Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
"You don't love someone for their looks
or their clothes or their fancy car
but because they sing a song
only you can hear."
- Oscar Wilde
P.S. I still love you ❤
Miksi mä tapasin niin ilkeän ihmisen?
Joskus vain tapaat jonkun, jonka kanssa kolahtaa. Tunnet olosi niin mukavaksi ja luontevaksi, että voisit kuvitella tunteneesi hänet koko elämäsi ajan. Sinun ei tarvitse teeskennellä olevasi mitään muuta kuin olet.
Tämän kokenut mies, joka kaipaa edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Joskus vain tapaat jonkun, jonka kanssa kolahtaa. Tunnet olosi niin mukavaksi ja luontevaksi, että voisit kuvitella tunteneesi hänet koko elämäsi ajan. Sinun ei tarvitse teeskennellä olevasi mitään muuta kuin olet.
Miksi ette oo yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä täsmälleen saman kokenut nainen, joka myöskin kaipaa... ❤
Tinderissä yks nainen tarjoo innokkaasti seuraa, suorastaan vainoaa. Mieluummin olisin sun kanssa ; )
Odotan että otat yhteyttä minuun, vaikka tiedän ettet haluakaan enää nähdä minua. Ihan hullua.
Vierailija kirjoitti:
Millainen tämä nainen on?
Näillä korteilla mennään, ei sattunut kurkoja ja Ässiä käteen.
Vierailija kirjoitti:
Odotan että otat yhteyttä minuun, vaikka tiedän ettet haluakaan enää nähdä minua. Ihan hullua.
Okei mä otan kohta suhun yhteyttä!
Vierailija kirjoitti:
Näillä korteilla mennään, ei sattunut kurkoja ja Ässiä käteen.
Kaiva jokerikortti perstaskusta :)
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät etten halua nähdä sinua. Kuvitteletko vai kävikö näin ihan oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät etten halua nähdä sinua. Kuvitteletko vai kävikö näin ihan oikeasti?
Oikeasti irl. Olen varmasti vähintäänkin kuvottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti irl. Olen varmasti vähintäänkin kuvottava.
Sä kävelit viileesti ohi etkä vastannu mun viestiin.
Enkeleitä sulle matkaan! Suru puserossa ku oot niin kaukana, mut toivottavasti nähdään viimeistään ens vuoden puolella. Oot aina mun mielessä!
Nynny ja riivinrauta