Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
7821/8206 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ollut todella levoton olo. Sen kyllä kestää. Mutta entäs sitten sen, ettet tunnu lähtevän mielestä millään. Miksi sä teit tän mulle, laitoit bensaa liekkeihin ja nyt mä fantasioin sitten susta. Salaa kylläkin. Mutta se on kestänyt liian kauan ja sitten ikävöin ja harmittelen, kun en näe sua koskaan. En pitkään aikaan edes vilaukselta. Etkä sä mulle mitään tule edes sanomaan, hyvä kun saat moikattua. En ymmärrä sitäkään. 

Sun pitäisi varmaan lähestyä tätä sun kaipaamaa tyyppiä. Saisit ainakin lisää fantasiointi matskua jos et muuta.

Vierailija
7822/8206 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ollut todella levoton olo. Sen kyllä kestää. Mutta entäs sitten sen, ettet tunnu lähtevän mielestä millään. Miksi sä teit tän mulle, laitoit bensaa liekkeihin ja nyt mä fantasioin sitten susta. Salaa kylläkin. Mutta se on kestänyt liian kauan ja sitten ikävöin ja harmittelen, kun en näe sua koskaan. En pitkään aikaan edes vilaukselta. Etkä sä mulle mitään tule edes sanomaan, hyvä kun saat moikattua. En ymmärrä sitäkään. 

Sun pitäisi varmaan lähestyä tätä sun kaipaamaa tyyppiä. Saisit ainakin lisää fantasiointi matskua jos et muuta.

No joo mutta en tiedä mitä sanoisin. Ihailisin varmaan vaan silmät selällään kuten aina. Se tuntuis itsestäkin hölmöltä. Mutta välttelykään ei auta kyllä, tuntuu että ois hyvä että nähtäis välillä. Tulee ikävä kun ei nähdä. Täytyis varmaan muuttaa ulkomaille tai jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7823/8206 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan moi mitä kuuluu on hyvä alku. Toinen oletettavasti jotain vastaa ja siitä voi jatkaa. 😊 Tai sit vaan puolin ja toisin tuijotellaan ja seistään vierekkäin. Sekin kyllä kävisi mulle, erästä miestä jos ajattelen. 😂

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo mutta en tiedä mitä sanoisin. Ihailisin varmaan vaan silmät selällään kuten aina. Se tuntuis itsestäkin hölmöltä. Mutta välttelykään ei auta kyllä, tuntuu että ois hyvä että nähtäis välillä. Tulee ikävä kun ei nähdä. Täytyis varmaan muuttaa ulkomaille tai jotain.

Vierailija
7824/8206 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin turhauttavaa kuvitella että juuri sinä nainen lukisit näitä mun kirjoituksia ja vaikka lukisit, mistä voisit tunnistaa että se on juuri minä joka kirjoitan? Ymmärrän hyvin todennäköisyydet ja tiedän miten epätodennäköistä se olisikaan.. Ehkä haluan vain jonnekin purkaa mun ikävää ja kaipausta sua kohtaan. Elättelen silti edelleen toivoa jos sinut saisin nähdä edes hetken verran. Näkisin susta ootko sä yhtään mua ajatellut, vai olisinko sulle vaan ihan joku samantekevä tuttu menneisyydestä. En oikein edes tiedä mitä sulle sanoisin, toivottavasti et näkisi mun naamasta mitä mä susta edelleen ajattelen, vaikka tiedät sen varsin hyvin muutenkin.

Vierailija
7825/8206 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan huvita puhua sulle, kun tilanne on mikä on. Mieluummin suojelee itseään.

Vierailija
7826/8206 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvin turhauttavaa kuvitella että juuri sinä nainen lukisit näitä mun kirjoituksia ja vaikka lukisit, mistä voisit tunnistaa että se on juuri minä joka kirjoitan? Ymmärrän hyvin todennäköisyydet ja tiedän miten epätodennäköistä se olisikaan.. Ehkä haluan vain jonnekin purkaa mun ikävää ja kaipausta sua kohtaan. Elättelen silti edelleen toivoa jos sinut saisin nähdä edes hetken verran. Näkisin susta ootko sä yhtään mua ajatellut, vai olisinko sulle vaan ihan joku samantekevä tuttu menneisyydestä. En oikein edes tiedä mitä sulle sanoisin, toivottavasti et näkisi mun naamasta mitä mä susta edelleen ajattelen, vaikka tiedät sen varsin hyvin muutenkin.

Missäpäin tämä nainen? Koska näitte viimeks?

Vierailija
7827/8206 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pliis,lopettakaa naiset lähettämästä jo niitä viestejä salarakkaillenne,jotka kuitenkin panee myös muita naisia teidän ohessa.

Riittää kun sä häivyt, Einstein.

No nyt taisi mennä tunteisiin.

Vierailija
7828/8206 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, lunta satoi! 😮

Vierailija
7829/8206 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan huvita puhua sulle, kun tilanne on mikä on. Mieluummin suojelee itseään.

Iso paha mörkö?

Vierailija
7830/8206 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En välttämättä tiedä sitä...enkä tiedä mikä tilanne tässä. Mulla on yksi tyyppi pyörinyt mielessä (mies) ja jokin siinä vaan on että tuntuu niin kivalta. Vaikka oikeasti meillä ei mitään voi ollakaan, niin tuntuu kamalalta kun ei edes nähdäkään enää. Tuntuu mahdottomalta ajatukselta, ettei ikinä enää nähtäis tai juteltais mitään.

Vierailija
7831/8206 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, lunta satoi! 😮

Ruokin tänään tiaisia, varpusia ja yhtä pulua, jolta on lähtenyt päästä ja kaulasta höyhenet. Olen nähnyt näitä joskus aiemminkin ja kun höyhenet ovat ensin lähteneet, uudet kasvavat vähitellen takaisin. 

Huomenna ruokinta-automaatti puuhun. 💛

Vierailija
7832/8206 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mun oksitosiini hormooni on päässyt valloilleen. Halikohde vaan puuttuu. . : )

Vierailija
7833/8206 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ennemmin ahdistaisi ajatus että kumpikin kaipaisi ja miettisi toisiaan mutta ei uskaltaisi tehdä asialle mitään. Kaipaisi toista enemmän kuin mitään mutta jostain ihme pelosta jättäisi jotain tekemättä. Toivoisin että mies ottaisi yhteyttä. Itse olen - asian vierestä kylläkin - yhteyttä ottanut mutta en uskalla jatkaa vaan tarvisin jonkun vahvistuksen että se olisi suotavaa ja ok. Että voisi tutustua ja selvittää onko kemia niin todellinen kuin miltä se tuntuu. Koska ei tällaista tunnetta elämässä kovin monesti kohtaa, se tuntuisi valtavalta haaskaukselta hukata. Jo ajatus siitä etten tiedä koska hänet nään tai näenkö edes enää tuntuu surulliselta. Jos miehen kanssa kohdataan pyrin kyllä parhaani mukaan olemaan hymyilevä ja hänelle helposti kohdattava, toki aina ei onnistu jos hermostuttaa.

Vierailija
7834/8206 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sua kiinnostaa enemmän joku muu, vaikka en voi sinua kunnioittaa kun et sinäkään minua ja vaikka ystävänikin sanoo, että meidän elämät on ihan erilaiset, niin silti tulee näitä hetkiä..

Vierailija
7835/8206 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso paha mörkö?

Henkisesti tosi iso ja paha, ja sitkee.

Vierailija
7836/8206 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso paha mörkö?

Henkisesti tosi iso ja paha, ja sitkee.

Voi ei 😪 Toivottavasti se menee pois 😙

Vierailija
7837/8206 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehkäpä rakastan sua.

Vierailija
7838/8206 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset