Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
7221/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa, ihastuin sinuun, jostain käsittämättömästä syystä vaikka parisuhteessani kaikki oli ja on hyvin. Järkytit rauhaani johon olin tottunut. Tuttuun ja turvalliseen. No, ikä- ja muita kriisejä tulee sekä menee, joten hyvänä kokemuksena tätä kuitenkin pidän näin jälkikäteen. Anteeksi jos aiheutin jotain mielipahaa sulle, ei ollut tarkoitus.

Sun ois ollut parempi olla alun alkaen näyttämättä sitä ihastusta, niin minä en ois ihastunut takaisin. Ihastun äärimmäisen harvoin, mutta jos huomaan että joku tyyppi josta pidän paljon on ihastunut minuun, niin ihastun tosi pahasti takaisin. Mulla kestää aina tosi kauan päästä siitä ihastumisesta yli ja siitä surusta että joku jota pidin ihanana leikki vain mun tunteilla.

Vierailija
7222/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa, ihastuin sinuun, jostain käsittämättömästä syystä vaikka parisuhteessani kaikki oli ja on hyvin. Järkytit rauhaani johon olin tottunut. Tuttuun ja turvalliseen. No, ikä- ja muita kriisejä tulee sekä menee, joten hyvänä kokemuksena tätä kuitenkin pidän näin jälkikäteen. Anteeksi jos aiheutin jotain mielipahaa sulle, ei ollut tarkoitus.

Ei se mitään. Niin sitä vaan mietin, oliko kyseessä neljän- vai viidenkympin kriisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7223/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään. Niin sitä vaan mietin, oliko kyseessä neljän- vai viidenkympin kriisi?

Mulla on kriisejä joka vuosi. Kriisistä kriisiin. Tiedä sitten milloinka helpottaa!

Vierailija
7224/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse olla pahoillasi. Kaikki on ihan hyvin. Voidaan ohittaa toisemme eleettömästi, ei tarvitse väkisin jutella säästä. Jonain päivänä pystyn katsomaan sinua ilman että sisuskalut menevät nurin. Sitä odotellessa.

Vierailija
7225/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaan pyöristää niin että neljänkympin kriisahtelu oli kyseessä.

Vierailija
7226/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle: Ei mulla ole kriisiä jonka takia olen ihastunut sinuun. Tai ainakaan en syytä elämän ryppyjä tästä kun kaipaan katsettasi. Tunnut sopivalta eikä se ole mistään johtuvaa tai kenenkään syytä. Eikä sitä tarvitse pahoitella vaikka olosuhteet on mitä on

Vierailija
7227/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan ole oikeasti hän joka voisit olla, mutta jos olisit niin sanoisin että kiitos että uskalsit edes täällä myöntää. Oman ihastuksen kohteeni ihastus oli aika näkyvää, vaikka hän kielsikin kysyessäni kaiken. Meidän ihastuminen oli sikäli aika hämmentävää, että ihan kuin ois ihastuttu vielä tismalleen samoihin aikoihin. Sinä päivänä kun tajusin olevani ihastunut huomasin hetki myöhemmin myös hänessä merkkejä ihastumisesta. Huomasin yhtäkkiä hänen tuijottavan kaukaa tosi pitkään mua, vaikka mun ympärillä ois ollut kymmeniä muita ihmisiä joita tuijottaa. Seuraavana päivänä hän alkoi hymyilemään mulle liian innokkaasti ja ujosti. Pari viikkoa sitä aiemmin ei näkynyt vielä mitään merkkejä, enkä tuntenut yhtään mitään. Olin jopa varma että me ei tulla erityisemmin toimeen ja juttelukin oli vähän sellaista "pakko yrittää nyt jotain jutella" -tyyppistä. Luulin että tuollaisella mysteeri-ihastumisella ois joku merkitys, kuten ystävyys tai joku yhteinen tärkeä tehtävä, mutta ei kai sitten niin. Haluan kai vain liikaa uskoa "yliluonnolliseen" ja siihen että jotkut asiat on tässä elämässä tarkoitettu tapahtuvaksi ja jotkut ihmiset tavattavaksi. Hän varmaan säikähti että haluan suhteen, vaikka en, enkä olisi sotkenut hänen suhdettaan. (En kyllä tosi pitkään aikaan edes tiennyt hänen olevan varattu, joten siksi kai ehdin ihastua tosi pahasti, kun ei ollut syytä tuntea huonoa omaatuntoa. Loppujen lopuksi ei olisi ollut muutenkaan syytä, kun ei se ollut sellainen ihastuminen)

Vierailija
7228/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko nämä hyvästit?

Vierailija
7229/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko nämä hyvästit?

Jos niin haluat. Ajatuksiani ei kukaan kuitenkaan edelleenkään valvo.

Vierailija
7230/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta. Tekisin kaiken toisin jos vaan voisin. Ikävä niin.

Vierailija
7231/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko nämä hyvästit?

Jos niin haluat. Ajatuksiani ei kukaan kuitenkaan edelleenkään valvo.

Tiedän mikä on järkevää, mutta en sitä mitä haluan.

Vierailija
7232/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuin kolmesta, sain takaisin kaksi. Sinua en, koska ympärilläsi on musta pilvi. Kaikkea hyvää, rakas.

Vierailija
7233/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vaan tunnisteita laittako, koska muutenhan joku vois tunnistaa! 😱

Vierailija
7234/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sinusta Meri! (nainen naiselle)

Vierailija
7235/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulta. Tekisin kaiken toisin jos vaan voisin. Ikävä niin.

Vierailija
7236/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovuin kolmesta, sain takaisin kaksi. Sinua en, koska ympärilläsi on musta pilvi. Kaikkea hyvää, rakas.

Olen pahoillani jos olen luonut mustan pilven ympärilleni. : )

Vierailija
7237/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaan pyöristää niin että neljänkympin kriisahtelu oli kyseessä.

Pyöristitkö pari vuotta alaspäin?

Vierailija
7238/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan nyt että olet järjestänyt asiat niin, ettei me vahingossakaan törmättäisi. Se ei voi olla sattumaa. Mä en ikinä lähestyisi sua, turhaan olet nähnyt noin kovasti vaivaa. Toivon sulle kaikkea hyvää.

Vierailija
7239/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups sorruin sitten minäkin näköjään luulemaan kerrankin jotain täällä tutuksi. Hän oli ihastuessaan kyllä varmasti lähempänä kolmeakymppiä kuin neljääkymppiä.

Vierailija
7240/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lenkillä monen tunnin touhuamisen jälkeen. Jutellaan taas myöhemmin. 😙

Ketju on lukittu.