Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun haastoit dorkaa miestä 100-0. Ensin vitutti ja sitten tajusin että sait hänet ansaan. ;-)
Lahkopöpikö se siellä hyppii seinille? Kiristeletkö hampaitasi nukkuessasi vai onko ne vesilasissa yöpöydällä? Ja lopuksi, joko olet vihdoin lopettanut vaimosi hakkaamisen, VITUN SIKA?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun haastoit dorkaa miestä 100-0. Ensin vitutti ja sitten tajusin että sait hänet ansaan. ;-)
Lahkopöpikö se siellä hyppii seinille? Kiristeletkö hampaitasi nukkuessasi vai onko ne vesilasissa yöpöydällä? Ja lopuksi, joko olet vihdoin lopettanut vaimosi hakkaamisen, VITUN SIKA?
Huomaaks, ei sillä ole edes hampaita enää, kunhan sössöttää, kieli suussa muljuaa.
Sä olet niin söpö! Vaalee hiuksiselle naiselle.
Tämä inhoittava maailma yrittää erottaa meidät toisistaan <3
Vierailija kirjoitti:
Mulle alkaa olemaan jo ihan sama, vaikka erottaisikin.
Sun hymy on ihaninta mitä mä olen nähnyt! Menee ruokatunti sua vaan miettiessä.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on viisas.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun sut vaalee nainen!
Mä haluan sut vaalea mies
Sulla on hyvät rinnat ja kaikki niin herkullista. Mun rakkaalle vaaleelle naiselleni. Mä aion saada sut.
Vaalee nainen!!!!! Tuu mun äkkii luo!
Missä mun söpöläinen on? Sun pitäisi olla tässä mun vieressä mua vähän lämmittämässä. ;)
SÄ OLET NIIN IHANA JA SÖPÖ!!! Sun jututkin, mä oon ihan rakastunut.
Heh tuli tuosta jonkun kirjoittamasta ”rakkauden hautajaiset”-viestistä mieleen, että mä näin aika pian ihastukseni tapaamisen jälkeen todella ahdistavan painajaisunen, jossa dramaattisten käänteiden jälkeen hautasin rakkautta symboloivan asian sellasen vanhan, ränsistyneen talon villiintyneen puutarhan perällä olevan puun juurelle ja pelkäsin jääväni kiinni puuhistani.
Olen syntynyt vapaudesta
Olen lentänyt aina tuulta päin
Olen luopunut rakkaudesta jotta saisin sen pitää itselläin
Olen pudonnut korkealta, ja siksi tiedän missä seison nyt
Äläkä huoli mies, jos sä et tuu mun luo, mä jossain vaiheessa päästän irti. En vielä, vielä oot mun mukana, en oo vielä valmis. Mut ehkä jos en saa sulta samaa takaisin, kun mitä anna sulle, mun täytyy jossain vaiheessa hiljalleen irrottaa. Enkä tule sulle koskaan mitään sanomaan, etkä kuule musta enää mitään jos et halua. Vaikka mitään muuta en haluaisikaan kun laittaa sulle viestiä. Paitsi että se jos sä laittaisit mulle, olis vielä parempaa.
Me ei olla nähty ikuisuuksiin. Silti oot mun mielessä koko ajan. Mä haluaisin enemmän, kaiken. Mä tiedän että jos oikeasti tietäisit mun tunteet, et voisi ymmärtää niitä. Jotenkin vaan sä oot mun unelmien mies, kaikinpuolin. Toivottavasti sulla on onnellinen elämä.
Mä yritän hymyillä sulle kun joskus taas kohdataan. Sympatiat kaikille varattuna varattuun rakastuneille.
Voinks mä laittaa sulle vaalee namipala viestiä? Sä et taatusti tiedä ettämä oon suhun näin rakstunut. Ei en mä voi, kyl mä voin.
Sydämeni hautajaiset ovat tänään.
Tein sydämelleni pienen arkun. Hautaan sen rakkaudenpuutarhaan rakkaimman puun juurelle,
siihen jossa ensimmäistä kertaa häntä ajattelin, häntä kosketin, jossa häntä suutelin.
Arkun päälle voi ripotella ruusunterälehtiä ja muistotekstiin voi kirjoittaa Rakastin häntä liikaa.