Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Olen tosi paljon miettinyt, että mikä se sussa on. Tuntuu, että mun sydän kokee tunnistavansa sut ja on kuin housunlahkeeseen kiinni tarrannut terrieri, joka ei suostu kuuntelemaan järkipuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan sinä vuorostaan vajoamassa? .....minä kaipaan sinua ihan järisyttävän paljon, en vaan kykene luottamaan siihen että ajattelisit minua tai että olisin sinulle oikeastikin merkityksellinen.
Hieno viesti, ei varmasti ole minulle mutta sai kyyneleet valumaan poskiani pitkin.
Koska minä vajoan. Taidan kadota tähän yksinäisyyden kokemukseen ja jostain kumpuavaan suureen häpeään. En saisi tykätä sinusta, en saisi viihtyä seurassasi. Välillä erehdyn ajattelemaan, että ehkä sinäkin viihdyt minun seurassani. Sitten tajuntaan iskee, että sinulla on varmaan jonossa parempaa seuraa. Ruoskin itseni takaisin sinne minne taidan aina kuuluakin, jonnekin toissijaisuuteen.
Terveisiä sinulle sinne pikkulapsiarkeen. Hah.
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi paljon miettinyt, että mikä se sussa on. Tuntuu, että mun sydän kokee tunnistavansa sut ja on kuin housunlahkeeseen kiinni tarrannut terrieri, joka ei suostu kuuntelemaan järkipuhetta.
Ihana!
Kirsi Jyväskylästä,Mietin vieläkin mikset tehnyt aloitetta Keväällä? .Muut kertoivat minulle että katselit minua haluttavasti,ja itsekin eräässä vaiheessa huomasin sen.Et saanut katsettasi irti minusta.En minäkään sinusta.Tunteet olivat molemminpuolisia ja pyörit ajatuksissani päivittäin.Merkitsenkö sinulle enää mitään?.Välillämme olevat esteet eivät ole liian suuria.Kun Kesäkuun 2. Päivä kättelit minua muiden kanssa,katseestasi aisti ikävän ja kiinnostuksen.Haluaisitko nähdä Jyväskylässä tai lähistöllä,voitaisiin jutella?
T.M
Hymyilen tuolle terrieri jutulle! Hauska vertaus. Siltä kyllä joskus tuntuu, järki meni tunteet ei.
Miksi taas hiivit sydämeeni kuin varkain? Etkö voisi sen jo antaa olla rauhassa?
Vierailija kirjoitti:
Toiset osaavat elää arkensakin juhlien, toiset eivät osaa juhlia ja nauttia vaikka olisivat kuinka mahtavissa juhlissa.
Kaipaan, vaikka siinä ei ole mitään järkeä. Toivottavasti sulla kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset osaavat elää arkensakin juhlien, toiset eivät osaa juhlia ja nauttia vaikka olisivat kuinka mahtavissa juhlissa.
juhlikaa rauhassa. En sotke juhlianne. Miehesi silmät taitavat vain lepäillä muualla arkipäivisin...
Toisella palstalla ja sp:ssa. 💗
Voi, miten ikävä mulla onkaan...
Huomenta mitä meinaat tehdä tänään mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan sinä vuorostaan vajoamassa? .....minä kaipaan sinua ihan järisyttävän paljon, en vaan kykene luottamaan siihen että ajattelisit minua tai että olisin sinulle oikeastikin merkityksellinen.
Hieno viesti, ei varmasti ole minulle mutta sai kyyneleet valumaan poskiani pitkin.
Koska minä vajoan. Taidan kadota tähän yksinäisyyden kokemukseen ja jostain kumpuavaan suureen häpeään. En saisi tykätä sinusta, en saisi viihtyä seurassasi. Välillä erehdyn ajattelemaan, että ehkä sinäkin viihdyt minun seurassani. Sitten tajuntaan iskee, että sinulla on varmaan jonossa parempaa seuraa. Ruoskin itseni takaisin sinne minne taidan aina kuuluakin, jonnekin toissijaisuuteen.
<3 ihan kuin itse olisin tämän kirjoittanut. Ei vajota jooko.
Kaihertaa joku tuolla rinnassa. Olisko ikävä? <3
Nyt on vasta ensimmäinen hetki, kun ajattelen sinua tämän viikonlopun aikana nainen. Kai se on edistystä aiempaan, koska yleensä ei kulu päivääkään ilman, että olisit mielessäni.
Haluan kiittää siitä, että olet käyttäytynyt minua kohtaan hieman tylysti viime aikoina. Vaikka en tiedä mistä käytöksesi johtuu, se auttaa minua pääsemään irti sinusta. Ja niin on varmasti parempi tässä tilanteessa.
Oli niin ihana nähdä! Harmi että mun piti lähteä vähän kesken pois itsestä riippumattomista syistä.
Oot mun 💜 mies koko ajan vaikkei nähdäkään. Ois ollu niin paljon kaikkee sanottavaa ja ja.. ehkä joskus..
Oli ikävä ja on ikävä sua. Sen kai vaan halusin sanoo, oot niin 💜
Vierailija kirjoitti:
Huomenta mitä meinaat tehdä tänään mies?
Huomenta. Heräsin äsken. 😁 Aion käydä suihkussa, sitten kaupassa, ulkoilla ja touhuta. Entä sinä? 😗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juhlikaa rauhassa. En sotke juhlianne. Miehesi silmät taitavat vain lepäillä muualla arkipäivisin...
Voi sinua pientä, kyllä mun mies saa katsella naisia. Katselen itse myös miehiä.
Mutta kiitos, kyllä me juhlimme yhdessä ja siinä se ero onkin että me juhlitaan ja te (sinä ja mieheni) ette..
Kuka oletkin, jaan tämän ajatuksesi.
Minä en vajoa.. Minä kaipaan liikaa.