunee myöhemmin. Ja aiheuttajana on ilmiselvästi eräs nainen.

Sillä se lähtee millä on tullutkin. Viestiä naiselle!

Mutta jokin vihje pitää saada, ketä tarkoitat? Minun nimeni eka kirjain tai jotain. Tuskin tää mulle on?

Täällä taitaa olla muitakin samalla diagnoosilla kuin minä, jos olen oikein ymmärtänyt.

Vierailija
7942/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sinä minun nimen eka kirjain? Tai joku muu tunniste kuten koska viimeksi nähty/kuultu?

Itsellä tulee tästä miehestä mieleen empaattisuus ja ihanuus ja on todella hyvä siinä mitä tekee.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Viestiä vaan niin tarkentuu diagnoosi, ehkä löydät jopa lääkkeen, kuka tietää. Vai meinaatko odotella ja katsella kuinka pahaksi oireet menevät tai menisivätkö ne itsellään ohitse. Mä omalta kohdaltani veikkaan etteivät mene ohitse, oman kokemuksen mukaan pahenevat, kyseessä eräs mies ja tätä kohtaan kehittyneet yllättävät tunteet.

Sain hänet ehkä tänään hymyilemään vaikkei nähtykään, ja hän sai mut. Haluisin sanoo vaan et anna mun olla syypää sun hymyyn.. 😊

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diagnostisointi: Mä luulen, että mulla on joko fataali tai vaikea ihastus. Diagnoosi tarkentunee myöhemmin. Ja aiheuttajana on ilmiselvästi eräs nainen.

Sillä se lähtee millä on tullutkin. Viestiä naiselle!

Mutta jokin vihje pitää saada, ketä tarkoitat? Minun nimeni eka kirjain tai jotain. Tuskin tää mulle on?

Täällä taitaa olla muitakin samalla diagnoosilla kuin minä, jos olen oikein ymmärtänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7943/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt taas ikävöin niin, että märisen sen takia.

Tai en oo varma märisenkö enemmän ikävää henkilöä kohtaan, yleistä kaipuuta ja ahdistusta, vitutusta siitä että oon tämmönen ja vitutusta siitä että se toinen on semmonen, vitutusta siitä että ihastuin, itseinhoa vai vähän kaikkea tuota.

Ehkä kaikkea.

Vierailija
7944/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuitenkin eniten sitä, kuinka turhaa tämä on ja kuinka turhaa ihan kaikki on.

Toivottavasti tämä on osa jotain irtautumisprosessia siitä ihastuksesta, kun nykyisin tulee sellanen kylmä olo siitä ja jotenkin realisoituu asiat.

Ja sitten joku päivä kun olen tullut tarpeeksi vahvaksi, voin kääntää lopullisesti sivua ja laittaa kaikki yhteydet ikuisesti katki.

Ettei mun tarvis saada mitään muistutusta siitä henkilöstä, siihen liittyvistä asioista ja tuntea aina uudelleen ja uudelleen kun sata veistä vääntyy haavoissa tehden niistä entistäkin suurempia ja syvempiä.

Vierailija
7945/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä helpottaa, ei se ikävä ehkä katoa mutta sen oppii hetkittäin hyväksymään. Itsellä oli viime perjantai aivan jäätävän tiukka päivä. Murenin monta kertaa ja piti koittaa esittää kaikille et kaikki hyvin, ei täs mitään. Kenellekään ei voi edes sanoa mitään..

Vierailija
7946/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä hänelle, jolle en ikinä pysty kertomaan tunteistani kasvotusten. Välillä helpottaa vähän, kun ei tarvitse nähdä sinua, mutta sitten taas sekoitat pääni moneksi päiväksi.

Vierailija
7947/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä suihku auttaa!!Täällä on paljon jännämiesten uhreja😂eipä kiinnosta olla se yksi nainen siinä ketjussa.Jos teillä olisi näiden miesten kanssa kunnon parisuhteet niin ette tällä niiden perään itkisi.

Vierailija
7948/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin sut mun luo jos voisin.

Vierailija
7949/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampsu?

Vierailija
7950/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa nähtäisiin taas pian, ikävä on ollut ihan suunnaton aina siitä asti kun muutit pois kotoa. Tahtoisin taas joku päivä vaan jutella sun kanssas ja nauraa kaikelle typerälle niin kuin aina ennenkin. Kiitos, että oot se ihminen, joka lukee mun ajatukset, ymmärtää mitä tarkotan vaikken sanoisi mitään ja nauraa mun huonoimmillekin jutuille.

T: pikkusisko

Vierailija
7951/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HT anteeksi ahdisteluni. Halusin vain kertoa että jänistin. Näemmekö vielä?

Terveisin se, jonka nimen unohdit

Vierailija
7952/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä hänelle, jolle en ikinä pysty kertomaan tunteistani kasvotusten. Välillä helpottaa vähän, kun ei tarvitse nähdä sinua, mutta sitten taas sekoitat pääni moneksi päiväksi.

Mikset pysty?

Vierailija
7953/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi? Pyydä. Ihan kaverimielessä vain jutustelemaan.

Vierailija
7954/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se, kun ei olisi kaverimielessä. Ei, vaikka mitä esittäisi tai miltä päälle päin näyttäis.

Vierailija
7955/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita siitä. Jos olet kohdannut jonkun joka sua liikuttaa, älä päästä häntä katoamaan elämästä. Mä en uskaltaisi. Tai se mua hirvittää ja kyllä jopa joskus itkettääkin ajatella etten häntä enää näkisi. Koskaan ei tiedä mitä elämässä tapahtuu ja ihminen joka on tärkeä olisi tärkeä aina ja asiat ja olosuhteet voi muuttua. Ajattele jos se ihminen on surullinen siksi että luulee ettet välitä? En ole itsekään kertonut tunteitani suoraan mutta pyrin tekemään selväksi että pidän suuresti ja että arvostan ja että läsnäolonsa olisi enemmän kuin tervetullutta. Teen hänen eteensä enemmän asioita kuin toisten.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se, kun ei olisi kaverimielessä. Ei, vaikka mitä esittäisi tai miltä päälle päin näyttäis.

Vierailija
7956/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään vielä! Katsotaan jokin sopiva ajankohta. 😃 Minulla on lähiviikkoina taas sikana touhuttavaa. 😣 Voisin aloittaa touhuamisen täysillä vaikka nyt 20.30 ja touhuta koko viikonlopun. Voidaan sitten nähdä, kun on sopiva ajankohta kummallekin. 😀 

Vierailija
7957/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita siitä. Jos olet kohdannut jonkun joka sua liikuttaa, älä päästä häntä katoamaan elämästä. Mä en uskaltaisi. Tai se mua hirvittää ja kyllä jopa joskus itkettääkin ajatella etten häntä enää näkisi. Koskaan ei tiedä mitä elämässä tapahtuu ja ihminen joka on tärkeä olisi tärkeä aina ja asiat ja olosuhteet voi muuttua. Ajattele jos se ihminen on surullinen siksi että luulee ettet välitä? En ole itsekään kertonut tunteitani suoraan mutta pyrin tekemään selväksi että pidän suuresti ja että arvostan ja että läsnäolonsa olisi enemmän kuin tervetullutta. Teen hänen eteensä enemmän asioita kuin toisten.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tyylillään. Tunnen itseni ja mun on pakko valita. Palaan asiaan jos tilanteet muuttuu, mikä on hyvin epätodennäköistä.

Vierailija
7958/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin teekupillisen aika 🍵 Sitten touhuamaan 😁 Ja jonain päivänä tapaaminen 😍

Vierailija
7959/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo sulle touhuuja. Oletko sä joku uus palstahullu?

Vierailija
7960/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka kirjoitat aina lainauksien yläpuolelle olet vissiin sama tyyppi koko ajan? Eli siis tuo nainen, joka kirjoittaa empaattiselle miehelle ja haluaa aina kaivella muilta tuntomerkkejä muttei itse suostu kertomaan niitä?

Ketju on lukittu.