Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
7621/8206 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan sinä vuorostaan vajoamassa? .....minä kaipaan sinua ihan järisyttävän paljon, en vaan kykene luottamaan siihen että ajattelisit minua tai että olisin sinulle oikeastikin merkityksellinen.

Kuka oletkin, jaan tämän ajatuksesi.

Minä en vajoa.. Minä kaipaan liikaa.

Vierailija
7622/8206 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi paljon miettinyt, että mikä se sussa on. Tuntuu, että mun sydän kokee tunnistavansa sut ja on kuin housunlahkeeseen kiinni tarrannut terrieri, joka ei suostu kuuntelemaan järkipuhetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7623/8206 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan sinä vuorostaan vajoamassa? .....minä kaipaan sinua ihan järisyttävän paljon, en vaan kykene luottamaan siihen että ajattelisit minua tai että olisin sinulle oikeastikin merkityksellinen.

Hieno viesti, ei varmasti ole minulle mutta sai kyyneleet valumaan poskiani pitkin.

Koska minä vajoan. Taidan kadota tähän yksinäisyyden kokemukseen ja jostain kumpuavaan suureen häpeään. En saisi tykätä sinusta, en saisi viihtyä seurassasi. Välillä erehdyn ajattelemaan, että ehkä sinäkin viihdyt minun seurassani. Sitten tajuntaan iskee, että sinulla on varmaan jonossa parempaa seuraa. Ruoskin itseni takaisin sinne minne taidan aina kuuluakin, jonnekin toissijaisuuteen.

Vierailija
7624/8206 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä sinulle sinne pikkulapsiarkeen. Hah.

Vierailija
7625/8206 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi paljon miettinyt, että mikä se sussa on. Tuntuu, että mun sydän kokee tunnistavansa sut ja on kuin housunlahkeeseen kiinni tarrannut terrieri, joka ei suostu kuuntelemaan järkipuhetta.

Ihana!

Vierailija
7626/8206 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi Jyväskylästä,Mietin vieläkin mikset tehnyt aloitetta Keväällä? .Muut kertoivat minulle että katselit minua haluttavasti,ja itsekin eräässä vaiheessa huomasin sen.Et saanut katsettasi irti minusta.En minäkään sinusta.Tunteet olivat molemminpuolisia ja pyörit ajatuksissani päivittäin.Merkitsenkö sinulle enää mitään?.Välillämme olevat esteet eivät ole liian suuria.Kun Kesäkuun 2. Päivä kättelit minua muiden kanssa,katseestasi aisti ikävän ja kiinnostuksen.Haluaisitko nähdä Jyväskylässä tai lähistöllä,voitaisiin jutella?

T.M

Vierailija
7627/8206 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen tuolle terrieri jutulle! Hauska vertaus. Siltä kyllä joskus tuntuu, järki meni tunteet ei.

Vierailija
7628/8206 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi taas hiivit sydämeeni kuin varkain? Etkö voisi sen jo antaa olla rauhassa?

Vierailija
7629/8206 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset osaavat elää arkensakin juhlien, toiset eivät osaa juhlia ja nauttia vaikka olisivat kuinka mahtavissa juhlissa.

Vierailija
7630/8206 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan, vaikka siinä ei ole mitään järkeä. Toivottavasti sulla kaikki hyvin.

Vierailija
7631/8206 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset osaavat elää arkensakin juhlien, toiset eivät osaa juhlia ja nauttia vaikka olisivat kuinka mahtavissa juhlissa.

juhlikaa rauhassa. En sotke juhlianne. Miehesi silmät taitavat vain lepäillä muualla arkipäivisin...

Vierailija
7632/8206 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella palstalla ja sp:ssa. 💗

Vierailija
7633/8206 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, miten ikävä mulla onkaan...

Vierailija
7634/8206 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta mitä meinaat tehdä tänään mies?

Vierailija
7635/8206 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno viesti, ei varmasti ole minulle mutta sai kyyneleet valumaan poskiani pitkin.

Koska minä vajoan. Taidan kadota tähän yksinäisyyden kokemukseen ja jostain kumpuavaan suureen häpeään. En saisi tykätä sinusta, en saisi viihtyä seurassasi. Välillä erehdyn ajattelemaan, että ehkä sinäkin viihdyt minun seurassani. Sitten tajuntaan iskee, että sinulla on varmaan jonossa parempaa seuraa. Ruoskin itseni takaisin sinne minne taidan aina kuuluakin, jonnekin toissijaisuuteen.

<3 ihan kuin itse olisin tämän kirjoittanut. Ei vajota jooko.

Vierailija
7636/8206 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaihertaa joku tuolla rinnassa. Olisko ikävä? <3

Vierailija
7637/8206 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vasta ensimmäinen hetki, kun ajattelen sinua tämän viikonlopun aikana nainen. Kai se on edistystä aiempaan, koska yleensä ei kulu päivääkään ilman, että olisit mielessäni.

Haluan kiittää siitä, että olet käyttäytynyt minua kohtaan hieman tylysti viime aikoina. Vaikka en tiedä mistä käytöksesi johtuu, se auttaa minua pääsemään irti sinusta. Ja niin on varmasti parempi tässä tilanteessa.

Vierailija
7638/8206 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin ihana nähdä! Harmi että mun piti lähteä vähän kesken pois itsestä riippumattomista syistä.

Oot mun 💜 mies koko ajan vaikkei nähdäkään. Ois ollu niin paljon kaikkee sanottavaa ja ja.. ehkä joskus..

Oli ikävä ja on ikävä sua. Sen kai vaan halusin sanoo, oot niin 💜

Vierailija
7639/8206 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta mitä meinaat tehdä tänään mies?

Huomenta. Heräsin äsken. 😁 Aion käydä suihkussa, sitten kaupassa, ulkoilla ja touhuta. Entä sinä? 😗

Vierailija
7640/8206 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juhlikaa rauhassa. En sotke juhlianne. Miehesi silmät taitavat vain lepäillä muualla arkipäivisin...

Voi sinua pientä, kyllä mun mies saa katsella naisia. Katselen itse myös miehiä.

Mutta kiitos, kyllä me juhlimme yhdessä ja siinä se ero onkin että me juhlitaan ja te (sinä ja mieheni) ette..

Ketju on lukittu.