Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Olisit ollu rehellinen, kun sulle annettiin siihen lukemattomia tilaisuuksia
Ehei kuoma, sähän olisit silloin päässyt liian helpolla. Kaikki se paska, mitä suustasi päästelit, kaikki se mitä sait tuntea kun annoin tylyt pakit- olet ansainnut kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Että hei vaan hei 😁 Jatketaanko tätä vai heitätkö viestillä irl? 😊 Mitä kuuluukin olis kiva. Tai mitä vaan..
En mä uskalla enää laittaa viestiä irl 😔
Postimies Pate, olen huolissani. Viesti, jonka jätit vastaajaani, oli aika tyly. Minä voin hyvin, on vain iso ikävä sinua. Kaipauksella muru
Hyvää yötä! 💗💗💗
Menen tutimaan 💤
Saanko kysyä mikset? Mikä on pahinta mitä voi tapahtua? Ei paljon mitään. Laita sit tänne joku sellainen tunniste et voin tunnistaa sinut niin voin ehkä rohkaistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että hei vaan hei 😁 Jatketaanko tätä vai heitätkö viestillä irl? 😊 Mitä kuuluukin olis kiva. Tai mitä vaan..
En mä uskalla enää laittaa viestiä irl 😔
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä mikset? Mikä on pahinta mitä voi tapahtua? Ei paljon mitään. Laita sit tänne joku sellainen tunniste et voin tunnistaa sinut niin voin ehkä rohkaistua.
Siitä on tosi kauan kun nähtiin viimeksi. Silloinkin oli talvi. En tiennyt että se oli viimeinen kerta pitkään aikaan, vaikka mulla oli vahva aavistus. Meinasin jäädä viimeisenä paikalle ja sanoa jotain "hyvästejä", mutta sitten ajattelin ettei se ole hyvä idea ja lähdin. Sanoit perään moi, vastasin siihen, mutta en kääntynyt katsomaan sua... harmittaa. Toivoin silloin että nähtäis vielä lähiaikoina.
Vierailija kirjoitti:
Nyt rakastan taas kahta.
Vikkelä olet liikkeissäsi.
140 km meidät erottaa 💕 jouluna asutaan jo yhdessä 💕 ikävä 😘
Postimies Pate, olen ihan höpsössä huppelissa, on niin ikävä sinua, että sieluun koskee. Otan vielä lasin viiniä, sitten nukun unelmissa sinun vieressäsi. Hyvää yötä rakas. Pusuja pusuja pusuja. Tv muru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt rakastan taas kahta.
Toinen noista kahdesta on paljon vikkelämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt rakastan taas kahta.
Toinen noista kahdesta on paljon vikkelämpi.
Istut paikallasi ja odotat, että muut liehittelevät sinut itselleen?
Rakastatko siis henkilöä vai henkilön tarjoamaa egosi hivelyä ja sinuun kohdistuvaa rakastuneen käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Ja mitäs jos juuri se nainen miettii juuri sua. Niin juuri sua. Nimim. kaipailen erästä miestä, ja aika ehkä täsmää noin. Huoh..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvin turhauttavaa kuvitella että juuri sinä nainen lukisit näitä mun kirjoituksia ja vaikka lukisit, mistä voisit tunnistaa että se on juuri minä joka kirjoitan? Ymmärrän
En välttämättä tiedä sitä...enkä tiedä mikä tilanne tässä. Mulla on yksi tyyppi pyörinyt mielessä (mies) ja jokin siinä vaan on että tuntuu niin kivalta. Vaikka oikeasti meillä ei mitään voi ollakaan, niin tuntuu kamalalta kun ei edes nähdäkään enää. Tuntuu mahdottomalta ajatukselta, ettei ikinä enää nähtäis tai juteltais mitään.
Mulla taas on yksi nainen pyörinyt mielessä ihan samalla tavalla jo kaksi kuukautta. On vaan niin unforgettable. Voi meitä poloisia.
Voisitko se olla todella sinä? Voisit vinkkinä kertoa mun etunimen ekan kirjaimen tai jotain mistä me ollaan kahdestaan juteltu, niin voitaisiin ehkä tunnistaa toisemme. Tai vaikka milloin tai missä me nähtiin nähtiin ekan kerran.
Hmm niin ehkä täytyy vain uskoa et jos mies haluaa niin se ottaa yhteyttä eikä sitä niin paljoa pelota se itsensä nolaaminen - jonka vaaraa ei mun kanssa kyllä edes ole - kuin ennemmin se ettei se näkisi mua enää. ☺️ Mä oon ehkä yrittänyt liikaa ja luottanut vaikka vähän epäilinkin..
T ja sinun työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitäs jos juuri se nainen miettii juuri sua. Niin juuri sua. Nimim. kaipailen erästä miestä, ja aika ehkä täsmää noin. Huoh..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvin turhauttavaa kuvitella että juuri sinä nainen lukisit näitä mun kirjoituksia ja vaikka lukisit, mistä voisit tunnistaa että se on juuri minä joka kirjoitan? Ymmärrän
En välttämättä tiedä sitä...enkä tiedä mikä tilanne tässä. Mulla on yksi tyyppi pyörinyt mielessä (mies) ja jokin siinä vaan on että tuntuu niin kivalta. Vaikka oikeasti meillä ei mitään voi ollakaan, niin tuntuu kamalalta kun ei edes nähdäkään enää. Tuntuu mahdottomalta ajatukselta, ettei ikinä enää nähtäis tai juteltais mitään.
Mulla taas on yksi nainen pyörinyt mielessä ihan samalla tavalla jo kaksi kuukautta. On vaan niin unforgettable. Voi meitä poloisia.
Voisitko se olla todella sinä? Voisit vinkkinä kertoa mun etunimen ekan kirjaimen tai jotain mistä me ollaan kahdestaan juteltu, niin voitaisiin ehkä tunnistaa toisemme. Tai vaikka milloin tai missä me nähtiin nähtiin ekan kerran.