Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
7981/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diagnostisointi: Mä luulen, että mulla on joko fataali tai vaikea ihastus. Diagnoosi tarkentunee myöhemmin. Ja aiheuttajana on ilmiselvästi eräs nainen.

M-nainen?

O-nainen?

Vierailija
7982/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

>3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7983/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diagnostisointi: Mä luulen, että mulla on joko fataali tai vaikea ihastus. Diagnoosi tarkentunee myöhemmin. Ja aiheuttajana on ilmiselvästi eräs nainen.

M-nainen?

O-nainen?

Ei M eikä O.

Vierailija
7984/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-nainen?

O-nainen?

Ei M eikä O.

Vaan?

Vierailija
7985/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, mulla on ikävä... <3 

Onneksi nähdään parin viikon päästä... 

Vierailija
7986/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään PP! 💖💖💖

Vierailija
7987/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-nainen?

O-nainen?

Ei M eikä O.

Vaan?

T -nainen

Vierailija
7988/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, meitä ei ole tarkoitettu yhteen.

En ikinä haluaisi rikkoa perhettä ja tiedän, että olet ihminen,joka ei olisi kuin ihanan, suloisen, luotettavan, ja kaiken arvostuksen ansaitsevan ihmisen kanssa. Puhumattakaan lapsista.

Kyse ei olekaan siitä, ettet olisi se ihanin, haluttavin mies. Pelkkä olemuksesi ja tapasi olla ja puhua saa väreitä aikaan minussa. Se tässä onkin vaikeinta. Kun olet niin ihana, nainen minussa rakastaa tapaasi olla mies. Ihan totta, olet niin ihana ja miehekäs, turvallinen ja samalla niin haluttava.

.Ihmettelen myös, miten olen tunnistanut kaikkien näiden tuhansien viestien joukossa juuri sinun viestisi. Jotain mystistä välillämme on,. Mutta se ei vain ole mahdollista, vaikka niin niin paljon haluaisin. Mutta suurinta rakkautta on päästää omista, itsekkäistä haluista irti ja haluta toisen parasta. En ikinä voisi elää itseni kanssa, tietäen että olisin rikkonut perheesi. Jos lohduttaa, niin ajattele että joku nainen täällä maailmassa ajattelee, että olet ainutlaatuinen, haluttava ja miehekkäin kaikista miehistä. Juuri sellainen satuttavan täydellinen, kun sua ei voi saada.

Vierailija
7989/8206 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään toisella palstalla ja sp:ssä. 😉 

Vierailija
7990/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-nainen?

O-nainen?

Ei M eikä O.

Vaan?

T -nainen

Täällä yks T-nainen kaipaa yhtä miestä. Laita mulle viesti? Tällä miehellä iehellä on mun yhteystiedot. Luen sitä sinun viimeistä viestiä uudelleen ja mietin olisinko voinut vastata toisin että olinko liian asiallinen mutta jotenkin tuntui et piti yrittää olla ettei tää muu paista läpi.

Vierailija
7991/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua lohduttaisi tieto, etten koskaan "rikkoisi perhettäni" kenenkään toisen naisen takia, en edes sinun, vaikka olet ihmeellisintä mitä elämässäni on tapahtunut. Ja jos sen tekisin, tekisin sen puhtaasti omista lähtökohdistani johtuen ja itse oman vastuuni kantaen.

Sillä välin sydämeni sykkii aina sinulle.

Vierailija
7992/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnistit viestini?

Vierailija
7993/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinua lohduttaisi tieto, etten koskaan "rikkoisi perhettäni" kenenkään toisen naisen takia, en edes sinun, vaikka olet ihmeellisintä mitä elämässäni on tapahtunut. Ja jos sen tekisin, tekisin sen puhtaasti omista lähtökohdistani johtuen ja itse oman vastuuni kantaen.

Sillä välin sydämeni sykkii aina sinulle.

Kunnioitettavaa. En kai ole sitä heti kättelyssä pyytänytkään. Mut arvostan ihmisen mielipidettä tai miten haluaa tehtävän.

En ole itse valmis tekemään kovin nopeasti mitään isoja asioita, kyllä kaikkeen menee aikaa mutta luotan että kaikki järjestyy. Ehkä tilanteeni on huonompi tai erilainen. Toivon ettet tuomitse kun et sitä taakkaa näe.

Kaikkea hyvää ja ehkä ollaan vuosien päästä siellä missä meidän kuuluu..

Vierailija
7994/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en tiedä eikai rikkonaista voi rikkoa.. mutta kuten sanottu, tilanteesi on varmasti eri. Kaikkea hyvää siis olit kaipaamani tai et.

Vierailija
7995/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tunnistit viestini?

Niin ja en tiedä tunnistinko, varmaan kuvittelen. En usko mihinkään oikeasti muuhun kuin kahdenkeskiseen keskusteluun irl. 😉

Äärimmäisen turhaahan tänne on kirjoittaa koska huti menee kuitenkin ja ihminen on väärä erittäin suurella todennäköisyydellä vaikka jotkut seikat täsmäisivät. Tulee vaan paha mieli. Hulluutta koko homma mutta mitäpä ei ihminen toisen ihmisen kaipuussaan tekisi epätoivon hetkellä. Tää on kuitenkin tavallaan harmitonta.

Vierailija
7996/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein pahinta on, jos tietää (siis ei usko, vaan tietää) toisen viestitelleen täällä. Sen jälkeen kuvittelee melkein jokaisen viestin olevan häneltä, jos tyyli on vähänkään samanlainen.

Vierailija
7997/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan sut mies. Sun tarvii ennemmin vaan pyytää kun kysyy. Oon tässä jos tarvit. Jos sen muistat elämän karikoissa niin kiva. 😊

Vierailija
7998/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä tuon tietää ellei ole sanonut tai suoraan nähnyt. En mä ainakaan kuvittele oikeasti enkä usko kuin siihen mitä oikeasti puhutaan tai viestitään suoraa ihminen ihmiselle.

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein pahinta on, jos tietää (siis ei usko, vaan tietää) toisen viestitelleen täällä. Sen jälkeen kuvittelee melkein jokaisen viestin olevan häneltä, jos tyyli on vähänkään samanlainen.

Vierailija
7999/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja J-miehelle ☺

Vierailija
8000/8206 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäpä tuon tietää ellei ole sanonut tai suoraan nähnyt. En mä ainakaan kuvittele oikeasti enkä usko kuin siihen mitä oikeasti puhutaan tai viestitään suoraa ihminen ihmiselle.

Vierailija kirjoitti:

Ai mistä tietää, ellei ole sanonut? No ehkä just siitä, että on.

Ketju on lukittu.