Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
7961/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhuuja on kihis eli se sama vanha palstahullu. Hyvinhän tuon tunnistaa edelleen.

Vierailija
7962/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun illat pimenee, niin kaipaa ihmistä viltin alle <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7963/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Touhuuja on kihis eli se sama vanha palstahullu. Hyvinhän tuon tunnistaa edelleen.

Todella ärsyttävää. Itse avautuu herkästä ja yksityisestä aiheesta, ja sitten joku pelle sotkeentuu ja vastailee.

Vierailija
7964/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun illat pimenee, niin kaipaa ihmistä viltin alle <3

Heti vonkaamassa viltin alle. .

Vierailija
7965/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdään vielä! Katsotaan jokin sopiva ajankohta. 😃 Minulla on lähiviikkoina taas sikana touhuttavaa. 😣 Voisin aloittaa touhuamisen täysillä vaikka nyt 20.30 ja touhuta koko viikonlopun. Voidaan sitten nähdä, kun on sopiva ajankohta kummallekin. 😀 

Hetken jo luulin että se olit sinä... mutta nyt vaan masentaa.

Vierailija
7966/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps kops mitä kommentteja! 😁

Vierailija
7967/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita siitä. Jos olet kohdannut jonkun joka sua liikuttaa, älä päästä häntä katoamaan elämästä. Mä en uskaltaisi. Tai se mua hirvittää ja kyllä jopa joskus itkettääkin ajatella etten häntä enää näkisi. Koskaan ei tiedä mitä elämässä tapahtuu ja ihminen joka on tärkeä olisi tärkeä aina ja asiat ja olosuhteet voi muuttua. Ajattele jos se ihminen on surullinen siksi että luulee ettet välitä? En ole itsekään kertonut tunteitani suoraan mutta pyrin tekemään selväksi että pidän suuresti ja että arvostan ja että läsnäolonsa olisi enemmän kuin tervetullutta. Teen hänen eteensä enemmän asioita kuin toisten.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyytäisin sut mun luo jos voisin.

Mikset voi? Pyydä. Ihan kaverimielessä vain jutustelemaan.

Sepä se, kun ei olisi kaverimielessä. Ei, vaikka mitä esittäisi tai miltä päälle päin näyttäis.

Jokainen tyylillään. Tunnen itseni ja mun on pakko valita. Palaan asiaan jos tilanteet muuttuu, mikä on hyvin epätodennäköistä.

Miksi oletat että se toinen odottaa ja että on valmis palaamaan asiaan kun sun tilanteet muuttuu? Eikö tuo oo vähän itsekästä. Miksi odottais? Menetät varmasti sen kaveruudenkin, kun oletat että olet niin arvokas, että toinen pysäyttää elämänsä sun takia ja jää odottelemaan aikaa jolloin sä oot valmis palaamaan asiaan jos palaat koskaan.

Vierailija
7968/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reps kops mitä kommentteja! 😁

Tää sun kommentti on kyllä kaikista naurettavin.

Vierailija
7969/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita siitä. Jos olet kohdannut jonkun joka sua liikuttaa, älä päästä häntä katoamaan elämästä. Mä en uskaltaisi. Tai se mua hirvittää ja kyllä jopa joskus itkettääkin ajatella etten häntä enää näkisi. Koskaan ei tiedä mitä elämässä tapahtuu ja ihminen joka on tärkeä olisi tärkeä aina ja asiat ja olosuhteet voi muuttua. Ajattele jos se ihminen on surullinen siksi että luulee ettet välitä? En ole itsekään kertonut tunteitani suoraan mutta pyrin tekemään selväksi että pidän suuresti ja että arvostan ja että läsnäolonsa olisi enemmän kuin tervetullutta. Teen hänen eteensä enemmän asioita kuin toisten.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se, kun ei olisi kaverimielessä. Ei, vaikka mitä esittäisi tai miltä päälle päin näyttäis.

Jokainen tyylillään. Tunnen itseni ja mun on pakko valita. Palaan asiaan jos tilanteet muuttuu, mikä on hyvin epätodennäköistä.

Miksi oletat että se toinen odottaa ja että on valmis palaamaan asiaan kun sun tilanteet muuttuu? Eikö tuo oo vähän itsekästä. Miksi odottais? Menetät varmasti sen kaveruudenkin, kun oletat että olet niin arvokas, että toinen pysäyttää elämänsä sun takia ja jää odottelemaan aikaa jolloin sä oot valmis palaamaan asiaan jos palaat koskaan.

Aika paljon oletettu. Mua ei tarvi odottaa enkä oleta kenenkään pysäyttävän elämää mun takia. Jokainen tekee omat valintansa ja seisoo niiden takana. Tiedän mitä teen. Kaveruus taitaa mennä, mutta kuten sanoin, valintoja on tehtävä. Tsiisus.

Vierailija
7970/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh noh 🙃

Vierailija
7971/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan osassa viesteistä joo sama, tuskin kaikissa, en usko, ja kirjoitan empaattiselle ihanalle miehelle. Oon antanut tuntomerkkejä ja pelkään et jo liikaa. Tuli tässä välillä tunne et multa kysytään aina tuntomerkkejä mut mulle ei anneta vastaavia joten alkoi jännittää. Mä luulen että jos hän lukisi hän tunnistaisi. Meillä samat nimen ekka kirjaimet. Nyt en sano enää enempää. Kiitti ja kaikkea hyvää kaikille ja toivon että jaksatte uskoa hyvään ja et se toinen näkee teidät joskus.

Vierailija kirjoitti:

Sinä joka kirjoitat aina lainauksien yläpuolelle olet vissiin sama tyyppi koko ajan? Eli siis tuo nainen, joka kirjoittaa empaattiselle miehelle ja haluaa aina kaivella muilta tuntomerkkejä muttei itse suostu kertomaan niitä?

Vierailija
7972/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon oletettu. Mua ei tarvi odottaa enkä oleta kenenkään pysäyttävän elämää mun takia. Jokainen tekee omat valintansa ja seisoo niiden takana. Tiedän mitä teen. Kaveruus taitaa mennä, mutta kuten sanoin, valintoja on tehtävä. Tsiisus.

Mutta miksi sä sanoisit palaavasi asiaan tilanteen muuttuessa, jos et olettaisi toisen odottavan? Mitä asiaa ja oikeutta sulla olisi palata asiaan, jos toinen olisi jatkanut elämäänsä? Mitä sä sitä enää sekoittamaan menisit, kun olisit jo aikaisemmin valintasi tehnyt. Auta mua ymmärtämään.

Vierailija
7973/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diagnostisointi: Mä luulen, että mulla on joko fataali tai vaikea ihastus. Diagnoosi tarkentunee myöhemmin. Ja aiheuttajana on ilmiselvästi eräs nainen.

M-nainen?

Vierailija
7974/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläkä huoli mies, jos sä et tuu mun luo, mä jossain vaiheessa päästän irti. En vielä, vielä oot mun mukana, en oo vielä valmis. Mut ehkä jos en saa sulta samaa takaisin, kun mitä anna sulle, mun täytyy jossain vaiheessa hiljalleen irrottaa. Enkä tule sulle koskaan mitään sanomaan, etkä kuule musta enää mitään jos et halua. Vaikka mitään muuta en haluaisikaan kun laittaa sulle viestiä. Paitsi että se jos sä laittaisit mulle, olis vielä parempaa.

Oletko K.T Jyväskylästä?.Vaalea,kaunis kolmekymppinen nainen.Mikäli olet niin pyörit mielessäni päivittäin.En ole unohtanut sinua.Mikset tehnyt keväällä aloitetta? Kaikki huomasivat viipyilevät katseesi minua kohtaan,enkä itsekään saanut katsettani irti.Keväällä olit vielä K.L,mutta syksyllä sukunimesi muuttui.Mikäli olet vielä Jyväskyläläisen erityiskoulun palvelupäällikkö,saat yhteystietoni J.H:ltä,siltä lyhyeltä naistenmieheltä

Sinua kaivaten

M

Vierailija
7975/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sinä minun nimen eka kirjain? Tai joku muu tunniste kuten koska viimeksi nähty/kuultu?

Itsellä tulee tästä miehestä mieleen empaattisuus ja ihanuus ja on todella hyvä siinä mitä tekee.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Viestiä vaan niin tarkentuu diagnoosi, ehkä löydät jopa lääkkeen, kuka tietää. Vai meinaatko odotella ja katsella kuinka pahaksi oireet menevät tai menisivätkö ne itsellään ohitse. Mä omalta kohdaltani veikkaan etteivät mene ohitse, oman kokemuksen mukaan pahenevat, kyseessä eräs mies ja tätä kohtaan kehittyneet yllättävät tunteet.

Sain hänet ehkä tänään hymyilemään vaikkei nähtykään, ja hän sai mut. Haluisin sanoo vaan et anna mun olla syypää sun hymyyn.. 😊

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diagnostisointi: Mä luulen, että mulla on joko fataali tai vaikea ihastus. Diagnoosi tarkentunee myöhemmin. Ja aiheuttajana on ilmiselvästi eräs nainen.

Sillä se lähtee millä on tullutkin. Viestiä naiselle!

Mutta jokin vihje pitää saada, ketä tarkoitat? Minun nimeni eka kirjain tai jotain. Tuskin tää mulle on?

Täällä taitaa olla muitakin samalla diagnoosilla kuin minä, jos olen oikein ymmärtänyt.

Ollaan nähty viimeksi 28.8.

Vierailija
7976/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo ee ketä kaipailen, valitettavasti.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano sinä minun nimen eka kirjain? Tai joku muu tunniste kuten koska viimeksi nähty/kuultu?

Itsellä tulee tästä miehestä mieleen empaattisuus ja ihanuus ja on todella hyvä siinä mitä tekee.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Viestiä vaan niin tarkentuu diagnoosi, ehkä löydät jopa lääkkeen, kuka tietää. Vai meinaatko odotella ja katsella kuinka pahaksi oireet menevät tai menisivätkö ne itsellään ohitse. Mä omalta kohdaltani veikkaan etteivät mene ohitse, oman kokemuksen mukaan pahenevat, kyseessä eräs mies ja tätä kohtaan kehittyneet yllättävät tunteet.

Sain hänet ehkä tänään hymyilemään vaikkei nähtykään, ja hän sai mut. Haluisin sanoo vaan et anna mun olla syypää sun hymyyn.. 😊

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä se lähtee millä on tullutkin. Viestiä naiselle!

Mutta jokin vihje pitää saada, ketä tarkoitat? Minun nimeni eka kirjain tai jotain. Tuskin tää mulle on?

Täällä taitaa olla muitakin samalla diagnoosilla kuin minä, jos olen oikein ymmärtänyt.

Ollaan nähty viimeksi 28.8.

Vierailija
7977/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläkä huoli mies, jos sä et tuu mun luo, mä jossain vaiheessa päästän irti. En vielä, vielä oot mun mukana, en oo vielä valmis. Mut ehkä jos en saa sulta samaa takaisin, kun mitä anna sulle, mun täytyy jossain vaiheessa hiljalleen irrottaa. Enkä tule sulle koskaan mitään sanomaan, etkä kuule musta enää mitään jos et halua. Vaikka mitään muuta en haluaisikaan kun laittaa sulle viestiä. Paitsi että se jos sä laittaisit mulle, olis vielä parempaa.

Oletko K.T Jyväskylästä?.Vaalea,kaunis kolmekymppinen nainen.Mikäli olet niin pyörit mielessäni päivittäin.En ole unohtanut sinua.Mikset tehnyt keväällä aloitetta? Kaikki huomasivat viipyilevät katseesi minua kohtaan,enkä itsekään saanut katsettani irti.Keväällä olit vielä K.L,mutta syksyllä sukunimesi muuttui.Mikäli olet vielä Jyväskyläläisen erityiskoulun palvelupäällikkö,saat yhteystietoni J.H:ltä,siltä lyhyeltä naistenmieheltä

Sinua kaivaten

M

En oo toikaan.

Vierailija
7978/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampsuinen 💗 

Vierailija
7979/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinenihmettelijä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi sä sanoisit palaavasi asiaan tilanteen muuttuessa, jos et olettaisi toisen odottavan? Mitä asiaa ja oikeutta sulla olisi palata asiaan, jos toinen olisi jatkanut elämäänsä? Mitä sä sitä enää sekoittamaan menisit, kun olisit jo aikaisemmin valintasi tehnyt. Auta mua ymmärtämään.

Olen selitellyt jo enemmän kuin tarvii. Case closed.

Vierailija
7980/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä suihku auttaa!!Täällä on paljon jännämiesten uhreja😂eipä kiinnosta olla se yksi nainen siinä ketjussa.Jos teillä olisi näiden miesten kanssa kunnon parisuhteet niin ette tällä niiden perään itkisi.

Ei kai täällä kukaan kuvittelekaan olevansa missään suhteessa?

Sitäpaitsi eikös se vasta yhtä itkua ja hammasten kiristystä olisi olla suhteessa jännämiehen kanssa....

Niitä sellasia kuuluu tapailla vain seksin merkeissä ja jos jotain romanttisia tunteita ilmaantuu, ulisee ne vaikka sitten tänne ja pitää irl pään kylmänä.

Semmosille ei pidä ikinä antaa sitä tyydytystä, että joku niistä tykkäisi.

Hauskanpitoon ja lihallisten himojen tyydytykseen hyviä, eikä tarvi miettiä mitään moraalisia seikkoja ja toisen tunteita kun tietää, ettei sillä sellasia ole.

Ketju on lukittu.