Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Tää on jollekkin, joka ehkä jossakin on mua varten. Ei olla vielä kohdattu.
Mun sydän on rikki, elämä levällään ja suunta hukassa. Sitten kun mä joskus saan tän kaiken räävittyä kasaan ja lapset kasvatettua isoiksi, niin sitten mä etin sut❤️
Ihana ❤ Pitäisköhän munkin tehdä noin? Ensin lapset itsenäisen elämän alkuun ja sit ajatuksista pois mies, joka särki sydämen...
Mua täydentävä puolisko - haluan uskoa, että oot olemassa. En millään malttais odottaa sun kohtaamista, mutta haluan löytää sut vasta sitten, kun pystyn taas luottamaan ja uskallan rakastua ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sydän on rikki, elämä levällään ja suunta hukassa. Sitten kun mä joskus saan tän kaiken räävittyä kasaan ja lapset kasvatettua isoiksi, niin sitten mä etin sut❤️Ihana ❤ Pitäisköhän munkin tehdä noin? Ensin lapset itsenäisen elämän alkuun ja sit ajatuksista pois mies, joka särki sydämen...
Mua täydentävä puolisko - haluan uskoa, että oot olemassa. En millään malttais odottaa sun kohtaamista, mutta haluan löytää sut vasta sitten, kun pystyn taas luottamaan ja uskallan rakastua ❤
Mikä siinä on ettei ihmiset tajua ettei se "joku" odota sinua vuosia? Parisuhde on reaaliaikainen asia. Ihmiset rakastuu toisiin ihmisiin tai sairastuu/kuolee.
10 vuoden päästä olet erilainen ihminen, samoin ihminen josta olet kiinnostunut.
Ei elämää voi jättää elämättä ja pitää jotain paussi- nappia, kuin palatakseen takaisin tämän päivän elämään "myöhemmin". Eikö teillä ole ollut elämässä tähän ymmärrystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sydän on rikki, elämä levällään ja suunta hukassa. Sitten kun mä joskus saan tän kaiken räävittyä kasaan ja lapset kasvatettua isoiksi, niin sitten mä etin sut❤️Mahtaako tällaisella viinanhuurteisella elämän tyylillä olla edes hengissä kymmenen vuoden päästä?
Haha, viinaan koskenutkaan sitten teinivuosien. Ei kaikki ongelmat johdu päihteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sydän on rikki, elämä levällään ja suunta hukassa. Sitten kun mä joskus saan tän kaiken räävittyä kasaan ja lapset kasvatettua isoiksi, niin sitten mä etin sut❤️Mahtaako tällaisella viinanhuurteisella elämän tyylillä olla edes hengissä kymmenen vuoden päästä?
Haha, viinaan koskenutkaan sitten teinivuosien. Ei kaikki ongelmat johdu päihteistä.
Sama mulla - ei johdu ongelmat päihteistä. Eikä kyllä mielenterveysongelmistakaan. Ihan muut syyt :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla - ei johdu ongelmat päihteistä. Eikä kyllä mielenterveysongelmistakaan. Ihan muut syyt :)
Anna mä arvaan? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuinkin itsestäni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyvin edelleen 😁
Niin on ja miksipä ei olisi? :)
Vaikka siksi, että sattuu jotain ikävää. 😨 Jouduin jännittämään viikon meidän T:n puolesta vähän aikaa sitten. Mutta kaikki oli lopulta hyvin. 😊
Meidän T? Onko hän joku meidän Tauno, joka oli lähtenyt viikoksi dokaamaan ilman kännykkää?
Ei vaan eräs toinen. Tumman rukea ja isokokoinen. 😁
Eli iso ruskea koira ollut karkuteillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mä arvaan? ;)
No arvaa? En kyllä ole tuon kommentin kirjoittaja. Ottaa vaan vähän aivoon tää palstan tyyli,että oletetaan kaikkien olevan elämänkoululaisia juoppoja. Kato niitä ongelmia on ihan kouluttautuneilla ns.normaaleilla ihmisilläkin. Ja ei, ne ei ole automaattisesti myöskään mielenterveysongelmia. Tai rahaongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sydän on rikki, elämä levällään ja suunta hukassa. Sitten kun mä joskus saan tän kaiken räävittyä kasaan ja lapset kasvatettua isoiksi, niin sitten mä etin sut❤️Ihana ❤ Pitäisköhän munkin tehdä noin? Ensin lapset itsenäisen elämän alkuun ja sit ajatuksista pois mies, joka särki sydämen...
Mikä siinä on ettei ihmiset tajua ettei se "joku" odota sinua vuosia? Parisuhde on reaaliaikainen asia. Ihmiset rakastuu toisiin ihmisiin tai sairastuu/kuolee.
10 vuoden päästä olet erilainen ihminen, samoin ihminen josta olet kiinnostunut.Ei elämää voi jättää elämättä ja pitää jotain paussi- nappia, kuin palatakseen takaisin tämän päivän elämään "myöhemmin". Eikö teillä ole ollut elämässä tähän ymmärrystä?
Mielestäni se ei ole elämän laittamista "paussille", jos keskittyy ensin hoitamaan muut asiat kuntoon ja vasta sitten alkaa etsiä sitä mahdollista kumppania. Ainakin omalla kohdallani haluan käsitellä edellisen suhteeni päättymiseen johtaneet asiat, etteivät ne pilaa mahdollista uutta suhdetta. Ja tarkoitan tällä heikkoa itsetuntoani...
Ei kukaan tietääkseni odota mua, enkä ole kenestäkään tietystä kiinnostunut - haluan vaIn ajatella, että jossain olisi se erityinen mies, joka mun on vielä tarkoitus kohdata.
Peace and love ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 vuoden päästä olet erilainen ihminen, samoin ihminen josta olet kiinnostunut.Ei elämää voi jättää elämättä ja pitää jotain paussi- nappia, kuin palatakseen takaisin tämän päivän elämään "myöhemmin". Eikö teillä ole ollut elämässä tähän ymmärrystä?
Mielestäni se ei ole elämän laittamista "paussille", jos keskittyy ensin hoitamaan muut asiat kuntoon ja vasta sitten alkaa etsiä sitä mahdollista kumppania. Ainakin omalla kohdallani haluan käsitellä edellisen suhteeni päättymiseen johtaneet asiat, etteivät ne pilaa mahdollista uutta suhdetta. Ja tarkoitan tällä heikkoa itsetuntoani...
Ei kukaan tietääkseni odota mua, enkä ole kenestäkään tietystä kiinnostunut - haluan vaIn ajatella, että jossain olisi se erityinen mies, joka mun on vielä tarkoitus kohdata.
Peace and love ❤
Juuri näin❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mä arvaan? ;)
No arvaa? En kyllä ole tuon kommentin kirjoittaja. Ottaa vaan vähän aivoon tää palstan tyyli,että oletetaan kaikkien olevan elämänkoululaisia juoppoja. Kato niitä ongelmia on ihan kouluttautuneilla ns.normaaleilla ihmisilläkin. Ja ei, ne ei ole automaattisesti myöskään mielenterveysongelmia. Tai rahaongelmia.
Just näin 👍 Ei munkaan ongelmat johdu noista syistä - ja olen ihan kouluttautunut ns. normaali ihminen myöskin.
Rakkaus on kuin tuhkarokko;
mitä myöhemmin sen saa, sitä pahempana se tulee.
-Douglas Jerrold
Terkkuja miehelle Helsinkiin❤️
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on kuin tuhkarokko;
mitä myöhemmin sen saa, sitä pahempana se tulee.
-Douglas Jerrold
:DDDDDDDD
Terkkuja Birgitalle Kallioon. 🌼
Jos rakastaa ei saa unohtaa,
jos unohtaa ei saa rakastaa,
jos rakastaa ja unohtaa
ei saa unohtaa ketä rakastaa.
Sarku
Oletkohan sinä vuorostaan vajoamassa? .....minä kaipaan sinua ihan järisyttävän paljon, en vaan kykene luottamaan siihen että ajattelisit minua tai että olisin sinulle oikeastikin merkityksellinen.
Eipä ole minulle meiliä tullut. Toisaalta et sinä varmaan edes minun meiliä tiedä?