Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
7201/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas kaipailemassa!

Vierailija
7202/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo J se legendaarinen narsisti,pikku pomo jolla naisia ringissä..kukin vuorollaan aina välillä kaipailee :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7203/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 5

Kunpa voisin rakastaa sinua kuten sinä kerrot rakastavasi minua! Ethän edes tunne minua vielä. Tunteesi ovat käsittämättömän vahvoja ja vyöryvät kaiken aiemmin kokemani ylitse, mutta en voi vastata niihin, enkä uskoa että ne kohdistuvat minuun todellisena henkilönä. Olet värikkäällä mielikuvituksellasi rakentanut haavekuvan, rakastat sitä kuvaa, ja syystä tai toisesta näet minut tuon kuvan henkilöitymänä. Tulen vieraaksesi tapahtumaasi, koska tahdon olla ystäväsi. Toivon, että voit kunnioittaa sitä, mitä lupasit minulle: että olet iloinen kohtaamisestamme, vaikka siitä ei tulisikaan rakkaussuhdetta.

Ekalla sivulla olevan miesvuodatuksen kirjoittaja täällä. Ajattelin vain tulla kertomaan, että olen nykyään tämän miehen kanssa yhdessä, ja rakastan häntä enemmän kuin ketään koskaan. En ollutkaan hänelle haavekuva, vaan hän näki minut realistisesti sellaisena kuin olen, ja rakastaa minua puutteineni ja virheinenikin. Onneksi hän jaksoi odottaa vierelläni niin kauan, että ehdin ymmärtää tämän ja tutustuttuani mieheen myös rakastua häneen.

Toivon paljon onnea rakkaudessa ja elämässä kaikille ketjuun kirjoittaneille!

Vierailija
7204/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 5

Kunpa voisin rakastaa sinua kuten sinä kerrot rakastavasi minua! Ethän edes tunne minua vielä. Tunteesi ovat käsittämättömän vahvoja ja vyöryvät kaiken aiemmin kokemani ylitse, mutta en voi vastata niihin, enkä uskoa että ne kohdistuvat minuun todellisena henkilönä. Olet värikkäällä mielikuvituksellasi rakentanut haavekuvan, rakastat sitä kuvaa, ja syystä tai toisesta näet minut tuon kuvan henkilöitymänä. Tulen vieraaksesi tapahtumaasi, koska tahdon olla ystäväsi. Toivon, että voit kunnioittaa sitä, mitä lupasit minulle: että olet iloinen kohtaamisestamme, vaikka siitä ei tulisikaan rakkaussuhdetta.

Ekalla sivulla olevan miesvuodatuksen kirjoittaja täällä. Ajattelin vain tulla kertomaan, että olen nykyään tämän miehen kanssa yhdessä, ja rakastan häntä enemmän kuin ketään koskaan. En ollutkaan hänelle haavekuva, vaan hän näki minut realistisesti sellaisena kuin olen, ja rakastaa minua puutteineni ja virheinenikin. Onneksi hän jaksoi odottaa vierelläni niin kauan, että ehdin ymmärtää tämän ja tutustuttuani mieheen myös rakastua häneen.

Toivon paljon onnea rakkaudessa ja elämässä kaikille ketjuun kirjoittaneille!

Onpas kiva kuulla että joillakin menee hyvin ja olette löytäneet toisenne.

Vierailija
7205/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ne sun nauravat sirrisilmät liian hyvin. Eihän ne pienet silmät ole mutta niissä oli ilmaisuvoimaa. Samoin kuin monessa muussakin asiassa. Sanoit jotain ja tuntuu niin kuin sen merkitys olisi pitänyt hakea jostain kauempaa.

Vierailija
7206/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sun lähtöheippa eteisessä, kun vilkaisit muhun päin. Viimeinen näky susta 😪

Vierailija
7207/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sun lähtöheippa eteisessä, kun vilkaisit muhun päin. Viimeinen näky susta 😪

Uh, tää heippa siinä käytävässä. Käännyit vielä ovella.. Me nähdään vielä 😉

Vierailija
7208/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, en saa unta. 

Mikä nyt valvottaa? :)

Nukuin illalla 3 tuntia, en saanut sen takia yöllä unta. Nukahdin kuitenkin aamulla ja heräsin äsken...

Vierailija
7209/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, en saa unta. 

Nukuin illalla 3 tuntia, en saanut sen takia yöllä unta. Nukahdin kuitenkin aamulla ja heräsin äsken...

Jatka vaan unia vielä.

Vierailija
7210/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogapäivä tänään... yhdessä PP:n kanssa. :)

Vierailija
7211/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, en saa unta. 

Jatka vaan unia vielä.

EI, vaan rupean touhuamaan. :)

Vierailija
7212/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sydämessä tuntuu autiolta ilman sua. Kaipaan sun kainaloon. Sun sydämeen niin kuin silloin kesällä. Tiedän että se on liikaa. Mä olen sulle olematon tuuli.

Vierailija
7213/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lakkasit tykkäämästä?

Vierailija
7214/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, miten niin? Sovittiin, että nähdään kuun lopussa! 😊 

Vierailija
7215/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, ihastuin sinuun, jostain käsittämättömästä syystä vaikka parisuhteessani kaikki oli ja on hyvin. Järkytit rauhaani johon olin tottunut. Tuttuun ja turvalliseen. No, ikä- ja muita kriisejä tulee sekä menee, joten hyvänä kokemuksena tätä kuitenkin pidän näin jälkikäteen. Anteeksi jos aiheutin jotain mielipahaa sulle, ei ollut tarkoitus.

Vierailija
7216/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi 😘 nyt olen ihan varma! Yhteinen harrastus tekee tästä mukavaa 💕 keskiviikko iltana nähdään taas 🤗

Vierailija
7217/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa, ihastuin sinuun, jostain käsittämättömästä syystä vaikka parisuhteessani kaikki oli ja on hyvin. Järkytit rauhaani johon olin tottunut. Tuttuun ja turvalliseen. No, ikä- ja muita kriisejä tulee sekä menee, joten hyvänä kokemuksena tätä kuitenkin pidän näin jälkikäteen. Anteeksi jos aiheutin jotain mielipahaa sulle, ei ollut tarkoitus.

ei midist, se on ollutta ja mennyttä. kaikkea hyvää sun elämääsi!!! olet mahtava ihminen, älä ahdistu, mutta oli pakko sanoa. anteeksi.

Vierailija
7218/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieltäni painaa usein se kysymys että tunsitkohan sä nainen mitään mua kohtaan? Mä aistin jotain sellaista sun katseesta ja eleistä aina kun silloin jo aikaa sitten kohdattiin yllättäen tai puhuttiin keskenämme. Ajatteletkohan sä mua enää ja mietitkö olisiko meillä voinut olla jotain mahdollisuuksia yhdessä. Mä sitten viimein kirjoitin sulle mun tunteista ja olen jäänyt miettimään oliko tässä tarinassa jatko-osaa..

Vierailija
7219/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anssi 😘 nyt olen ihan varma! Yhteinen harrastus tekee tästä mukavaa 💕 keskiviikko iltana nähdään taas 🤗

Ulkoillaan 🤗

Vierailija
7220/8206 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieltäni painaa usein se kysymys että tunsitkohan sä nainen mitään mua kohtaan? Mä aistin jotain sellaista sun katseesta ja eleistä aina kun silloin jo aikaa sitten kohdattiin yllättäen tai puhuttiin keskenämme. Ajatteletkohan sä mua enää ja mietitkö olisiko meillä voinut olla jotain mahdollisuuksia yhdessä. Mä sitten viimein kirjoitin sulle mun tunteista ja olen jäänyt miettimään oliko tässä tarinassa jatko-osaa..

Ihanaa kun kerroit hänelle tunteistasi, niin ne tarinat menee ja kenties jatkuukin. Jos tunsit rakkautta, se oli sitä <3

Ketju on lukittu.