Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa, ihastuin sinuun, jostain käsittämättömästä syystä vaikka parisuhteessani kaikki oli ja on hyvin. Järkytit rauhaani johon olin tottunut. Tuttuun ja turvalliseen. No, ikä- ja muita kriisejä tulee sekä menee, joten hyvänä kokemuksena tätä kuitenkin pidän näin jälkikäteen. Anteeksi jos aiheutin jotain mielipahaa sulle, ei ollut tarkoitus.
Oliko nämä hyvästit?
Jos niin haluat. Ajatuksiani ei kukaan kuitenkaan edelleenkään valvo.
En oo tuo joka kysyi, mutta mä en ainakaan halua että nämä on hyvästit. Maailmassa ei ole koskaan liikaa tykkäämistä ja yhtäaikaa voi tykätä vaikka kuinka monesta. Tunnekylmyyttä ja väliinpitämättömyyttä on ihan liikaa.
Jep, tunteet kuolleet. Hyvä niin. Tuolla jossain on mies mulle. Turhat itkut taas itkin väärän miehen perään. Ethän sä edes mies ole, vaan kullisi perässä lentävä pettäjäsika.
Hitsi! Täällä taas kaulimet viuhuu ilmassa. Keep calm, mamacitas! 😉
Vierailija kirjoitti:
Huomaan nyt että olet järjestänyt asiat niin, ettei me vahingossakaan törmättäisi. Se ei voi olla sattumaa. Mä en ikinä lähestyisi sua, turhaan olet nähnyt noin kovasti vaivaa. Toivon sulle kaikkea hyvää.
Just joo, kuitenkin olet huomannut että järjestelyjä on tehty ettei tarvitse suhun törmäillä. Eli norkoilet kulmilla edelleen. Pakit on vaikea niellä? vaikka suoraan sanottu sulle.
Vierailija kirjoitti:
En pysty enää ikävöimään.
Mitä tulee ikävän jälkeen?
Lopetin kirjoittamasta siinä vaiheessa kun lykkäsit sun kumppanista kuvia faceen. Meni pohja saman tien koko jutulta joka ei koskaan alkanutkaan. Ja samalla ihmettelet miksi en kirjoittele enää. Miksihän?!
Vierailija kirjoitti:
Unohdetaan tämä koko juttu.
Nonni. Mitä mä ehdin ees toivoa? Kai sä saatat muuttaa mielesi kun nähdään? Et ala nyt tälläsiä
Onkohan tämä Heidin kaipaaja taas yks ja sama vai onko teitä useampi?
Vierailija kirjoitti:
Lenkki tehty. 😊
No se oli lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Unohdetaan tämä koko juttu.
Unohdan heti kun vastaat tähän kysymykseen oikein: Mitä tapahtui just ennen kun lähdettiin eri teille viimeksi kun nähtiin?
Vierailija kirjoitti:
Hitsi! Täällä taas kaulimet viuhuu ilmassa. Keep calm, mamacitas! 😉
Eh, jotkut tosiaan ansaitsisivat kaulinta - kuivana perseeseen.
Siinä ei ole mitään hauskaa eikä aiheesta närkästyminen ja sanominen tai jopa raivostuminen ole mitään "akkojen nalkutusta", koomista kaulinten heiluttelua tai muuta mitätöitävää, vaan perseilystä seurannut looginen ja oikeutettu seuraus.
T: sivusta, eli eii toi joka kertoi törmänneensä johonkuhun epäreiluun mieheen
Myrsky ulkona ja mulla pään sisällä. Eipä ole uusi olotila. .
Jos muuten kriiseilis 35-vuotiaana, niin oisko se kolmen- vai neljänkympin kriisi?