Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Mä näin sut tänään. Siinä sä kykit etkä huomannu. Olit komee.
Anssi😘 tajusin! Olet kyll enemmän kuin ystävä.
Vaikeaa keskittyä yksinkertaisiinkaan asiohin, kun olet mielessä koko ajan. Mietin usein, miltä tuntuisi tehdä ihan vaikka normaaleita arjen askareita kanssasi ja luulen, että meillä olisi hauskaa yhdessä. Tämä taitaa helpottaa vasta sitten, kun minun ei ole pakko enää nähdä sinua.
Kunnes kuolema meidät eroittaa. .
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa keskittyä yksinkertaisiinkaan asiohin, kun olet mielessä koko ajan. Mietin usein, miltä tuntuisi tehdä ihan vaikka normaaleita arjen askareita kanssasi ja luulen, että meillä olisi hauskaa yhdessä. Tämä taitaa helpottaa vasta sitten, kun minun ei ole pakko enää nähdä sinua.
Milloin me ei enää nähdä? Mä en haluais että se tilanne koskaan tulee, vaikka tiedän että se väistämättäkin tulee :´(
Vierailija kirjoitti:
Kunnes kuolema meidät eroittaa. .
Mua ja sua ei vielä senkään jälkeen 😘
Vierailija kirjoitti:
Yksin on niin tylsää viettää lauantai iltaa. Saunominenkaan ei ole yksin kivaa. Kaipaan. . <3
Mikset pyydä mua enää saunomaan?
Vierailija kirjoitti:
Munkälaisen aterian kokkaisit kaivatullesi?
Vain miehille tämä kys.
Kysyisin ensin, mistä kaivattuni pitää. Mutta tarjoaisin vaikkapa monipuolisen salaatin, hyvin uunissa haudutettua kalaa itsetehdyillä ja maustetuilla uuniperunoilla ja jälkiruuaksi vaikka mansikoita kermavaahdolla tai jotain oikein hyvää jäätelöä kastikkeella. Jos näkisin kaivattuni hymyilevän syödessään, olisin täysin myyty. Hän on edelleen mielessäni, vaikka olen yrittänyt olla ajattelematta häntä parhaan taitoni mukaan. Muistan hänen silmänsä ja hymynsä. Sydämeni ei vain unohda, vaikka järkeni sanoisi ihan muuta.
Kaipaan sua ihan sikana. Älä lähde vielä pois. Pysy vielä hetki siinä 🎈
Hernekeittoa ja pannukakun. Siis kokkaisin armaalleni.
Hyvää yötä rakas. Ajattelen sinua. Mies naiselleen, ei vielä omalleen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä rakas. Ajattelen sinua. Mies naiselleen, ei vielä omalleen.
Joku tunniste olisi kiva
Koitan tutia vähän. Tulen sitten takaisin. :)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua ihan sikana. Älä lähde vielä pois. Pysy vielä hetki siinä 🎈
Tämä on soinut mun päässä nyt vuorokauden.
Vierailija kirjoitti:
Äh, en saa unta.
Mikä nyt valvottaa? :)
Vierailija kirjoitti:
J:lle
Olet tajuttoman ihana rakastaja ja upea ystävä. Maailma on sun ansiosta parempi paikka mulle.
Kiitos!!!
Yksin on niin tylsää viettää lauantai iltaa. Saunominenkaan ei ole yksin kivaa. Kaipaan. . <3