Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
7861/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siispä älä mieti mitä tulisi, olisi ja voisi olla. Mieti, millainen hän on juuri nyt sinulle, sinun kanssasi. Silloin vältät väärän valinnan.

Tässä kyllä viisautta.

Vierailija
7862/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kireissä trikoissa töihin kohta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7863/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS_evp kirjoitti:

Ätsih! Mut hei, hyvä meininki ja kauheen syvällistä, niinku sillein kokonaisuutena. :)

Ja kiva et tuli älyäkin paikalle.

Vierailija
7864/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS_evp kirjoitti:

Ätsih! Mut hei, hyvä meininki ja kauheen syvällistä, niinku sillein kokonaisuutena. :)

Ja kiva et tuli älyäkin paikalle.

No nyt kun sä kerta tulit. :)

Vierailija
7865/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

peepee & pyypyy 😊

Vierailija
7866/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siispä älä mieti mitä tulisi, olisi ja voisi olla. Mieti, millainen hän on juuri nyt sinulle, sinun kanssasi. Silloin vältät väärän valinnan.

Tämä sai miettimään että olet oikea minulle.

Vierailija
7867/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta: sarkasmi on usein oikein oivallista. Joskus kuitenkin, valitettavasti, ainoastaan tympeää.

Vierailija
7868/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei väliä vaikka toisella olisi ihan eri arvot, perusteellisia mielenterveysongelmia (esim. paranoidinen skitsofrenia), vakava päihdeongelma, tuomio lapsen hyväksikäytöstä, lapsia joista ei huolehdi jne.

Kunhan vaan on Juuri Sinulle ja Juuri Siinä Hetkessä hurmaava ja rakastettava henkilöhahmo, niin millään muulla ei ole väliä.:)))))

Eiku niin mä unohdin, ettei monille naisille oikeasti olekaan!

Ihan fiksun oloisille ja hyvillekin naisille kelpaa väkivaltaiset, päihdeongelmaiset, hyväksikäyttäjät, lapsenhylkääjät, tuomitut pedofiilit, miehet jotka puhuu omasta äidistäänkin halveksuen jnejne.

Ja miehille riittää kunhan nainen on ihan söpö ja vaikuttaa kiltiltä ja herttaiselta - sitten ne ihmettelee ja uhriutuu kun muija muuttui sitoumusten jälkeen kontrolloivaksi hulluksi.

Harva mies tuntuu ymmärtävän, että pahimmat tapaukset ovat juurikin niitä herttaisen oloisia ja nuken näköisiä naapurintyttöjä.

Mutta hyvä neuvo joo, hyödyttää ainakin tekstissä edellämainittuja psykoja.

Vierailija
7869/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuo varmaan olla ihan hyvä neuvo kaikille normaaleille jotka on normaalien kanssa normaalitilanteissa.:D

Mutta ei nyt mitään suuria valintoja kannata tehdä ajatellen vaan millainen joku on ainoastaan sulle ja juuri tässä hetkessä.

Niitä vääriä/huonoja valintoja voisi välttää jos vähän miettisi.

En kyllä noilla sanoilla neuvoisi ketään joka miettii, mitä tekisi vai tekisikö mitään.

Ehkä en vaan ymmärrä tuon sanomaa tai jotain.

Vierailija
7870/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta: sarkasmi on usein oikein oivallista. Joskus kuitenkin, valitettavasti, ainoastaan tympeää.

Anteeksi.

Vierailija
7871/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas huomasin millainen olet.

Vierailija
7872/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi.

Hei, ei se mitään. Luulen, että tulkitsin negatiivisemmin ja toisin kuin noi kirjoittanut oli asiansa tarkoittanut :) eikä näitä muutenkaan pitäisi omia.

Vierailija
7873/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

>3

Vierailija
7874/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas huomasin millainen olet.

💗💗💗 😉 

Vierailija
7875/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvin turhauttavaa kuvitella että juuri sinä nainen lukisit näitä mun kirjoituksia ja vaikka lukisit, mistä voisit tunnistaa että se on juuri minä joka kirjoitan? Ymmärrän

En välttämättä tiedä sitä...enkä tiedä mikä tilanne tässä. Mulla on yksi tyyppi pyörinyt mielessä (mies) ja jokin siinä vaan on että tuntuu niin kivalta. Vaikka oikeasti meillä ei mitään voi ollakaan, niin tuntuu kamalalta kun ei edes nähdäkään enää. Tuntuu mahdottomalta ajatukselta, ettei ikinä enää nähtäis tai juteltais mitään.

Mulla taas on yksi nainen pyörinyt mielessä ihan samalla tavalla jo kaksi kuukautta. On vaan niin unforgettable. Voi meitä poloisia.

Vierailija
7876/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käynyt viime viikkoina varpusia syömässä vähän joka päivä. Tänään myös tiaiset löysivät ikkunalaudalle nyt kun on ensimmäinen lumipäivä. 💙 

Vierailija
7877/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon onneksi tuntenut hänet jo useamman vuoden, joten voin olla varma ettei hän ole psyko ainakaan, olisin sen jo huomannut. Ja eihän tuossa jonkun hienossa ajatuksessa edes puhuttu lyhyestä hetkestä.

Vierailija
7878/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon onneksi tuntenut hänet jo useamman vuoden, joten voin olla varma ettei hän ole psyko ainakaan, olisin sen jo huomannut. Ja eihän tuossa jonkun hienossa ajatuksessa edes puhuttu lyhyestä hetkestä.

En tiedä miten ”juuri nyt” voisi tarkoittaa muuta kuin lyhyttä hetkeä

”Millainen hän on juuri nyt sinulle, sinun kanssasi”

Muutenhan toi ajatus ei edes olisi niin vammainen, ellei siellä olisi juurikin toi ”juuri nyt”

Vierailija
7879/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäs jos juuri se nainen miettii juuri sua. Niin juuri sua. Nimim. kaipailen erästä miestä, ja aika ehkä täsmää noin. Huoh..

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvin turhauttavaa kuvitella että juuri sinä nainen lukisit näitä mun kirjoituksia ja vaikka lukisit, mistä voisit tunnistaa että se on juuri minä joka kirjoitan? Ymmärrän

En välttämättä tiedä sitä...enkä tiedä mikä tilanne tässä. Mulla on yksi tyyppi pyörinyt mielessä (mies) ja jokin siinä vaan on että tuntuu niin kivalta. Vaikka oikeasti meillä ei mitään voi ollakaan, niin tuntuu kamalalta kun ei edes nähdäkään enää. Tuntuu mahdottomalta ajatukselta, ettei ikinä enää nähtäis tai juteltais mitään.

Mulla taas on yksi nainen pyörinyt mielessä ihan samalla tavalla jo kaksi kuukautta. On vaan niin unforgettable. Voi meitä poloisia.

Vierailija
7880/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌞👋: ☺?😂?😠?😧?😒? X?

Ketju on lukittu.