Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
7881/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hei vaan hei 😁 Jatketaanko tätä vai heitätkö viestillä irl? 😊 Mitä kuuluukin olis kiva. Tai mitä vaan..

Vierailija
7882/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iski gauee dejavu :=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7883/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just 😁

Vierailija
7884/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit ollu rehellinen, kun sulle annettiin siihen lukemattomia tilaisuuksia

Ehei kuoma, sähän olisit silloin päässyt liian helpolla. Kaikki se paska, mitä suustasi päästelit, kaikki se mitä sait tuntea kun annoin tylyt pakit- olet ansainnut kaiken.

Vierailija
7885/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että hei vaan hei 😁 Jatketaanko tätä vai heitätkö viestillä irl? 😊 Mitä kuuluukin olis kiva. Tai mitä vaan..

En mä uskalla enää laittaa viestiä irl 😔

Vierailija
7886/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 <3

Vierailija
7887/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

????? <-? rat....la.

Vierailija
7888/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimies Pate, olen huolissani. Viesti, jonka jätit vastaajaani, oli aika tyly. Minä voin hyvin, on vain iso ikävä sinua. Kaipauksella muru

Vierailija
7889/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä! 💗💗💗

Menen tutimaan 💤

Vierailija
7890/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä mikset? Mikä on pahinta mitä voi tapahtua? Ei paljon mitään. Laita sit tänne joku sellainen tunniste et voin tunnistaa sinut niin voin ehkä rohkaistua.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä uskalla enää laittaa viestiä irl 😔

Vierailija
7891/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rakastan taas kahta.

Vierailija
7892/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä mikset? Mikä on pahinta mitä voi tapahtua? Ei paljon mitään. Laita sit tänne joku sellainen tunniste et voin tunnistaa sinut niin voin ehkä rohkaistua.

Siitä on tosi kauan kun nähtiin viimeksi. Silloinkin oli talvi. En tiennyt että se oli viimeinen kerta pitkään aikaan, vaikka mulla oli vahva aavistus. Meinasin jäädä viimeisenä paikalle ja sanoa jotain "hyvästejä", mutta sitten ajattelin ettei se ole hyvä idea ja lähdin. Sanoit perään moi, vastasin siihen, mutta en kääntynyt katsomaan sua... harmittaa. Toivoin silloin että nähtäis vielä lähiaikoina.

Vierailija
7893/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt rakastan taas kahta.

Vikkelä olet liikkeissäsi.

Vierailija
7894/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

140 km meidät erottaa 💕 jouluna asutaan jo yhdessä 💕 ikävä 😘

Vierailija
7895/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimies Pate, olen ihan höpsössä huppelissa, on niin ikävä sinua, että sieluun koskee. Otan vielä lasin viiniä, sitten nukun unelmissa sinun vieressäsi. Hyvää yötä rakas. Pusuja pusuja pusuja. Tv muru

Vierailija
7896/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt rakastan taas kahta.

Toinen noista kahdesta on paljon vikkelämpi.

Vierailija
7897/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt rakastan taas kahta.

Toinen noista kahdesta on paljon vikkelämpi.

Istut paikallasi ja odotat, että muut liehittelevät sinut itselleen?

Rakastatko siis henkilöä vai henkilön tarjoamaa egosi hivelyä ja sinuun kohdistuvaa rakastuneen käytöstä?

Vierailija
7898/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitäs jos juuri se nainen miettii juuri sua. Niin juuri sua. Nimim. kaipailen erästä miestä, ja aika ehkä täsmää noin. Huoh..

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvin turhauttavaa kuvitella että juuri sinä nainen lukisit näitä mun kirjoituksia ja vaikka lukisit, mistä voisit tunnistaa että se on juuri minä joka kirjoitan? Ymmärrän

En välttämättä tiedä sitä...enkä tiedä mikä tilanne tässä. Mulla on yksi tyyppi pyörinyt mielessä (mies) ja jokin siinä vaan on että tuntuu niin kivalta. Vaikka oikeasti meillä ei mitään voi ollakaan, niin tuntuu kamalalta kun ei edes nähdäkään enää. Tuntuu mahdottomalta ajatukselta, ettei ikinä enää nähtäis tai juteltais mitään.

Mulla taas on yksi nainen pyörinyt mielessä ihan samalla tavalla jo kaksi kuukautta. On vaan niin unforgettable. Voi meitä poloisia.

Voisitko se olla todella sinä? Voisit vinkkinä kertoa mun etunimen ekan kirjaimen tai jotain mistä me ollaan kahdestaan juteltu, niin voitaisiin ehkä tunnistaa toisemme. Tai vaikka milloin tai missä me nähtiin nähtiin ekan kerran.

Vierailija
7899/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm niin ehkä täytyy vain uskoa et jos mies haluaa niin se ottaa yhteyttä eikä sitä niin paljoa pelota se itsensä nolaaminen - jonka vaaraa ei mun kanssa kyllä edes ole - kuin ennemmin se ettei se näkisi mua enää. ☺️ Mä oon ehkä yrittänyt liikaa ja luottanut vaikka vähän epäilinkin..

Vierailija
7900/8206 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

T ja sinun työpaikalla.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitäs jos juuri se nainen miettii juuri sua. Niin juuri sua. Nimim. kaipailen erästä miestä, ja aika ehkä täsmää noin. Huoh..

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvin turhauttavaa kuvitella että juuri sinä nainen lukisit näitä mun kirjoituksia ja vaikka lukisit, mistä voisit tunnistaa että se on juuri minä joka kirjoitan? Ymmärrän

En välttämättä tiedä sitä...enkä tiedä mikä tilanne tässä. Mulla on yksi tyyppi pyörinyt mielessä (mies) ja jokin siinä vaan on että tuntuu niin kivalta. Vaikka oikeasti meillä ei mitään voi ollakaan, niin tuntuu kamalalta kun ei edes nähdäkään enää. Tuntuu mahdottomalta ajatukselta, ettei ikinä enää nähtäis tai juteltais mitään.

Mulla taas on yksi nainen pyörinyt mielessä ihan samalla tavalla jo kaksi kuukautta. On vaan niin unforgettable. Voi meitä poloisia.

Voisitko se olla todella sinä? Voisit vinkkinä kertoa mun etunimen ekan kirjaimen tai jotain mistä me ollaan kahdestaan juteltu, niin voitaisiin ehkä tunnistaa toisemme. Tai vaikka milloin tai missä me nähtiin nähtiin ekan kerran.

Ketju on lukittu.