Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Touhutan täällä saksan kotikoetta. 😊
Siansaksaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ystävällisyyteen, tasapainoisuuteen, itsevarmuuteen ja vaatimattomuuteenkin oli niin helppo ihastua. Hämmentävää, miten erilainen oot kuin se jonka kanssa menin yhteen.
Oletko nainen?
En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi rakas, kuinkahan oikeasti tunnet?
En ehkä halua tietää, mutta ajatuksissani olen kanssasi.Ihan oikeasti. Tarvitseeko tuota edes kysyä? Olen kypsää viljaa, rakkauden tuleennuttamaa, joka taipuu tuulestasi.
Eräs mies, ei ehkä aivan teräsmies.
Ihana tämä melkein-teräsmies.
Mummulle terveisiä taivaaseen. Olit paras, vilpittömin ja kiltein ihminen mitä tunsin. Kovan elämän nähnyt. Kaipaan sinua aina. Onneksi on lämpimät muistot.
Hyvä kun haastoit dorkaa miestä 100-0. Ensin vitutti ja sitten tajusin että sait hänet ansaan. ;-)
Jostain syystä tänään soinut pääjukeboksissa biisi "on sydämen lunnaat hinnoissaan, jokainen maksaa niitä vuorollaan, nyt minua kutsutaan.."
Hei tyhmä. Mitä kuuluu lapsettomaan poikamiehen elämään?
Vierailija kirjoitti:
Tämä maailma on tyly ei anna meidän rakastaa toisiamme ♡♡
Nyt olet vaan hassu, kai ymmärrät ettei maailma mitään estä. Olet vain itse itsesi tiellä. Jos sallit asioita, teet (en puhu vain tästä ihastumisestasi vaan yleensä) niin asiat edistyy. Sinua sitoo omat mielikuvat ja pelot. Se että pelkäät mitä muut läheisesi ajattelee sinun onnesta. Monesti omat tunteet ja halut on helpompi piilottaa ja peittää kuin satuttaa muita. Ehkä se tekee sinusta hyvän ihmisen, mutta elätkö omaa elämää?
Kauniita unia Sinulle nainen. Olet edelleen mielessäni päivin ja öin.
Älä anna minun hämätä sinua. Että olisin muka vahva. Enkä välittäisi sinusta. Selvittäisin jokaisen asian ihan yksin. Sillä minäkään en ole niin vahva, ettenkö tuntisi pelkoa, haluaisi tukeutua miehiseen olkapäähän ja käpertyä kainaloon. Tahdon. Minä välitän sinusta, rakastan sinua. Elämä on tehnyt minusta vahvan. Vahvemman kuin tahdoinkaan. Minun on ollut pakko kantaa harteillani omat pelkoni, muidenkin. Silloin ei ole vara tippua polvilleen. Ei ole vara näyttää sitä heikkoa puolta. Ja kuitenkin.. sinä olet senkin nähnyt. Minut heikoimmillani.
Hyviä unia mies. Mukana oot. Oisitpa tässä.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia Sinulle nainen. Olet edelleen mielessäni päivin ja öin.
Kiitos samoin. 😘
Olipa kerran kaksi urpoa. Öitä, rakas.
"Viimeiseksi sanaksi
on suudelma paras."
- Tommy Tabermann
Kunpa olisin uskaltanut sanoa viimeisen sanan... Hyvää yötä, mies 💋
Vierailija kirjoitti:
Hyviä unia mies. Mukana oot. Oisitpa tässä.
Suukko sulle!
Sydämeen sattuu niin paljon että se kohta irtoaa paikaltaan.
Tuttu tunne.. mä voisin tehdä kuin Pirates of the Cabbienissa ja laittaa sydämeni kirstuun lukkojen taa..
Otsikon mukaan mennään. Terveisiä kaipaamalleni miehelle.