Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
7741/8206 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen tän yhden jutun ekana ja sitte mä laitan sulle nainen viestii. Ei emmä uskalla.

Vierailija
7742/8206 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yks päivä sen naisen ja meinasin revetä nauruun, koska huvituin niin suuresti siitä, millaiset psykoosit olen repinyt sen näköisestä ihmisestä.

Ja vaikka tunsinkin itseni sillä hetkellä typeräksi (koska tajusin miten noloa vetää sellaset tunnetilat sellaisesta henkilöstä), oli tosi vapauttavaa, koska enhän mä nyt enää kykene tuntemaan mitään mustasukkaisuutta siitä.

Jotenkin naurattaa vaan.

Että kaikkea sitä. Lol.

Helpotti myös sen hyväksymistä, ettei sinua vaan kiinnosta sillä tavalla, koska enhän minä vaan vastaa ihanteitasi.

Jos ja kun mies on mielummin down-piirteisen nöfnöf-paksukaulaperunan kanssa ja mielissään sellasta panee, niin eihän mulla vaan ole silloin mitään jakoa kun mun piirteet on täysin päinvastaiset.

En tiedä, tuli vaan siinä naureskellessa mieleen, että täytyy aikamoinen soul shine olla.:DDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7743/8206 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä sopisi kyllä henkisestikään.

En ole mitenkään hyvä ihminen tai suvaitsevainen henkilö, en edes halua olla (minusta se on moraaliton ja epälooginen ideologia).

Autan kyllä heikompia ja tietysti läheisistä huolehdin, mutta myös ällöän likaisia ihmisiä, rumia ihmisiä, haisunäätöjä, narkkareita, puuskuttavia läskejä jne.

Nyrpistelen mielessäni nukkavieruille vaatteille, mauttomille tyyleille, tuhahtelen ja kopisuttelen kenkiä jos joku matelee edessäni, turhaannun joskus helposti ja näytän sen.

Lisäksi olen laiska ja mukavuudenhaluinen, pinnallinen, en päästä kotiini ällöttäviä ihmisiä (tähän riittää tietyt synnynnäiset piirteet), kusen mielummin pusikkoon kuin käyn vessassa jossa tiedän jonkun ällön juuri käyneen, en viihdy suurimman osan ihmisten seurassa vaan olen mieluummin yksin, en voi syödä ällöjen/likaisten/haisevien ihmisten seurassa ja jos se on ainoa vaihtoehto olen mielummin nälässä tai menen nurkan taakse yksin syömään ja valehtelen miksi teen niin, valehtelen myös jos en todella halua tehdä jotain ja valehtelen vaikka oikeussalissa jos koen sen tarpeelliseksi.

Matkoilla en halua verkostoitua ihmisten kanssa ja koen valtaosan puuduttaviksi sopuleiksi, viihdyn itsekseni ja olen tarvittaessa hyvin ilkeä jos en saa olla rauhassa.

Ja koska haluan olla rauhassa, haluan mieluiten oman poolin/lähes aution rannan.

Heittäydyn lattialle kierimään ja huutamaan jos en saa tahtoani läpi ja väsyttää. Olen tehnyt sen esim. lentokentällä kun en jaksanut enää odottaa (pääsin jonon ohi).

Saatan alkaa huutamaan kaupassa saatanaa jos avokadot on huonoja ja palelee.

Heittelen myös niitä paskoja avokadoja takaseinään ja puhisen pistäväni kyseisen kaupan boikottiin.

Listaa voisi jatkaa, mutta viestistä tulisi liian pitkä.

Mutta siinä esimerkkejä miksi olen henkisestikin epäsopiva.

Olen loppupeleissä hirveä, omaa etuani ajava snobi.

Vierailija
7744/8206 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missään kommuunissa tai liian pienessä, paskassa mökissä en asuisi ikinä.

Vierailija
7745/8206 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella kaunis ja suloinen.

Haluaisin ja luottaa sinuun hyvässä seurustelussa. Tiedän että tunne on molemmin puolinen tällä hetkellä.

En tiedä miten käy kuin kohtaamme.

Toivottavasti molemmilla on samanlaiset himot kuin mitä tänään on ollut. Toisinaan haluan oikeasti unohtaa sinut koska joskus tiedämme johonkin parempaan.

Vierailija
7746/8206 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen tän yhden jutun ekana ja sitte mä laitan sulle nainen viestii. Ei emmä uskalla.

Laita valenimellä niin ei hävetä niin paljon?

Vierailija
7747/8206 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on hyvät rinnat ja kaikki niin herkullista. Mun rakkaalle vaaleelle naiselleni. Mä aion saada sut.

Sori mut mä käytän push uppeja edessä ja takana. En ole niin kiinteä mitä luulet.

Vierailija
7748/8206 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on hyvät rinnat ja kaikki niin herkullista. Mun rakkaalle vaaleelle naiselleni. Mä aion saada sut.

Sori mut mä käytän push uppeja edessä ja takana. En ole niin kiinteä mitä luulet.

Riisun sut ja otan sut sellaisena kuin sä olet. Sä oot seksikäs ihan varmasti.

Vierailija
7749/8206 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi hyvä valenimi?

Vierailija
7750/8206 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä <3

Vierailija
7751/8206 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet todella kaunis ja suloinen.

Haluaisin ja luottaa sinuun hyvässä seurustelussa. Tiedän että tunne on molemmin puolinen tällä hetkellä.

En tiedä miten käy kuin kohtaamme.

Toivottavasti molemmilla on samanlaiset himot kuin mitä tänään on ollut. Toisinaan haluan oikeasti unohtaa sinut koska joskus tiedämme johonkin parempaan.

Epäilitkö että ei olisi molemminpuolinen?

Vierailija
7752/8206 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi hyvä valenimi?

En mä tiedä. Ehkä joku joka muistuttaa etäisesti omaasi.

Vierailija
7753/8206 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä <3

Sinäpäs <3

Vierailija
7754/8206 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin yks päivä sen naisen ja meinasin revetä nauruun, koska huvituin niin suuresti siitä, millaiset psykoosit olen repinyt sen näköisestä ihmisestä.

Ja vaikka tunsinkin itseni sillä hetkellä typeräksi (koska tajusin miten noloa vetää sellaset tunnetilat sellaisesta henkilöstä), oli tosi vapauttavaa, koska enhän mä nyt enää kykene tuntemaan mitään mustasukkaisuutta siitä.

Jotenkin naurattaa vaan.

Että kaikkea sitä. Lol.

Helpotti myös sen hyväksymistä, ettei sinua vaan kiinnosta sillä tavalla, koska enhän minä vaan vastaa ihanteitasi.

Jos ja kun mies on mielummin down-piirteisen nöfnöf-paksukaulaperunan kanssa ja mielissään sellasta panee, niin eihän mulla vaan ole silloin mitään jakoa kun mun piirteet on täysin päinvastaiset.

En tiedä, tuli vaan siinä naureskellessa mieleen, että täytyy aikamoinen soul shine olla.:DDDDD

Tämä olisi voinut olla suoraan omalta näppikseltäni. Mutta tiedoksesi: tuon kirjoittaja en ollut minä.

Vierailija
7755/8206 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimies Pate, kaipaan sua niin. Tv muru

Vierailija
7756/8206 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen sekaisin sinusta, joku kumma minussa reagoi niin vahvasti sinuun.

Vierailija
7757/8206 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä ihan hemmetin vaikeaa.

Haluaisin vain langeta syliisi, eikä sinua pysty oikein katsomaankaan kun alkaa sisällä myrskytä.

Miten voit olla niin miehekäs ja rauhoittava samaan aikaan?

Saan sisäisiä väreitä sinusta. Voi mies, haluaisin olla se sametti sinulle, pöhköliini.

Sisälläni polttaa.

Ja joka ikinen päivä olet mielessä.

Vierailija
7758/8206 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, no jopas! Piti ihan lukea uudestaan. Onnekasta jollekin miehekkäälle ja kuitenkin rauhoittavalle. Hyvä kombo, jo vain.

Vierailija
7759/8206 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin naurattaa vaan.

Että kaikkea sitä. Lol.

Tämä olisi voinut olla suoraan omalta näppikseltäni. Mutta tiedoksesi: tuon kirjoittaja en ollut minä.

No hyvä kun kerroit, niin se ei nyt sitten luule sua sen kirjoittajaksi.

Vierailija
7760/8206 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sä oot vähän nörtti, niin sä varmaan kuulut niihin, jotka tietää millä sovelluksella näkee oikeasti instassa ketkä on käyneet katsomassa tiliä. Oon siis jäänyt kiinni. Sori. Toivottavasti se ei kauheasti ärsytä.

Ketju on lukittu.